אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ברבהם BT62 – נחשפה רשמית
ראשי » חדשות » ברבהם BT62 – נחשפה רשמית
ברבהם BT62

ברבהם BT62 – נחשפה רשמית

700 כ״ס במכוניות ייעודית למסלול, אז מה אם המחיר מתחיל במיליון פאונד

דין אפפל 03/05/2018

ברבהם BT62  מראה שכנראה שיצרני הרכב בעולם מצאו עוד נישה של רכבים שלא ידענו על קיומה ובטח לא חשבנו שיש בה צורך. אבל לאחרונה צצים יותר ויותר רכבי על למסלול בלי רישוי כביש, בין אם מיצרני רכבי ספורט מוכרים ובין אם מיצרני רכב שזה עתה הוקמו. חברת ברבהם נופלת בין הכיסאות של ההגדרה הקודמת אבל מה זה משנה, כשהם משיקים את הרכב החדש שלהם, ה-BT62.

כבר סיפרנו לך מעט פרטים טרום החשיפה הרשמית. עתה נראה שרוב הפרטים אכן היו נכונים. המרכב עצמו עשוי סיבי קרבון כשהדגש העיקרי היה למקסם את אפקט ההצמדה. ועם נתון של 1,200 ק״ג של יכולת הצמדה לאספלט ברבהם בהחלט עמדה במשימה.

את הנתון היא השיגה בזכות כל האלמנטים היותר בולטים כמו הספליטר הקדמי, הדיפיוזר האחורי והכנף הענקית. וגם בזכות אלו שפחות נראים כמו עיצוב הרצפה הייעודי ושלל הפתחים במרכב שנועדו לתעל את האוויר החוצה ודרך אותם אלמנטים אווירודינמיים.

ברבהם BT62


 

עוד יותר מרשים הוא נתון המשקל העצמי שעומד על 972 ק״ג בלבד! מה שמאפשר ל-BT62 בתאוריה לנסוע גם על תקרת מנהרה בלי ליפול. גם תא הנוסעים זכה לטיפול דומה ומזכיר יותר רכב מירוץ מרכב רגיל. המושבים קבועים במקום ורק הדוושות וההגה ניתנים לכיוון, ובמקום לוח שעונים יש צג 12 אינץ׳ שאמור לספק את כל המידע שהנהג צריך.

ברבהם BT62

 

המנוע עצמו הוא כנראה החלק המפתיע ביותר ב-BT62, שכן מדובר במנוע מייצור עצמי של ברבהם. מדובר במנוע אטמוספרי בתצורת V8 בנפח 5.4 ליטר שמפיק 700 כ״ס ו-68 קג״מ. יחד עם המשקל העצמי הנמוך מתקבל נתון של 720 כ״ס לטון. טוב יותר ממקלארן סנה שרק הוצגה או אסטון-מרטין וולקן. כרגיל למכונית מהסוג הזה הכוח עובר לגלגלים האחוריים דרך תיבת מירוצים סיקוונסיאלית עם 6 הילוכים.

ברבהם BT62

 

הייצור מוגבל ל-70 יחידות לציון 70 שנות קיום של היצרן. מתוכן ה-35 הראשונות יקבלו צביעה שמהווה הומאז’ למכונית של ג׳ק ברבהם איתה ניצח בפורמולה 1. לא צוין אם כולן כבר נמכרו אבל אם תהית, המחיר מתחיל במיליון פאונד.

BT62 ברבהם
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד