היצע אופנועי האדוונצ’ר של Voge הסינית זוכה בימים אלו לחיזוק נוסף עם הגעתו ארצה של ה-DS800 ראלי. מדובר בדגם אדוונצ’ר בקטגוריה הבינונית המתמקם בין ה-DS625 וה-DS900, אך בניגוד לאחיו וכפי שניתן להבין משמו הוא מכוון לתת הקטגוריה החמה ביותר בנישת האדוונצ’רים כיום – זו הממוקדת ברכיבת שטח בסגנון אופנועי הראלי חוצי המדבריות. במילים אחרות, מדובר בתשובה של ווג לימאהה טנרה 700 הסופר פופולארי.
בהתאם לחוקי הז’אנר, ווג DS800 ראלי מציג מראה חרגולי זקוף עם משקף גבוה, מיגון רוח צידי מעל גובה מיכל הדלק ומצדדי האופנוע ומושב שמתנשא לגובה של 850 מ”מ. המראה הקרבי מגובה גם ברכיבים היקפיים תואמים, בהם מיכל דלק ענק בנפח של 24 ליטרים מיגון גחון מסיבי ופנסי ערפל. את החבילה החיצונית משלימים חישוקי שפיצים עם צמיגי טיובלס בעלי פרופיל קרבי בקוטר 21 אינץ’ מלפנים ו-18 אינץ’ מאחור, מה שמאפשר מרווח גחון של 22 ס”מ.
המנוע של ווג DS800 הוא מנוע טווין מקבילי בנפח 798 סמ”ק עם סידור של פיני טלטלים בזווית של 270 מעלות. למנוע תפוקה מקובלת בקטגוריית הנפח הזו, עם 95 כ”ס ב-9,000 סל”ד ומומנט של 8.3 קג”מ ב-6,500 סל”ד – נתונים די דומים לאלו של ק.ט.מ 790 אדוונצ’ר. לצד זאת ולמרות מיכל הדקל הגדול, ה-DS800 ראלי מתהדר במשקל עצמי נמוך יחסית של 213 ק”ג כשהוא מתודלק. לשם השוואה המתחרה הכתום שוקל 203 ק”ג ללא דלק.
התפריט הקרבי ממשיך גם למכלולים ההיקפים. לאופנוע מזלג קדמי הפוך ובולם אחורי מתוצרת קאייבה, כשלשניהם אפשרות כיוונון מלאה ומהלך של 200 מ”מ מלפנים ו-190 מ”מ מאחור כשהם מסתייעים במשכך היגוי מקורי. מערכת הבלימה כולל צמד דיסקים בקוטר 310 מ”מ מלפנים עם קאליפרים מתוצרת ניסין מלפנים ומאחור. כמובן שיש דם מערכת ABS והיא מיציע אפשרות ניתוק מלא או חלקי לטובת רכיבה בשטח. בנוסף מגיע ה-DS800 ראלי כשהוא מצויד גם בשני מצביע רכיבה לבחירה, בקרת משיכה בעל אפשרות ניתוק, מצמד מחליק ומערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים.
כמקובל אצל ווג, האופנוע מגיע ברמת אבזור גבוהה הכוללת מסך TFT אנכי צבעוני עם קישורית BT, מצלמת דרך קדמית מובנית, חימום לידיות ולמושב, ג’ק אמצע ומיגוני ידיים מקוריים. מחירו של ווג DS800 ראלי עומד על 60 אלף שקלים כולל אגרות רישוי, כ- 15 אלף שקלים פחות ממחירם של מק.ט.מ 790 אדוונצ’ר וימאהה טנרה 700 בסיסי, וזה יכול להפוך את הקטגוריה החמה הזו לחמה עוד יותר.


