אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
בנטלי קונטיננטל GT – אחרי 14 שנים יש דור חדש באמת
ראשי » חדשות » בנטלי קונטיננטל GT – אחרי 14 שנים יש דור חדש באמת

בנטלי קונטיננטל GT – אחרי 14 שנים יש דור חדש באמת

בנטלי חשפה את הקונטיננטל GT החדשה - חוץ מהמנוע (שגם הוא עבר עדכון) כל השאר חדש לחלוטין

בן חסון 01/09/2017

בנטלי קונטיננטל GT החדשה נחשפה. הדור הראשון הוצג בשנת 2003 תחת כנפיה של פולקסווגן, ובניגוד למתיחת הפנים שעברה בשנת 2010 אותה הגדירה בנטלי כ”דור שני”, הפעם מדובר על מכונית חדשה באמת.

נתחיל ממה שדומה, שזה בעיקר המנוע (שבעצמו עבר שדרוג). בחזית הקונטיננטל החדשה שוכן מנוע בתצורת W12, כפול מגדשים, בנפח 6.0 ל’. כאן הוא מפיק 626 כ”ס (590 כ”ס בעבר) ו-91.7 קג”מ לעומת 73.3 קג”מ “בלבד” בעבר. כדי לחסוך בדלק וזיהום אוויר המנוע מסוגל לכבות בשיוט מחצית מהצילינדרים.

בנטלי קונטיננטל GT
גרנד טוררית חדשה לבית בנטלי

 

מפה והלאה נתעסק במה שחדש. על העברת הכוח אחרית תיבה רובוטית כפולת מצמדים חדשה עם שמונה יחסי העברה. כמו בדור הקודם ההנעה היא כפולה, אבל מדובר במערכת הנעה חדשה שמעבירה במצב הרגיל 100% מהכוח אל הגלגלים האחוריים (40-60 בעבר). רק כאשר אלה מרימים ידיים כוח יועבר לגלגלים מלפנים.


בבנטלי מספרים שבזכות הפלטפורמה החדשה (כנראה משותפת עם פורשה פנמרה) הקונטיננטל הזו קלה ב-85 ק”ג מהדור היוצא ומציגה חלוקת משקל טובה יותר של 55:45 לטובת הציר הקדמי (58:42 בעבר).

 

תוספת ההספק והירידה במשקל מתבטאים בנתוני ביצועים מרשימים – לבנטלי הגדולה הזו נדרשות רק 3.7 שניות בדרך ל-100 קמ”ש והיא מסוגלת לרשום 333 קמ”ש מרביים.

בבנטלי מתגאים במערך מתלי אוויר מתקדם שמכיל 60% יותר אוויר מזה הקודם, מה שמאפשר לטענת החברה לכייל את המכונית בצורה מדויקת יותר לכל מצב (לנסיעה נינוחה או נהיגה דינמאית, למשל). הצמיגים פותחו במיוחד למכונית בעזרתה של פירלי ועל האטת המאסה הזו אחראים בלמי דיסק ענקיים בקוטר 420 מ”מ מלפנים ו-380 מ”מ מאחור.

בנטלי קונטיננטל GT
השילה 85 ק”ג ועדיין כבדה יותר מכלי פנאי “קטנים” כמו פורשה קאיין

 

אבל לפני שנמשיך לצטט את בנטלי כשהיא מתארת כיצד היא גרמה למכונית כה גדולה וכבדה (2,244 ק”ג) לפנות, יש לזכור שבסופו של דבר זוהי מכונית GT נינוחה שנועדה לכסות מרחקים בנוחות, החלק הדינאמי הוא משני יחסית.

בדיוק בגלל זה בבנטלי מתפארים בתא הנוסעים החדש, אחד היפים שיצא לנו לראות לאחרונה. כמעט הכל ניתן לבחירה והתאמה אישית, כולל העץ (בבנטלי משתמשים ב-10 מטרים רבועים של עץ לייצר כל קונטיננטל) והעור המשובחים. לוח המחוונים דיגיטלי לחלוטין, ובראש הקונסולה המרכזית הקונה המאושר יוכל לבחור בין מסך מגע בגודל 12.3 אינץ’ לבין שלושה שעונים אנלוגיים (מד טמפ’ חיצוני, מצפן ושעון כרונומטר).

בנטלי קונטיננטל GT
תשומת לב מטורפת לפרטים הכי קטנים

 

רשימת האבזור כוללת מושבים אפשרות לקביעת קשיחות הריפוד, מערכת בקרת אקלים שמשתמשת בחיישן תלת מימד לקביעת אופי פעולתה, מערך בטיחותי עשיר מהמדרגה הראשונה ועוד.

אה, והיא גם נראית מצוין. העיצוב מהווה המשך טבעי לזה של הדור היוצא, אבל מציג מראה מפוסל ופחות עגלגל ממנו. אבל בשביל לתאר עיצוב אתה לא צריך אותנו, לך ישר לתמונות:

בנטלי קונטיננטל GT (1)בנטלי קונטיננטל GT (1)Preview
בנטלי קונטיננטל GTבנטלי קונטיננטל GT
גרנד טוררית חדשה לבית בנטלי
Preview
בנטלי קונטיננטל GT (3)בנטלי קונטיננטל GT (3)Preview
בנטלי קונטיננטל GT (4)בנטלי קונטיננטל GT (4)Preview
בנטלי קונטיננטל GT (5)בנטלי קונטיננטל GT (5)Preview
בנטלי קונטיננטל GT (6)בנטלי קונטיננטל GT (6)Preview
בנטלי קונטיננטל GT (7)בנטלי קונטיננטל GT (7)Preview
בנטלי קונטיננטל GT (8)בנטלי קונטיננטל GT (8)Preview
בנטלי קונטיננטל GTבנטלי קונטיננטל GT
השילה 85 ק"ג ועדיין כבדה יותר מכלי פנאי "קטנים" כמו פורשה קאיין
Preview
בנטלי קונטיננטל GT (10)בנטלי קונטיננטל GT (10)Preview
בנטלי קונטיננטל GT (11)בנטלי קונטיננטל GT (11)Preview
בנטלי קונטיננטל GT (12)בנטלי קונטיננטל GT (12)Preview
בנטלי קונטיננטל GT (13)בנטלי קונטיננטל GT (13)Preview
בנטלי קונטיננטל GTבנטלי קונטיננטל GT
תשומת לב מטורפת לפרטים הכי קטנים
Preview
בנטלי קונטיננטל GTבנטלי קונטיננטל GT
תשומת לב מטורפת לפרטים הכי קטנים
Preview
בנטלי קונטיננטל GT (16)בנטלי קונטיננטל GT (16)Preview
בנטלי קונטיננטל GT (17)בנטלי קונטיננטל GT (17)Preview
בנטלי קונטיננטל GT (18)בנטלי קונטיננטל GT (18)Preview
בנטלי קונטיננטל GT (19)בנטלי קונטיננטל GT (19)Preview

בנטלי בנטלי קונטיננטל GT
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד