אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו משלימה את משפחת דגמי הבוקסר 1300 עם דגמי RT ו-RS חדשים
ראשי » דו-גלגלי » ב.מ.וו משלימה את משפחת דגמי הבוקסר 1300 עם דגמי RT ו-RS חדשים
ב.מ.וו R1300 RS

ב.מ.וו משלימה את משפחת דגמי הבוקסר 1300 עם דגמי RT ו-RS חדשים

מספר שבועות אחרי חשיפת גרסת העירום, מוסיפה ב.מ.וו למבחר הבוקסרים שלה גם את גרסאות הספורט-תיור והתיור על בסיס מנוע הבוקסר בנפח 1300 סמ"ק

אופיר דואק 06/05/2025 צלם: יצרן

ב.מ.וו ממשיכה להרחיב את משפחת דגמי הבוקסר שלה בנפח 1300 סמ”ק, על בסיס הגלגול העדכני והמודרני ביותר של המנוע המסורתי אשר נחשף לראשונה ב-R1300 GS לפני כשנתיים. לפני מספר שבועות הציגה החברה את הדגם השני בסדרה, R1300 R בעל העיצוב החשוף והשרירי. כעת חושפת החברה את דגמי התיור המיועדים לרכיבת כביש: דגם ה-RS המיועד לרכיבת תיור ספורטיבית ודגם ה-RT בעל היעוד לרכיבת תיור סולידית יותר למרחקים ארוכים.

מנוע הבוקסר בשני הדגמים נותר זהה בתצורתו ובמאפייניו כפי שהופיע כבר ב-GS. מדובר במנוע בעל קירור מים חלקי, תזמון שסתומים משנתה, מהלך בוכנה קצר יחסית ויחס דחיסה מוגדל. ההספק עומד על 145 כ”ס המתקבלים ב-7,750 סל”ד עם מומנט מרבי של 15.2 קג”מ המתקבלים ב-6,000 סל”ד – נתונים ההופכים אותו למנוע הבוקסר הסדרתי החזק ביותר שייצרה ב.מ.וו. בשני הדגמים החדשים ניתן יהיה לקבל את המנוע בשילוב עם תיבת ה-ASA החדשה של החברה, המאפשרת החלפת הילוכים אוטומטית או החלפת הילוכים ידנית באמצעות מתגים מהכידון ללא צרוך בשימוש במצמד. בדיוק מה שצריך אופנוע בעלי כוונות תיור.

העיצוב של ב.מ.וו R1300 RT בהתאם לייעודו מציג משקף גבוה מאד, יחידות תאורה המוטמעות בתוך מסיכת החזית וחיפוי הגנת רוח אווירודנמי רחב המקיף גם את מראות הצד של האופנוע ומקנה לו מראה מאסיבי ומגודל. לאופנוע מיכל דלק גדול בנפח של 24 ליטרים ויחידת מושב מדורגת בגובה של 780 מ”מ עם אפשרות כיוונון. אל אלו מצרף ה-RT חבילת זיווד מקורית בעל נפח מוגדל בהשוואה לעבר עם פתיחה חשמלית ותאורה מובנית.

ב.מ.וו R1300 RT


השלדה של ב.מ.וו R1300 RT חדשה לחלוטין וכוללת תת שלדה אחורית מאלומיניום להפחתת המשקל. מערכת המתלים כוללת את מתלה הטלהלאבר איבו של ב.מ.וו מלפנים ואת מתלה הפרהלאבר מאחור בשילוב זרוע אחורית חד צידית מאלומיניום. מערכת שיכוך בעלת שליטה אלקטרונית ESA היא ציוד סטנדרטי כאשר כאופציה ניתן לקבל בולמים משופרים בשילוב מערכת חצי אקטיבית (DCA). המערך האלקטרוני של ב.מ.וו R1300 RT כולל מצבי רכיבה שונים, מערכות ABS, בקרת משיכה ובקרת אחיזה ניתנות לכיול ואופציה לתאורת דרך אדפטיבית. לוח המחוונים הוא מסך 10.25 אינץ’ רוחבי בעל קישורית מלאה ואפשרות להצגת נתוני מערכת הניווט – עניין מתבקש באופנוע תיור.

ב.מ.וו R1300 RS לעומתו מגיע עם מסיכת חזית בעלת יחידות תאורה צרות, משקף קטן ופירינג הקיפי בסגנון דגמי ה-RR, זאת יחד עם תנוחת רכיבה רכונה לפנים, מיכל דלק קטן יותר בנפח 17 ליטרים ומושב ספורטיבי מדורג. מצד שני יש גם אופציה לצמד מזוודות צד בעלי עיצוב אווירודנמי ותואם יותר. לשלדה זווית היגוי חדה יותר ובסיס גלגלים מעט ארוך יותר במפתיע, כאשר מערכך המתלים כולל מזלג הפוך מתכוונן בקוטר 47 מ”מ מלפנים ואת מתלה הפרלאבר מאחור עם מהלך קצר יותר מאשר בדגם ה-RT. מערך האלקטרוניקה של ב.מ.וו R1300 RS דומה לזה של ה-RT, אך בקוקפיט שינו לוח מחוונים צנוע יותר והמשקל של ה-RS עומד על 245 ק”ג – נמוך בכ-30 ק”ג מאשר ה-RT השמנמן.

BMW R1300 RS 2025 09BMW R1300 RS 2025 09Preview
BMW R1300 RS 2025 05BMW R1300 RS 2025 05Preview
BMW R1300 RT 2025 15BMW R1300 RT 2025 15Preview
BMW R1300 RS 2025 08BMW R1300 RS 2025 08Preview
BMW R1300 RS 2025 07BMW R1300 RS 2025 07Preview
BMW R1300 RS 2025 06BMW R1300 RS 2025 06Preview
BMW R1300 RS 2025 03BMW R1300 RS 2025 03Preview
BMW R1300 RS 2025 04BMW R1300 RS 2025 04Preview
BMW R1300 RS 2025 11BMW R1300 RS 2025 11Preview
BMW R1300 RS 2025 10BMW R1300 RS 2025 10Preview
ב.מ.וו R1300 RSב.מ.וו R1300 RSPreview
BMW R1300 RS 2025 02BMW R1300 RS 2025 02Preview

שני הדגמים יוצעו עם אופציה לחבילת מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות מבוססות רדאר הכוללת התרעת התנגשות חזיתית, התרעה על סכנת התנגשות מאחור, התרעה על תנועה בשטחים מתים בעת החלפת נתיב ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית. כמקובל אצל ב.מ.וו, כל אחד מהדגמים יוצא במספר רמות אבזור שונות עם סכמות צביעה תואמות וייחודיות שיוצעו בכל רמת אבזור, זאת עוד לפני אפשריות לתוספות אבזור בהתאמה אישית מהקטלוג הנרחב של שני הדגמים.
מחברת דלק מוטורס יבואנית אופנועי ב.מ.וו לישראל נמסר כי שני הדגמים צפויים להגיע ארצה לקראת הרבעון האחרון של השנה.

BMW R1300 RT 2025 07BMW R1300 RT 2025 07Preview
BMW R1300 RT 2025 14BMW R1300 RT 2025 14Preview
BMW R1300 RT 2025 12BMW R1300 RT 2025 12Preview
BMW R1300 RT 2025 13BMW R1300 RT 2025 13Preview
BMW R1300 RT 2025 15BMW R1300 RT 2025 15Preview
BMW R1300 RT 2025 10BMW R1300 RT 2025 10Preview
BMW R1300 RT 2025 09BMW R1300 RT 2025 09Preview
BMW R1300 RT 2025 11BMW R1300 RT 2025 11Preview
BMW R1300 RT 2025 03BMW R1300 RT 2025 03Preview
BMW R1300 RT 2025 04BMW R1300 RT 2025 04Preview
ב.מ.וו R1300 RTב.מ.וו R1300 RTPreview
BMW R1300 RT 2025 06BMW R1300 RT 2025 06Preview
BMW R1300 RT 2025 08BMW R1300 RT 2025 08Preview

R1300 RS R1300 RT אופנוע תיור ב.מ.וו ב.מ.וו R1300 RS ב.מ.וו R1300 RT מנוע בוקסר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד