אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אפשר לשבת: ריקארו ניצלה מפשיטת רגל
ראשי » חדשות » אפשר לשבת: ריקארו ניצלה מפשיטת רגל
ריקארו

אפשר לשבת: ריקארו ניצלה מפשיטת רגל

אחרי שנקלעה לקשיים, חטיבת הרכב של יצרנית המושבים ריקארו זוכה לבעלות חדשה ותחזור לייצר מושבים לתעשיית הרכב ולשוק האפטרמרקט כבר בשבועות הקרובים

אופיר דואק 09/12/2024 צלם: יצרן

מושבי הרכב של ריקארו קנו לעצמם שם דבר בתעשיית הרכב, בספורט במוטורי ובקרב חובבי הרכב אך זה לא הספיק עבור החברה הגרמנית שהודיעה לפני מספר חודשים על חדלות פרעון בדרך לפשיטת רגל של חטיבת מושבי הרכב שלה (להבדיל מחטיבת מושבי המטוסים ומוצרים אחרים שמשגשגת).

מעבר לאכזבה בקרב חובבי רכב רבים שמפנטזים על מושבי ריקארו ברכבם, ההודעה על חדלות הפירעון והפסקת ייצור המושבים השפיעה גם על כמה יצרניות רכב, למשל אינאוס שנאלצה להפסיק זמנית את יצור הגרנדייר כדי למצוא תחליף למושבי הריקארו המותקנים בו באופן סדרתי. אגב, באופן אירוני המצב לו נקלעה ריקארו הגיע בעקבות ירידה משמעותית במכירות (לא רק של מכוניות ספורטיביות) וההעדפה של יצרניות רכב רבות להתקין בדגמי הקצה שלהן מושבים מספקי משנה מיוחסים פחות וזולים יותר.

השבוע מגיעה הבשורה המשמחת כי חטיבת מושבי הרכב של ריקארו ניצלה. על פי הודעת החברה, נחתם הסכם עם קבוצת פרומה האיטלקית שהיא ספקית רכיבים לתעשיית הרכב המייצרת בין היתר חלקי גוף ורכיבי מתלים שלה מחזור שנתי של יותר מ-1.1 מיליארד יורו. פרומה תשקיע בחטיבת הרכב של ריקארו כדי שזו תחזור לייצור כבר בחודש ינואר הקרוב, כצעד ראשון בדרך הרכישה מלאה של החטיבה.


בשלב שני יעבור יצור מושבי ה-OEM עבור יצרניות הרכב לאיטליה כדי להוזיל עלויות ולהשתמש במתקנים הקיימים של קבוצת פרומה, כאשר מרכז העיצוב והפיתוח של ריקארו ישאר נכון לעתה בשטוטגארט. כך שבסופו של דבר, אם דאגתם שלא תוכלו לשים יד על מושבים של ריקארו למכונית פרויקט השיפוץ שלכם, מלאי מושבי האפטרמרקט של החברה אמור להתחדש כבר בשבועות הקרובים.

RECARO מושבי ספורט מושבים לרכב ריקארו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד