אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל
ראשי » דו-גלגלי » בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל
ווג DS800 ראלי

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

גם ווג מצטרפת לחגיגת אופנועי האדוונצ'ר ראלי ומתחילה לשווק בישראל את DS800 ראלי שהוא האדוונצ'ר הקרבי ביותר בהיצע שלה

אופיר דואק 28/10/2025 צלם: יצרן

היצע אופנועי האדוונצ’ר של Voge הסינית זוכה בימים אלו לחיזוק נוסף עם הגעתו ארצה של ה-DS800 ראלי. מדובר בדגם אדוונצ’ר בקטגוריה הבינונית המתמקם בין ה-DS625 וה-DS900, אך בניגוד לאחיו וכפי שניתן להבין משמו הוא מכוון לתת הקטגוריה החמה ביותר בנישת האדוונצ’רים כיום – זו הממוקדת ברכיבת שטח בסגנון אופנועי הראלי חוצי המדבריות. במילים אחרות, מדובר בתשובה של ווג לימאהה טנרה 700 הסופר פופולארי.

בהתאם לחוקי הז’אנר, ווג DS800 ראלי מציג מראה חרגולי זקוף עם משקף גבוה, מיגון רוח צידי מעל גובה מיכל הדלק ומצדדי האופנוע ומושב שמתנשא לגובה של 850 מ”מ. המראה הקרבי מגובה גם ברכיבים היקפיים תואמים, בהם מיכל דלק ענק בנפח של 24 ליטרים מיגון גחון מסיבי ופנסי ערפל. את החבילה החיצונית משלימים חישוקי שפיצים עם צמיגי טיובלס בעלי פרופיל קרבי בקוטר 21 אינץ’ מלפנים ו-18 אינץ’ מאחור, מה שמאפשר מרווח גחון של 22 ס”מ.

המנוע של ווג DS800 הוא מנוע טווין מקבילי בנפח 798 סמ”ק עם סידור של פיני טלטלים בזווית של 270 מעלות. למנוע תפוקה מקובלת בקטגוריית הנפח הזו, עם 95 כ”ס ב-9,000 סל”ד ומומנט של 8.3 קג”מ ב-6,500 סל”ד – נתונים די דומים לאלו של ק.ט.מ 790 אדוונצ’ר. לצד זאת ולמרות מיכל הדקל הגדול, ה-DS800 ראלי מתהדר במשקל עצמי נמוך יחסית של 213 ק”ג כשהוא מתודלק. לשם השוואה המתחרה הכתום שוקל 203 ק”ג ללא דלק.


התפריט הקרבי ממשיך גם למכלולים ההיקפים. לאופנוע מזלג קדמי הפוך ובולם אחורי מתוצרת קאייבה, כשלשניהם אפשרות כיוונון מלאה ומהלך של 200 מ”מ מלפנים ו-190 מ”מ מאחור כשהם מסתייעים במשכך היגוי מקורי. מערכת הבלימה כולל צמד דיסקים בקוטר 310 מ”מ מלפנים עם קאליפרים מתוצרת ניסין מלפנים ומאחור. כמובן שיש דם מערכת ABS והיא מיציע אפשרות ניתוק מלא או חלקי לטובת רכיבה בשטח. בנוסף מגיע ה-DS800 ראלי כשהוא מצויד גם בשני מצביע רכיבה לבחירה, בקרת משיכה בעל אפשרות ניתוק, מצמד מחליק ומערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים.

כמקובל אצל ווג, האופנוע מגיע ברמת אבזור גבוהה הכוללת מסך TFT אנכי צבעוני עם קישורית BT, מצלמת דרך קדמית מובנית, חימום לידיות ולמושב, ג’ק אמצע ומיגוני ידיים מקוריים. מחירו של ווג DS800 ראלי עומד על 60 אלף שקלים כולל אגרות רישוי, כ- 15 אלף שקלים פחות ממחירם של מק.ט.מ 790 אדוונצ’ר וימאהה טנרה 700 בסיסי, וזה יכול להפוך את הקטגוריה החמה הזו לחמה עוד יותר.

DS800 ראלי Voge VOGE DS800 RALLY אדוונצ'ר ראלי אופנוע אדוונצ'ר ווג ווג DS800 ראלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד