אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל
ראשי » גריד » בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל
ווג DS800 ראלי

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

גם ווג מצטרפת לחגיגת אופנועי האדוונצ'ר ראלי ומתחילה לשווק בישראל את DS800 ראלי שהוא האדוונצ'ר הקרבי ביותר בהיצע שלה

אופיר דואק 28/10/2025 צלם: יצרן

היצע אופנועי האדוונצ’ר של Voge הסינית זוכה בימים אלו לחיזוק נוסף עם הגעתו ארצה של ה-DS800 ראלי. מדובר בדגם אדוונצ’ר בקטגוריה הבינונית המתמקם בין ה-DS625 וה-DS900, אך בניגוד לאחיו וכפי שניתן להבין משמו הוא מכוון לתת הקטגוריה החמה ביותר בנישת האדוונצ’רים כיום – זו הממוקדת ברכיבת שטח בסגנון אופנועי הראלי חוצי המדבריות. במילים אחרות, מדובר בתשובה של ווג לימאהה טנרה 700 הסופר פופולארי.

בהתאם לחוקי הז’אנר, ווג DS800 ראלי מציג מראה חרגולי זקוף עם משקף גבוה, מיגון רוח צידי מעל גובה מיכל הדלק ומצדדי האופנוע ומושב שמתנשא לגובה של 850 מ”מ. המראה הקרבי מגובה גם ברכיבים היקפיים תואמים, בהם מיכל דלק ענק בנפח של 24 ליטרים מיגון גחון מסיבי ופנסי ערפל. את החבילה החיצונית משלימים חישוקי שפיצים עם צמיגי טיובלס בעלי פרופיל קרבי בקוטר 21 אינץ’ מלפנים ו-18 אינץ’ מאחור, מה שמאפשר מרווח גחון של 22 ס”מ.

המנוע של ווג DS800 הוא מנוע טווין מקבילי בנפח 798 סמ”ק עם סידור של פיני טלטלים בזווית של 270 מעלות. למנוע תפוקה מקובלת בקטגוריית הנפח הזו, עם 95 כ”ס ב-9,000 סל”ד ומומנט של 8.3 קג”מ ב-6,500 סל”ד – נתונים די דומים לאלו של ק.ט.מ 790 אדוונצ’ר. לצד זאת ולמרות מיכל הדקל הגדול, ה-DS800 ראלי מתהדר במשקל עצמי נמוך יחסית של 213 ק”ג כשהוא מתודלק. לשם השוואה המתחרה הכתום שוקל 203 ק”ג ללא דלק.


התפריט הקרבי ממשיך גם למכלולים ההיקפים. לאופנוע מזלג קדמי הפוך ובולם אחורי מתוצרת קאייבה, כשלשניהם אפשרות כיוונון מלאה ומהלך של 200 מ”מ מלפנים ו-190 מ”מ מאחור כשהם מסתייעים במשכך היגוי מקורי. מערכת הבלימה כולל צמד דיסקים בקוטר 310 מ”מ מלפנים עם קאליפרים מתוצרת ניסין מלפנים ומאחור. כמובן שיש דם מערכת ABS והיא מיציע אפשרות ניתוק מלא או חלקי לטובת רכיבה בשטח. בנוסף מגיע ה-DS800 ראלי כשהוא מצויד גם בשני מצביע רכיבה לבחירה, בקרת משיכה בעל אפשרות ניתוק, מצמד מחליק ומערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים.

כמקובל אצל ווג, האופנוע מגיע ברמת אבזור גבוהה הכוללת מסך TFT אנכי צבעוני עם קישורית BT, מצלמת דרך קדמית מובנית, חימום לידיות ולמושב, ג’ק אמצע ומיגוני ידיים מקוריים. מחירו של ווג DS800 ראלי עומד על 60 אלף שקלים כולל אגרות רישוי, כ- 15 אלף שקלים פחות ממחירם של מק.ט.מ 790 אדוונצ’ר וימאהה טנרה 700 בסיסי, וזה יכול להפוך את הקטגוריה החמה הזו לחמה עוד יותר.

DS800 ראלי Voge VOGE DS800 RALLY אדוונצ'ר ראלי אופנוע אדוונצ'ר ווג ווג DS800 ראלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד