אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
בנטלי קונטיננטל GT – אחרי 14 שנים יש דור חדש באמת
ראשי » חדשות » בנטלי קונטיננטל GT – אחרי 14 שנים יש דור חדש באמת

בנטלי קונטיננטל GT – אחרי 14 שנים יש דור חדש באמת

בנטלי חשפה את הקונטיננטל GT החדשה - חוץ מהמנוע (שגם הוא עבר עדכון) כל השאר חדש לחלוטין

בן חסון 01/09/2017

בנטלי קונטיננטל GT החדשה נחשפה. הדור הראשון הוצג בשנת 2003 תחת כנפיה של פולקסווגן, ובניגוד למתיחת הפנים שעברה בשנת 2010 אותה הגדירה בנטלי כ”דור שני”, הפעם מדובר על מכונית חדשה באמת.

נתחיל ממה שדומה, שזה בעיקר המנוע (שבעצמו עבר שדרוג). בחזית הקונטיננטל החדשה שוכן מנוע בתצורת W12, כפול מגדשים, בנפח 6.0 ל’. כאן הוא מפיק 626 כ”ס (590 כ”ס בעבר) ו-91.7 קג”מ לעומת 73.3 קג”מ “בלבד” בעבר. כדי לחסוך בדלק וזיהום אוויר המנוע מסוגל לכבות בשיוט מחצית מהצילינדרים.

בנטלי קונטיננטל GT
גרנד טוררית חדשה לבית בנטלי

 

מפה והלאה נתעסק במה שחדש. על העברת הכוח אחרית תיבה רובוטית כפולת מצמדים חדשה עם שמונה יחסי העברה. כמו בדור הקודם ההנעה היא כפולה, אבל מדובר במערכת הנעה חדשה שמעבירה במצב הרגיל 100% מהכוח אל הגלגלים האחוריים (40-60 בעבר). רק כאשר אלה מרימים ידיים כוח יועבר לגלגלים מלפנים.


בבנטלי מספרים שבזכות הפלטפורמה החדשה (כנראה משותפת עם פורשה פנמרה) הקונטיננטל הזו קלה ב-85 ק”ג מהדור היוצא ומציגה חלוקת משקל טובה יותר של 55:45 לטובת הציר הקדמי (58:42 בעבר).

 

תוספת ההספק והירידה במשקל מתבטאים בנתוני ביצועים מרשימים – לבנטלי הגדולה הזו נדרשות רק 3.7 שניות בדרך ל-100 קמ”ש והיא מסוגלת לרשום 333 קמ”ש מרביים.

בבנטלי מתגאים במערך מתלי אוויר מתקדם שמכיל 60% יותר אוויר מזה הקודם, מה שמאפשר לטענת החברה לכייל את המכונית בצורה מדויקת יותר לכל מצב (לנסיעה נינוחה או נהיגה דינמאית, למשל). הצמיגים פותחו במיוחד למכונית בעזרתה של פירלי ועל האטת המאסה הזו אחראים בלמי דיסק ענקיים בקוטר 420 מ”מ מלפנים ו-380 מ”מ מאחור.

בנטלי קונטיננטל GT
השילה 85 ק”ג ועדיין כבדה יותר מכלי פנאי “קטנים” כמו פורשה קאיין

 

אבל לפני שנמשיך לצטט את בנטלי כשהיא מתארת כיצד היא גרמה למכונית כה גדולה וכבדה (2,244 ק”ג) לפנות, יש לזכור שבסופו של דבר זוהי מכונית GT נינוחה שנועדה לכסות מרחקים בנוחות, החלק הדינאמי הוא משני יחסית.

בדיוק בגלל זה בבנטלי מתפארים בתא הנוסעים החדש, אחד היפים שיצא לנו לראות לאחרונה. כמעט הכל ניתן לבחירה והתאמה אישית, כולל העץ (בבנטלי משתמשים ב-10 מטרים רבועים של עץ לייצר כל קונטיננטל) והעור המשובחים. לוח המחוונים דיגיטלי לחלוטין, ובראש הקונסולה המרכזית הקונה המאושר יוכל לבחור בין מסך מגע בגודל 12.3 אינץ’ לבין שלושה שעונים אנלוגיים (מד טמפ’ חיצוני, מצפן ושעון כרונומטר).

בנטלי קונטיננטל GT
תשומת לב מטורפת לפרטים הכי קטנים

 

רשימת האבזור כוללת מושבים אפשרות לקביעת קשיחות הריפוד, מערכת בקרת אקלים שמשתמשת בחיישן תלת מימד לקביעת אופי פעולתה, מערך בטיחותי עשיר מהמדרגה הראשונה ועוד.

אה, והיא גם נראית מצוין. העיצוב מהווה המשך טבעי לזה של הדור היוצא, אבל מציג מראה מפוסל ופחות עגלגל ממנו. אבל בשביל לתאר עיצוב אתה לא צריך אותנו, לך ישר לתמונות:

בנטלי קונטיננטל GT (1)בנטלי קונטיננטל GT (1)Preview
בנטלי קונטיננטל GTבנטלי קונטיננטל GT
גרנד טוררית חדשה לבית בנטלי
Preview
בנטלי קונטיננטל GT (3)בנטלי קונטיננטל GT (3)Preview
בנטלי קונטיננטל GT (4)בנטלי קונטיננטל GT (4)Preview
בנטלי קונטיננטל GT (5)בנטלי קונטיננטל GT (5)Preview
בנטלי קונטיננטל GT (6)בנטלי קונטיננטל GT (6)Preview
בנטלי קונטיננטל GT (7)בנטלי קונטיננטל GT (7)Preview
בנטלי קונטיננטל GT (8)בנטלי קונטיננטל GT (8)Preview
בנטלי קונטיננטל GTבנטלי קונטיננטל GT
השילה 85 ק"ג ועדיין כבדה יותר מכלי פנאי "קטנים" כמו פורשה קאיין
Preview
בנטלי קונטיננטל GT (10)בנטלי קונטיננטל GT (10)Preview
בנטלי קונטיננטל GT (11)בנטלי קונטיננטל GT (11)Preview
בנטלי קונטיננטל GT (12)בנטלי קונטיננטל GT (12)Preview
בנטלי קונטיננטל GT (13)בנטלי קונטיננטל GT (13)Preview
בנטלי קונטיננטל GTבנטלי קונטיננטל GT
תשומת לב מטורפת לפרטים הכי קטנים
Preview
בנטלי קונטיננטל GTבנטלי קונטיננטל GT
תשומת לב מטורפת לפרטים הכי קטנים
Preview
בנטלי קונטיננטל GT (16)בנטלי קונטיננטל GT (16)Preview
בנטלי קונטיננטל GT (17)בנטלי קונטיננטל GT (17)Preview
בנטלי קונטיננטל GT (18)בנטלי קונטיננטל GT (18)Preview
בנטלי קונטיננטל GT (19)בנטלי קונטיננטל GT (19)Preview

בנטלי בנטלי קונטיננטל GT
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד