אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אסטון-מרטין DBS סופרלג’רה – שובה של הסופר-GT
ראשי » חדשות » אסטון-מרטין DBS סופרלג’רה – שובה של הסופר-GT
אסטון-מרטין DBS סופרלג'רה

אסטון-מרטין DBS סופרלג’רה – שובה של הסופר-GT

אסטון-מרטין DBS סופרלג'רה נחשפת ומחייה שני שמות עבר במטרה להמציא מחדש את מכונית ה-GT

ניר מירון 08/07/2018

אסטון-מרטין DBS סופרלג’רה נחשפת באופן רשמי והפרטים בהחלט מעוררי תיאבון. כמו ה-DBS הקודמת יש כאן V12 כפול מגדשים, הנפח עומד על 5.2 ל’ ונתוני ההספק והמומנט אדירים – 720 כ”ס ויותר מ-90 קג”מ, בהתאמה.

הכוח הזה עובר לגלגלים האחוריים דרך תיבה פלנטרית של ZF עם שמונה יחסי-העברה. כל הטוב הזה מתורגם לביצועים מרשימים עם 3.4 שניות למאוץ הקלאסי ו-340 קמ”ש מרביים.

אסטון-מרטין DBS סופרלג’רה משתמשת בפלטפורמת האלומיניום של ה-DB11 עם עצמות עצה כפולות מלפנים ומתלה רב-חיבורי מאחור. היא מקבלת גם את בולמי-הזעזועים האדפטיביים של אסטון-מרטין עם אפשרות לבחירה בין שלושה מצבי תפקוד.

אסטון-מרטין DBS סופרלג'רה


 

בכל הקשור למראה אסטון-מרטין DBS סופרלג’רה נכנסת תחת ההגדרות העיצוביות החדשות של אסטון. אם עד היום נראו דגמי אסטון כמעט זהים אחד לשני, כעת הם אמורים להיבדל אחד מהשני.

אסטון-מרטין DBS סופרלג'רה

 

ראינו את זה עם ה-DB11 והואנטאג’ ועכשיו זה מקבל ביטוי בעיצוב של ה-DBS סופרלג’רה. העיצוב הזה יודע להיות אפקטיבי גם מבחינה אוירודינמית עם יכולת הצמדה של 180 ק”ג במהירות גבוהה.

אסטון-מרטין DBS סופרלג'רה

 

אסטון-טוענים שהמכונית הזו מסמנת את החזרה של החברה אל סגמנט הסופר-GT. עם יוקרה מופגנת ונוחות גבוהה מצד אחד עם חבילת ביצועים שלא ניתן להתעלם ממנה מאידך. מסביב למסלול הניסוי של אסטון-מרטין, ה-DBS הגדולה והחזקה מהירה כמו הואנטאג’ הקלילה והקטנה בהשוואה.

אסטון-מרטין DBS סופרלג'רה

 

אנחנו שמחים לראות מכונית כזו, חדשה. עם הפרופורציות הקלאסיות, עם העיצוב המושך עם V12 גדול ומוגדש. בלי דיבורים על היברידיות וחשמל. כן יירבו.

אסטון-מרטין DBS סופרלג'רה

 

DBS אסטון מרטין
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד