אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו סדרה 3 חדשה – חשיפה רשמית
ראשי » חדשות » ב.מ.וו סדרה 3 חדשה – חשיפה רשמית
ב.מ.וו סדרה 3 חדשה - חשיפה רשמית

ב.מ.וו סדרה 3 חדשה – חשיפה רשמית

ב.מ.וו חושפת בפריז את סדרה 3 החדשה, אלו הפרטים

אריאל אלסיבוני 02/10/2018

ב.מ.וו סדרה 3 החדשה מוצגת ברגעים אלו בתערוכת פריז, כשהפרטים והתמונות נחשפים באופן רשמי על ידי היצרנית. לא פשוט לייצר מחליפה למכונית כמו ה-3, מי שבמשך שנים נחשבה לסדאן הספורטיבית הנכונה, מי שנרדפת ללא הפסקה על ידי דגמים ממותגים שונים.

הדור החדש, מצליח להיראות כמו ב.מ.וו סדרה 3 וגם לשדר ניחוח חדש לחלוטין. מבחינת גודל יש כאן צמיחה בכל מימד. ב.מ.וו סדרה 3 ארוכה יותר מקודמתה (76 מ”מ), רחבה יותר (16 מ”מ) וגבוהה יותר במ”מ בודד. יחד עם בסיס הגלגלים שצמח (41 מ”מ), המפשקים שהורחבו וסרחי העודף המינימליים, היא נראית דינאמית וששה אלי קרב, כמו תמיד.

מבפנים אפשר למצוא שוב ביטוי חדש לאותם ערכים שליוו את ה-3. הנהג עדיין במרכז העניינים כשהעיצוב עדכני וכולל שני מסכים גדולים, האחד במרכז הקונסולה והשני מתפקד כלוח השעונים. ב.מ.וו מספרים כמובן על בידוד רעשים משופר, כיסאות שתוכננו מחדש ועוד אלפי פרטים שאמורים להביא את ה-3 הזו לעידן המודרני.

ב.מ.וו סדרה 3 חדשה - חשיפה רשמית


 

מבחינה ויזואלית זו נראית תוצאה מוצלחת למדי, כזו שלא מקבלת חיזוק ברשימת גרסאות ההנעה איתן מוצגת ב.מ.וו סדרה 3 החדשה. ב.מ.וו מציגים כאן 6 גרסאות הנעה, כשרק שתיים מהם מונעות בנזין. בעתיד יוצגו כמובן גרסאות נוספות, מהיברידיות הכרחיות ועד M נחשקות, אבל כרגע ממה שהוצג רלוונטיות אלינו ה-320 וה-330.

ב.מ.וו סדרה 3 חדשה - חשיפה רשמית

 

ה-320 החדשה מציגה נתונים שיישמעו לכם מוכרים למדי. ארבע הבוכנות בנפח שני ל’, הנעזרות במגדש טורבו, מפיקות 184 כ”ס זהים ושיפור של כעשרה אחוזים במומנט (30.5 קג”מ). ב.מ.וו מספרים ששינויים במערכת ההזרקה בניהול הופכים את המנוע הזה לנמרץ וחסכוני יותר. נתון הזינוק ל-100 קמ”ש 7.3 לעומת 7.2 ש’ בדור הקודם) מספר על השינוי הקל.

ב.מ.וו סדרה 3 חדשה - חשיפה רשמית

 

ב.מ.וו 330 מציגה גם היא שיפור על בסיס מערכת הנעה מוכרת. גם כאן ב.מ.וו מספרים על שינויים בבלוק המוכר, אבל עושה רושם שכאן הם עמוקים יותר. הם גם מפורטים יותר ומספרים על קראנק קל יותר, משאבת דלק מחוזקת, חיכוך מופחת וכיול מחדש למזרקים והמגדש. התוצאה? 258 כ”ס (שיפור של 6 כ”ס לעומת הדור הקודם) בין 5,000 ל-6,500 סל”ד ונתון מומנט שצמח ל-40.6 קג”מ המופקים החל ב-1,550 סל”ד. נתון המיאוץ הקלאסי זהה לדגם היוצא 5.8 ש’.

ב.מ.וו סדרה 3 חדשה - חשיפה רשמית

 

אחרי הנתונים האלו, החיוך חוזר כשקוראים על ההשקעה של ב.מ.וו בשלדה של ה-3 החדשה. היא אמורה להיות קלה יותר ב-55 ק”ג לעומת הדור היוצא (תלוי דגם). הגרמנים מספרים גם על חלוקת משקל אופטימלית, על הקשחת השלדה לפיתול ב-50 אחוז במקומות מסויימים ועל כיול נכון יותר שמאפשרים אלו, יחד עם המפשקים המורחבים. מסוג הדברים שאפשר לגלות רק בנהיגה. עוד פרט טריוויה מעניין, גרסת ה-320D משיגה מקדם גרר מצוין של 0.23cd.

ב.מ.וו סדרה 3 חדשה - חשיפה רשמית

 

ב.מ.וו מציגה עם ה-3 החדשה עוד שלל של אבזור וטכנולוגיה, החל ממערכות מתלים אדפטיביות מתוחכמות, עובר במערכות בטיחות מתקדמות ולא נגמר בשלל אפשרויות שמע וגווני תאורה לתא הנוסעים. היא תגיע לישראל במחצית השנייה של 2019, כשמחיר, גרסאות ואבזור ייוודעו רק לקראת מועד ההשקה.

 

ב.מ.וו סדרה 3
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד