אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
בחזרה לבסיס: ב.מ.וו 220i קופה בישראל
ראשי » חדשות מקומיות » בחזרה לבסיס: ב.מ.וו 220i קופה בישראל
ב.מ.וו 220

בחזרה לבסיס: ב.מ.וו 220i קופה בישראל

אחרי ה-240M השרירית מתרחבת משפחת סדרה 2 קופה עם גרסת 220i מתונה יותר, אבל גם קלה משמעותית ועם הנעה אחורית

אופיר דואק 18/02/2023 צלם: יצרן

לפני קצת יותר מחודשיים בחנו כאן באוברדרייב את ב.מ.וו 240M החדשה ושמחנו על כך שלפחות בגרסת הקופה של סדרה 2 ב.מ.וו נשארו נאמנים למקורות. אמנם ל-240M הייתה הנעה כפולה, אך בניגוד לגראן קופה, גרסת השרירים מתבסס על פלטפורמה שיועדה בבסיסה למנוע אורכי הנעה אחורית.

בימים אלו נוחתת בישראל האחות הצנועה יותר של ב.מ.וו 240M. מדובר ב-220i שתהיה גרסת הכניסה למשפחת סדרה 2 קופה לפחות עד שתגיע ה-218i הבסיסית. ב.מ.וו 220i מסתפקת במנוע 4 צילינדרים מוגדש במקום מנוע השש בטור הקלאסי של ב.מ.וו, כשגם ההספק המרצי צנוע יותר ועומד על 184 כ”ס לעומת 374 כ”ס של ה-240M.

אבל רגע לפני שאתם מתבאסים, אפשר להתנחם בכך של-220i יש הנעה אחורית והיא גם קלה ב-200 ק”ג משמעותיים מאחותה הקרבית (אם כי גם היא מגיעה באופן רשמי ארצה רק עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 יחסי העברה). זה אומר שניתן להאיץ איתה ל-100 ב-7.5 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 236 קמ”ש. ביצעים נאים בהתחשב ביחידת ההנעה הצנועה.

פחות כוח, פחות משקל

 


 

מעבר לכך, ב.מ.וו 220i מציעה את אותו מרכב קופה 3 קופסאות בעל פרופורציות קלאסיות מבחוץ, ספויילר קטן המובנה בדלת תא המטען וצמד פתחי מפלט מאחור. בתא הנוסעים ישנן נגיעות ספורטיביות תואמות, לצד השילוב המתבקש כיום של לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה מרכזי גדול (14.9 אינטש). מחירה של המכונית מתחיל ב-299 אלף שקלים, מה שהופך אותה לאחת ממכוניות הקופה היותר נגישות כיום. כאופציה תוצע ב.מ.וו 220i גם עם חבילת M ספורט הכוללת מתלים בכיול שונה, היגוי בכיול משתנה, צמיגים אחוריים רחבים יותר לשיפור האחזיה וחבילת עיצוב חיצונית ופנימית עם סממני חטיבת הביצועים M.

ב.מ.וו ב.מ.וו 220i קופה סדרה 2 קופה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד