אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ארס ועשן: הנסי מציגה מהדורת סופר ונום מוגבלת למוסטאנג עם 850 כ”ס
ראשי » חדשות » ארס ועשן: הנסי מציגה מהדורת סופר ונום מוגבלת למוסטאנג עם 850 כ”ס
הנסי

ארס ועשן: הנסי מציגה מהדורת סופר ונום מוגבלת למוסטאנג עם 850 כ”ס

סדנת הנסי מציגה את המוסטאנג הכי מופרעת שלה עם קיט סופר ונום הכולל מנוע משודרג עם 850 כ"ס, שדרוגים אווירודינמיים ושפע של סיבי פחמן במחיר התחלתי של 150 אלף דולר

אופיר דואק 03/03/2025

בסדנת הנסי הטקסנית לא משעמם לרגע, ובכל זמן נתון מישהו בסדנה חושב כיצד לייצר עוד מפלצת עתירת כוחות סוס עם מנוע V8. היצע הדגמים והקיטים לשיפורים שמציעה הנסי הוא ענק וכולל כמה רמות של שיפורים לכל כלי רכב.  באופן מסורתי שומרים בהנסי את הכינוי ונום (ארס) לדגמים הכי קיצונים ואקסקלוסיביים שלהם, זאת כדי לייצר קשר ישיר לדגמי העל הונום F5 והונום GT, שהם פסגת גאוותה של הסדנה כשהם נחשבים מבין הדגמים המהירים ביותר שיוצרו אי פעם בייצור סדרתי.

בימים אלו מצמידה הנסי את הכינוי המחייב ונום, או יותר נכון סופר ונום, למהדורה מוגבלת חדשה אותה היא יוצרת על בסיס הפורד מוסטאנג. הקיט מיועד לדגמי ה-V8 של המוסטאנג, GT או דארק הורס, ומיועד להפוך אותם למפלצת ביצועים עם תוספת מגדש על ומכלולים משודרגים, זאת לצד חבילת מסלול שגם תאפשר למצות את הביצועים הללו לא רק בקו ישר.

מנוע ה-5.0 ליטר של המוסטאנג מקבל בגרסת הסופר ונום תוספת של מגדש על חד עם טיפול מקיף הכולל מזרקים מוגדלים, משאבת דלק מחוזקת וניהול מנוע משופר. למעשה מדובר בקיט שיפורים דומה לזה שהוצג לפני קצת פחות משנה בהנסי H850 עם נתוני תפוקה דומים. קיט זה מתגבר את ההספק המרבי ב-70% ומעמדי אותו על 850 כ”ס במתקבלים ב-7,250 סל”ד עם מומנט עצום של כמעט 90 קג”מ ב-4,900 סל”ד.


בסופר ונום מצטרפים למנוע המחוזק גם מערכת יניקה חדשה עם כונסי אוויר מוגדלים ומערכת קירור מחוזקת המגובה בפתחים נוספים בכנפיים לתיעול החום מתא המנוע. לקינוח חלקי הגימור של המנוע עשויים מסיבי פחמן כדי שיהיה כיף לא פחות להסתכל עליו. את יחידת ההנעה יהיה ניתן לקבל עם תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה או עם תיבה אוטומטית בעלת עשרה הילוכים. נתוני הביצועים דומים לאלו של מוסטאנג עם קיט H850 וזה אומר 3.2 שניות בזינוק ל-96 קמ”ש, ורק 10.9 שניות כדי לחצות רבע מייל במהירות של 214 קמ”ש בקצה הישורת.

השוני בגרסת הסופר ונום מגיע מעבר לכיול המתלים המוקפד בקיט אווירודינמי מלא העשוי מסיבי פחמן וכולל מסיט רוח תחתון מלפנים, כונסי אוויר אקטיביים על מכסה המנוע, חצאיות צד, ספויילר “זנב ברווז” חצוי וכנף אחורית מתכווננת. כל אלו אמורים לספק כוח הצמדה משופר שיעזור למוסטאנג הזאת להפגין יכולת גם בפניות על המסלול. חבילת השדרוגים כוללת גם חישוקי 20 אינץ’, מושבי רקארו ספורטיביים עם גימור עור ואלקנטרה שתואם גם את דיפון תא הנוסעים.

בהנסי מתכוונים לייצר רק 91 יחידות מהמוסטאנג סופר ונום, כמחווה לשנת ייסודה של הסדנה. בכל זאת, צריך להשאיר מקום לגרסה מיוחדת נוספת שבטח תוצג בעתיד. מחיר הקיט בארה”ב עומד על 150 אלף דולר כשדרוג למוסטאנג GT ו-164 אלף דולר כשדרוג למוסטאנג דארק הורס, כאשר המחירים כוללים את מחיר המכונית הסדרתית עליה יותקן הקיט. כלומר עלות הקיט היא כ-100 אלף דולר בנוסף למחיר הבסיס של המוסטאנג אצל הדילרים. מזל לפחות שמקבלים מהנסי 3 שנות אחריות מלאה.

Mustang Venom 2025 11Mustang Venom 2025 11Preview
Mustang Venom 2025 09Mustang Venom 2025 09Preview
Mustang Venom 2025 10Mustang Venom 2025 10Preview
Mustang Venom 2025 01Mustang Venom 2025 01Preview
Mustang Venom 2025 06Mustang Venom 2025 06Preview
Mustang Venom 2025 02Mustang Venom 2025 02Preview
Mustang Venom 2025 03Mustang Venom 2025 03Preview
Mustang Venom 2025 04Mustang Venom 2025 04Preview
Mustang Venom 2025 05Mustang Venom 2025 05Preview
Mustang Venom 2025 07Mustang Venom 2025 07Preview
Mustang Venom 2025 08Mustang Venom 2025 08Preview
Mustang Venom 2025 12Mustang Venom 2025 12Preview
Mustang Venom 2025 13Mustang Venom 2025 13Preview
הנסיהנסיPreview
Mustang Venom 2025 15Mustang Venom 2025 15Preview

V8 הנסי הנסי מוסטאנג סופר ונום מחסטאנג סופר ונום מכונית שרירים סופר ונום פורד פורד מוסטאנג פורד מוסטאנג דארק הורס
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד