אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
בחזרה לבסיס: ב.מ.וו 220i קופה בישראל
ראשי » חדשות מקומיות » בחזרה לבסיס: ב.מ.וו 220i קופה בישראל
ב.מ.וו 220

בחזרה לבסיס: ב.מ.וו 220i קופה בישראל

אחרי ה-240M השרירית מתרחבת משפחת סדרה 2 קופה עם גרסת 220i מתונה יותר, אבל גם קלה משמעותית ועם הנעה אחורית

אופיר דואק 18/02/2023 צלם: יצרן

לפני קצת יותר מחודשיים בחנו כאן באוברדרייב את ב.מ.וו 240M החדשה ושמחנו על כך שלפחות בגרסת הקופה של סדרה 2 ב.מ.וו נשארו נאמנים למקורות. אמנם ל-240M הייתה הנעה כפולה, אך בניגוד לגראן קופה, גרסת השרירים מתבסס על פלטפורמה שיועדה בבסיסה למנוע אורכי הנעה אחורית.

בימים אלו נוחתת בישראל האחות הצנועה יותר של ב.מ.וו 240M. מדובר ב-220i שתהיה גרסת הכניסה למשפחת סדרה 2 קופה לפחות עד שתגיע ה-218i הבסיסית. ב.מ.וו 220i מסתפקת במנוע 4 צילינדרים מוגדש במקום מנוע השש בטור הקלאסי של ב.מ.וו, כשגם ההספק המרצי צנוע יותר ועומד על 184 כ”ס לעומת 374 כ”ס של ה-240M.

אבל רגע לפני שאתם מתבאסים, אפשר להתנחם בכך של-220i יש הנעה אחורית והיא גם קלה ב-200 ק”ג משמעותיים מאחותה הקרבית (אם כי גם היא מגיעה באופן רשמי ארצה רק עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 יחסי העברה). זה אומר שניתן להאיץ איתה ל-100 ב-7.5 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 236 קמ”ש. ביצעים נאים בהתחשב ביחידת ההנעה הצנועה.

פחות כוח, פחות משקל

 


 

מעבר לכך, ב.מ.וו 220i מציעה את אותו מרכב קופה 3 קופסאות בעל פרופורציות קלאסיות מבחוץ, ספויילר קטן המובנה בדלת תא המטען וצמד פתחי מפלט מאחור. בתא הנוסעים ישנן נגיעות ספורטיביות תואמות, לצד השילוב המתבקש כיום של לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה מרכזי גדול (14.9 אינטש). מחירה של המכונית מתחיל ב-299 אלף שקלים, מה שהופך אותה לאחת ממכוניות הקופה היותר נגישות כיום. כאופציה תוצע ב.מ.וו 220i גם עם חבילת M ספורט הכוללת מתלים בכיול שונה, היגוי בכיול משתנה, צמיגים אחוריים רחבים יותר לשיפור האחזיה וחבילת עיצוב חיצונית ופנימית עם סממני חטיבת הביצועים M.

ב.מ.וו ב.מ.וו 220i קופה סדרה 2 קופה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד