אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אפשר לשבת: ריקארו ניצלה מפשיטת רגל
ראשי » חדשות » אפשר לשבת: ריקארו ניצלה מפשיטת רגל
ריקארו

אפשר לשבת: ריקארו ניצלה מפשיטת רגל

אחרי שנקלעה לקשיים, חטיבת הרכב של יצרנית המושבים ריקארו זוכה לבעלות חדשה ותחזור לייצר מושבים לתעשיית הרכב ולשוק האפטרמרקט כבר בשבועות הקרובים

אופיר דואק 09/12/2024 צלם: יצרן

מושבי הרכב של ריקארו קנו לעצמם שם דבר בתעשיית הרכב, בספורט במוטורי ובקרב חובבי הרכב אך זה לא הספיק עבור החברה הגרמנית שהודיעה לפני מספר חודשים על חדלות פרעון בדרך לפשיטת רגל של חטיבת מושבי הרכב שלה (להבדיל מחטיבת מושבי המטוסים ומוצרים אחרים שמשגשגת).

מעבר לאכזבה בקרב חובבי רכב רבים שמפנטזים על מושבי ריקארו ברכבם, ההודעה על חדלות הפירעון והפסקת ייצור המושבים השפיעה גם על כמה יצרניות רכב, למשל אינאוס שנאלצה להפסיק זמנית את יצור הגרנדייר כדי למצוא תחליף למושבי הריקארו המותקנים בו באופן סדרתי. אגב, באופן אירוני המצב לו נקלעה ריקארו הגיע בעקבות ירידה משמעותית במכירות (לא רק של מכוניות ספורטיביות) וההעדפה של יצרניות רכב רבות להתקין בדגמי הקצה שלהן מושבים מספקי משנה מיוחסים פחות וזולים יותר.

השבוע מגיעה הבשורה המשמחת כי חטיבת מושבי הרכב של ריקארו ניצלה. על פי הודעת החברה, נחתם הסכם עם קבוצת פרומה האיטלקית שהיא ספקית רכיבים לתעשיית הרכב המייצרת בין היתר חלקי גוף ורכיבי מתלים שלה מחזור שנתי של יותר מ-1.1 מיליארד יורו. פרומה תשקיע בחטיבת הרכב של ריקארו כדי שזו תחזור לייצור כבר בחודש ינואר הקרוב, כצעד ראשון בדרך הרכישה מלאה של החטיבה.


בשלב שני יעבור יצור מושבי ה-OEM עבור יצרניות הרכב לאיטליה כדי להוזיל עלויות ולהשתמש במתקנים הקיימים של קבוצת פרומה, כאשר מרכז העיצוב והפיתוח של ריקארו ישאר נכון לעתה בשטוטגארט. כך שבסופו של דבר, אם דאגתם שלא תוכלו לשים יד על מושבים של ריקארו למכונית פרויקט השיפוץ שלכם, מלאי מושבי האפטרמרקט של החברה אמור להתחדש כבר בשבועות הקרובים.

RECARO מושבי ספורט מושבים לרכב ריקארו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד