אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אסטון מרטין חושפת גרסת על חדשה ל-DBX
ראשי » חדשות » אסטון מרטין חושפת גרסת על חדשה ל-DBX
אסטון מרטין

אסטון מרטין חושפת גרסת על חדשה ל-DBX

רכב הפנאי של אסטון מרטין מוצג בגרסת S חדשה וקיצונית, עם קצת יותר כוח, קצת פחות משקל ובלי עזרת חשמל

אופיר דואק 30/04/2025 צלם: יצרן

אסטון מרטין ביצעה בשנתיים האחרונות ריענון מלא של היצע הדגמים שלה. החל מהצגת דגמי ואנטג’, DB12 ואפילו ואנקוויש חדשים, לצד מכונית העל ואלהאלה והמהדורות החד-פעמיות כמו הוליאנט. לצד זאת היה נדמה שהחברה מגיידון קצת זנחה את רכב הפנאי שלהם, זה שעדין נחשב לדגם הנמכר ביותר של החברה. ובכן, לא בדיוק.

אסטון מרטין DBX שכבר הגיע לגיל 5 זכה למספר עדכונים קל לקראת 2025 בגרסת ה-707 הבכירה שיישרה קו בתא הנוסעים עם ה-DB12, אבל זה פחות מה שעושה רושם על הלקוחות באלפיון שרוצים את הכי חזק והכי מהיר, גם כשמדובר ברכב פנאי גדול. התשובה של אסטון מרטין מגיעה כעת כשהיא חושפת גרסת S חדשה, שהיא ספורטיבית וקיצונית יותר מה-DBX 707, שבפני עצמה היא הגרסה החזקה ויקרה ביותר של ה-DBX מאז הוצגה ב-2022.

גרסת ה-S מציעה סממני עיצוב ספורטיביים יותר עם שבכה שונה שחורה ומודגשת, דפיוזר אחורי עם פתחי פליטה בולטים ועוד אי אילו שינוים ושיפורים אווירודינמיים. גם תא הנוסעים השתדרג עם מושבים ספורטיביים וגימור ייחודי בשילוב עור ואלקנטרה, אבל יש בגרסת ה-S הזו כמה שינויים קצת יותר מהותיים ומעניינים.


אסטון מרטין DBX S ממשיכה לעשות שימוש במנוע ה-V8 כפול המגדשים בנפח 4.0 ליטר שפותח על ידי AMG בתצורתו החזקה המותקנת בדגמי ה-707 של אסטון מרטין, בהם כמובן ה-DBX 707 שהייתה עד כה הגרסה החזקה ביותר של רכב הפנאי המסוגנן. שינויים במגדשי הטורבו הכוללים בית היתר קוטר טורבינה גדול יותר לצד ניהול מנוע משופר תורמים עוד 20 כ”ס להספק המרבי העומדת עתה על 727 כ”ס ב-6,250 סל”ד, כאשר המומנט המרבי עלה ל-91.8 קג”מ המתקבלים בין 3,000 ל-5,250 סל”ד. ללא שום עזרה היברידית או חשמלית כלשהי. למעשה, זו הגרסה החזקה ביותר של מנוע ה-V8 הזה למעט הגרסה המותקנת בואלהאלה האקזוטית. תוספת הכוח הזו מאפשרת ל-DBX S להאיץ ל-100 קמ”ש ב-3.3 שניות ול-160 קמ”ש ב-7.2 שניות, כאשר המהירות המרבית היא 310 קמ”ש.

לצד תוספת הכוח קיבלה גרסת ה-S כמה אופציות להפחתת משקל. השבכה הקדמית עשויה מפוליקרבונט קליל אליו ניתן לצרף גג עשוי מסיבי פחמן והסרת הגגון שיחסכו 18 ק”ג ויורידו את מרכז הכובד, חצאיות צד ודיפיוזר מסיבי פחמן ישלו עוד 7 ק”ג וחישוקי 23 אינץ’ ממגנזיום יחסכו עוד 19 ק”ג נוספים. נחמד אבל עדין די שולי ברכב שמשקלו יותר משני טון. נוסף להפחתת המשקל בוצעו גם מספר שינויים לשיפור וחידוד ההתנהגות בהם יחס העברה מהיר יותר ב-4% במערכת ההיגוי, כיול משופר לבולמי הזעזועים ולמערכת המוטות המייצבים האקטיביים, לצד מערכת בלימה עם דיסקים קרמיים כסטנדרט בקוטר 420 מ”מ מלפנים ו-380 מ”מ מאחור. ה אמור להספיק מול פורשה קאיין טורבו היבריד ופרארי פורוסנגווה.

ASTON MARTIN DBX S 04ASTON MARTIN DBX S 04Preview
ASTON MARTIN DBX S 06ASTON MARTIN DBX S 06Preview
ASTON MARTIN DBX S 05ASTON MARTIN DBX S 05Preview
ASTON MARTIN DBX S 15ASTON MARTIN DBX S 15Preview
ASTON MARTIN DBX S 07ASTON MARTIN DBX S 07Preview
ASTON MARTIN DBX S 01ASTON MARTIN DBX S 01Preview
ASTON MARTIN DBX S 02ASTON MARTIN DBX S 02Preview
ASTON MARTIN DBX S 03ASTON MARTIN DBX S 03Preview
ASTON MARTIN DBX S 10ASTON MARTIN DBX S 10Preview
ASTON MARTIN DBX S 11ASTON MARTIN DBX S 11Preview
ASTON MARTIN DBX S 09ASTON MARTIN DBX S 09Preview
ASTON MARTIN DBX S 08ASTON MARTIN DBX S 08Preview
ASTON MARTIN DBX S 13ASTON MARTIN DBX S 13Preview
ASTON MARTIN DBX S 14ASTON MARTIN DBX S 14Preview
ASTON MARTIN DBX S 12ASTON MARTIN DBX S 12Preview
ASTON MARTIN DBX S 16ASTON MARTIN DBX S 16Preview
ASTON MARTIN DBX S 17ASTON MARTIN DBX S 17Preview
אסטון מרטיןאסטון מרטיןPreview
ASTON MARTIN DBX S 19ASTON MARTIN DBX S 19Preview

DBX DBX S אסטון מרטין אסטון מרטין DBX אסטון מרטין DBX S
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד