אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ברבהם BT62 – נחשפה רשמית
ראשי » חדשות » ברבהם BT62 – נחשפה רשמית
ברבהם BT62

ברבהם BT62 – נחשפה רשמית

700 כ״ס במכוניות ייעודית למסלול, אז מה אם המחיר מתחיל במיליון פאונד

דין אפפל 03/05/2018

ברבהם BT62  מראה שכנראה שיצרני הרכב בעולם מצאו עוד נישה של רכבים שלא ידענו על קיומה ובטח לא חשבנו שיש בה צורך. אבל לאחרונה צצים יותר ויותר רכבי על למסלול בלי רישוי כביש, בין אם מיצרני רכבי ספורט מוכרים ובין אם מיצרני רכב שזה עתה הוקמו. חברת ברבהם נופלת בין הכיסאות של ההגדרה הקודמת אבל מה זה משנה, כשהם משיקים את הרכב החדש שלהם, ה-BT62.

כבר סיפרנו לך מעט פרטים טרום החשיפה הרשמית. עתה נראה שרוב הפרטים אכן היו נכונים. המרכב עצמו עשוי סיבי קרבון כשהדגש העיקרי היה למקסם את אפקט ההצמדה. ועם נתון של 1,200 ק״ג של יכולת הצמדה לאספלט ברבהם בהחלט עמדה במשימה.

את הנתון היא השיגה בזכות כל האלמנטים היותר בולטים כמו הספליטר הקדמי, הדיפיוזר האחורי והכנף הענקית. וגם בזכות אלו שפחות נראים כמו עיצוב הרצפה הייעודי ושלל הפתחים במרכב שנועדו לתעל את האוויר החוצה ודרך אותם אלמנטים אווירודינמיים.

ברבהם BT62


 

עוד יותר מרשים הוא נתון המשקל העצמי שעומד על 972 ק״ג בלבד! מה שמאפשר ל-BT62 בתאוריה לנסוע גם על תקרת מנהרה בלי ליפול. גם תא הנוסעים זכה לטיפול דומה ומזכיר יותר רכב מירוץ מרכב רגיל. המושבים קבועים במקום ורק הדוושות וההגה ניתנים לכיוון, ובמקום לוח שעונים יש צג 12 אינץ׳ שאמור לספק את כל המידע שהנהג צריך.

ברבהם BT62

 

המנוע עצמו הוא כנראה החלק המפתיע ביותר ב-BT62, שכן מדובר במנוע מייצור עצמי של ברבהם. מדובר במנוע אטמוספרי בתצורת V8 בנפח 5.4 ליטר שמפיק 700 כ״ס ו-68 קג״מ. יחד עם המשקל העצמי הנמוך מתקבל נתון של 720 כ״ס לטון. טוב יותר ממקלארן סנה שרק הוצגה או אסטון-מרטין וולקן. כרגיל למכונית מהסוג הזה הכוח עובר לגלגלים האחוריים דרך תיבת מירוצים סיקוונסיאלית עם 6 הילוכים.

ברבהם BT62

 

הייצור מוגבל ל-70 יחידות לציון 70 שנות קיום של היצרן. מתוכן ה-35 הראשונות יקבלו צביעה שמהווה הומאז’ למכונית של ג׳ק ברבהם איתה ניצח בפורמולה 1. לא צוין אם כולן כבר נמכרו אבל אם תהית, המחיר מתחיל במיליון פאונד.

BT62 ברבהם
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד