אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו מציגה עוד קונספט מרהיב במפגש הרכב היוקרתי בעולם
ראשי » חדשות » ב.מ.וו מציגה עוד קונספט מרהיב במפגש הרכב היוקרתי בעולם
ב.מ.וו קונספט Speedtop

ב.מ.וו מציגה עוד קונספט מרהיב במפגש הרכב היוקרתי בעולם

גם השנה הגיעה ב.מ.וו למפגש הרכב  Concorso d'Eleganza עם דגם תצוגה יוצא דופן, הפעם בתצורת שוטינג ברייק ועם כוונה להביאו לייצור במהדורה מוגבלת

אופיר דואק 24/05/2025 צלם: יצרן

במה שהפך כבר למסורת, גם השנה הגיעה ב.מ.וו למפגש הרכב היוקרתי  Concorso d’Eleganza ב- Villa d’Este שהתקיים בסוף השבוע עם דגם קונספט מרהיב. בשנה שעברה עשתה זאת עם Concept Skytop  – מעין גרסת רודסטר מסוגננת על בסיס סדרה 8 עם קריצה לדגמי רודסטר היסטוריים של החברה. המכונית זכתה לתגובות נלהבות, וב.מ.וו אף החליטה ליצר אותה בכמות מצומצמת של 50 יחידות בלבד עבור לקוחות נבחרים ועשירים.

השנה הביאה ב.מ.וו למפגש ואריאציה חדשה על בסיס הקונספט SkyTop אותה היא מכנה קונספט SpeedTop. למעשה זוהי גרסת 3 דלתות בסגנון “שוטינג ברייק” המציעה אמנם שני מושבים בלבד, אך תא מטען שימושי יחסית עבור מכונית כה נישתית. אגב, לב.מ.וו יש קטע עם תצורת השוטינג ברייק, לפחות בכל מה שקשור למפגש ב- Villa d’Este , שכן לפני שנתיים היא הביאה לשם קונספט יפייפה נוסף בתצורת שוטינג ברייק, אך על בסיס ה-Z4.

העיצוב של ב.מ.וו קונספט Speedtop נאמן לקווים של ה-Skytop מהשנה שעברה, וזה אומר חרטום מאורך במכרה כרישי שהוא מחווה לדגמי עבר של החברה כמו ה-507 משנות ה-50 וה-Z8 מראשית שנות ה-2000. החזית כוללת יחידות תאורה צרות ופרשנות נקיה ואלגנטית יותר מכל דגם סדרתי כיום של ב.מ.וו לשבכת הכליות המפורסמת.


 

השוני המהותי בעיצוב הוא כמובן בחלק האחורי של המכונית כאשר בפרופיל ניתן להבחין בצמד חלונות נוסף מאחור הדלתות המשלב בקו הכתפיים העולה מעלה ומדגיש את הכתפיים האחוריות המפוסלות. גג המכונית נמתח לאחור ומופרד לשני חלקים עם מעין סנפיר במרכזו, כאשר הוא ממשתלב בספוילר עליון שהוא חלק מהדלת האחורית. פתיחת הדלת האחורית חושפת תא מטען קטן יחדית, אך כזה שיתאים לתיק נסיעות או ערכת גולף הודות לגומחה הנכנסת אל חלל תא הנוסעים.

תא הנוסעים זהה לזה של ה-Skytop עם שימשו בעור בעל שני גוונים המשתלב גם בקונסולה המפרידה בין מושב הנהג למושב הנוסע. אותה קונסולה נמתחת לאחור, עולה עד למדף העליון שמתחת לשמשה ומפרידה בין שני חללים מתחומים ומדופני עור. יש יצרניות שהיו מנסות לדחוף לחללים הללו שני מושבים סמליים, אך ב.מ.וו ויתרה על המאמץ וייעדה אותם עבור צמד תיקי נסיעות מעוצבים תואמים.

בעקבות ההצלחה מהשנה שעברה, ב.מ.וו הודיעה עם החשיפה כי תייצר כמות מוגבלת של 70 יחידות מה-Speedtop. פרטים טכניים לא נמסרו למעט העובדה שהמכונית תונע על ידי מנוע V8, כשסביר להניח שבדומה ל-Skytop יהיה מדובר במנוע בתצורה החזקה וכפולת המגדשים של ה-M8 עם יותר מ-600 כ”ס. כך שהמהירות לא תישאר רק בשמה של המכונית הזו.

BMW Concept Speedtop 01BMW Concept Speedtop 01Preview
BMW Concept Speedtop 02BMW Concept Speedtop 02Preview
BMW Concept Speedtop 03BMW Concept Speedtop 03Preview
BMW Concept Speedtop 04BMW Concept Speedtop 04Preview
BMW Concept Speedtop 05BMW Concept Speedtop 05Preview
BMW Concept Speedtop 06BMW Concept Speedtop 06Preview
BMW Concept Speedtop 07BMW Concept Speedtop 07Preview
BMW Concept Speedtop 08BMW Concept Speedtop 08Preview
BMW Concept Speedtop 09BMW Concept Speedtop 09Preview
BMW Concept Speedtop 10BMW Concept Speedtop 10Preview
BMW Concept Speedtop 11BMW Concept Speedtop 11Preview
BMW Concept Speedtop 12BMW Concept Speedtop 12Preview
BMW Concept Speedtop 13BMW Concept Speedtop 13Preview
BMW Concept Speedtop 14BMW Concept Speedtop 14Preview
BMW Concept Speedtop 15BMW Concept Speedtop 15Preview
BMW Concept Speedtop 16BMW Concept Speedtop 16Preview
BMW Concept Speedtop 17BMW Concept Speedtop 17Preview
BMW Concept Speedtop 18BMW Concept Speedtop 18Preview
BMW Concept Speedtop 19BMW Concept Speedtop 19Preview
ב.מ.וו קונספט Speedtopב.מ.וו קונספט SpeedtopPreview
ב.מ.וו קונספט Speedtopב.מ.וו קונספט SpeedtopPreview
BMW Concept Speedtop 22BMW Concept Speedtop 22Preview
BMW Concept Speedtop 23BMW Concept Speedtop 23Preview
ב.מ.וו קונספט Speedtopב.מ.וו קונספט SpeedtopPreview

Concept SpeedTop Villa d'Este ב.מ.וו ב.מ.וו קונספט Speedtop שוטינג ברייק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד