אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו סדרה 5 – כל הדורות
ראשי » חדשות » ב.מ.וו סדרה 5 – כל הדורות

ב.מ.וו סדרה 5 – כל הדורות

דור חדש לסדרה 5 נוחת בישראל - מה צריך לדעת עליו וגם הזדמנות להיזכר בדורות הקודמים

דין אפפל 07/02/2017

הדור החדש של מכונית המנהלים הבווארית, ב.מ.וו סדרה 5, נוחת בארץ ומביא איתו את השלב האחרון לפני נהיגה אוטונומית מלאה. לסדרה 5 שלל חיישנים ומערכות כמו מצלמת סטריאו קדמית, חיישנים אולטרה-סוניים, בקרת שיוט אקטיבית, סייען התחמקות, התראה על תנועה חוצה ועוד ועוד. הן מסוגלות לנהוג את האוטו בעצמן ולעזור לנהג במצבי נהיגה שונים, כמו פקקים, תנועה איטית, דרכים מהירות וכמובן גם להתמודד עם הפתעות וסכנות על הכביש.

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה היא לא רק מערך של טכנולוגיה אוטונומית, כי כמו כל דגם אחר של במוו גם ה-5 צריכה להיות מכונית דינמית. אז הדור החדש הוריד עד 100 ק״ג לעומת הדור הקודם (כי משקל נמוך יותר משפר את ההתנהגות), מרכז הכובד ירד, חלוקת משקל מאוזנת יותר (לא צוין כמה בדיוק) ומקדם גרר נמוך (0.22 cd – נמוך יותר אפילו מטויוטה פריוס).

ב.מ.וו סדרה 5
צפו בכל דורות ה-5 בהמשך הכתבה

 

בתא הנוסעים מקבלת ה-5 החדשה את מערך ה-iDrive החדש של ב.מ.וו מאחותה הגדולה, ה-7. זה אומר שאפשר לשלוט במערכת החדשה, עם צג של 10.25 אינץ׳, לא רק דרך החוגה המסורתית בין המושבים, אלא גם בעזרת דיבור, מגע במסך או מחוות יד באוויר (בתוספת תשלום). חוץ ממנה גם התצוגה העילית הצבעונית (עוד תוספת בתשלום) שטח גדול ב-70% מהדור הקודם שלה, ובה הנהג יוכל לראות רשימת טלפונים, תחנות רדיו, מוזיקה, הוראות ניווט ואזהרות שונות.


ב.מ.וו סדרה 5
הדור האחרון מגיע אלינו כרגע עם שני מנועים…

 

ה-5 תוצע תחילה עם 2 מנועי טורבו בנזין. הראשון, 530, כשלמרות השם מדובר במנוע 2.0 ליטר עם הספק של 252 כ״ס ו-35.7 קג״מ. הוא מסוגל להאיץ מעמידה ל-100 קמ״ש תוך 6.2 שניות. השני, 540, גם קצת מטעה בשמו כי מדובר במנוע 3.0 ליטר (אותו בחנו ב-240) ולו הספק של 340 כ״ס ו-45.9 קג״מ (נתון מומנט נמוך יותר מה-240). הגרסה הזאת תאיץ ל-100 קמ״ש ב-5.1 שניות, ו-2 הגרסאות יגיעו ל-250 קמ״ש מוגבלים אלקטרונית.

ב.מ.וו סדרה 5
בעתיד תגיע אלינו גם ה-550, עם 462 כ”ס.

 

בהמשך תגיע גרסה חזקה יותר, ה-550, לה מנוע טורבו בנפח 4.4 ליטר ו-462 כ״ס שתהיה מסוגלת להגיע ל-100 קמ״ש תוך 4 שניות. ביחד איתה תגיע גם גרסה היברידית, ה-530e, עם הספק וביצועים זהים ל-530 הרגילה רק עם צריכת דלק נמוכה משמעותית ואפשרות לשימוש חשמלי טהור לטווח של 46-50 ק״מ.

המחירים מתחילים ב-495,000 שקלים ל-530 ו-545,000 ל-540 ברמת אבזור ספורט. ה-540 אקסקלוסיב תדרוש עוד 75,000 שקלים. מרתק לראות את ההבדלים בין הדגמים ואת התפתחותה של ב.מ.וו סדרה 5 כפי שמוצגת בסרטים הבאים:

 

דור שישי (F10)

 

דור חמישי(E60)

 

דור רביעי (E39)

 

דור שלישי (E34)

 

דור שני (E28)

 

דור ראשון(E12)

 

530 540 550 ב.מ.וו סדרה 5
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד