ברבהם BT62 מראה שכנראה שיצרני הרכב בעולם מצאו עוד נישה של רכבים שלא ידענו על קיומה ובטח לא חשבנו שיש בה צורך. אבל לאחרונה צצים יותר ויותר רכבי על למסלול בלי רישוי כביש, בין אם מיצרני רכבי ספורט מוכרים ובין אם מיצרני רכב שזה עתה הוקמו. חברת ברבהם נופלת בין הכיסאות של ההגדרה הקודמת אבל מה זה משנה, כשהם משיקים את הרכב החדש שלהם, ה-BT62.
כבר סיפרנו לך מעט פרטים טרום החשיפה הרשמית. עתה נראה שרוב הפרטים אכן היו נכונים. המרכב עצמו עשוי סיבי קרבון כשהדגש העיקרי היה למקסם את אפקט ההצמדה. ועם נתון של 1,200 ק״ג של יכולת הצמדה לאספלט ברבהם בהחלט עמדה במשימה.
את הנתון היא השיגה בזכות כל האלמנטים היותר בולטים כמו הספליטר הקדמי, הדיפיוזר האחורי והכנף הענקית. וגם בזכות אלו שפחות נראים כמו עיצוב הרצפה הייעודי ושלל הפתחים במרכב שנועדו לתעל את האוויר החוצה ודרך אותם אלמנטים אווירודינמיים.
עוד יותר מרשים הוא נתון המשקל העצמי שעומד על 972 ק״ג בלבד! מה שמאפשר ל-BT62 בתאוריה לנסוע גם על תקרת מנהרה בלי ליפול. גם תא הנוסעים זכה לטיפול דומה ומזכיר יותר רכב מירוץ מרכב רגיל. המושבים קבועים במקום ורק הדוושות וההגה ניתנים לכיוון, ובמקום לוח שעונים יש צג 12 אינץ׳ שאמור לספק את כל המידע שהנהג צריך.
המנוע עצמו הוא כנראה החלק המפתיע ביותר ב-BT62, שכן מדובר במנוע מייצור עצמי של ברבהם. מדובר במנוע אטמוספרי בתצורת V8 בנפח 5.4 ליטר שמפיק 700 כ״ס ו-68 קג״מ. יחד עם המשקל העצמי הנמוך מתקבל נתון של 720 כ״ס לטון. טוב יותר ממקלארן סנה שרק הוצגה או אסטון-מרטין וולקן. כרגיל למכונית מהסוג הזה הכוח עובר לגלגלים האחוריים דרך תיבת מירוצים סיקוונסיאלית עם 6 הילוכים.
הייצור מוגבל ל-70 יחידות לציון 70 שנות קיום של היצרן. מתוכן ה-35 הראשונות יקבלו צביעה שמהווה הומאז’ למכונית של ג׳ק ברבהם איתה ניצח בפורמולה 1. לא צוין אם כולן כבר נמכרו אבל אם תהית, המחיר מתחיל במיליון פאונד.



