אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אסטון מרטין חושפת גרסת על חדשה ל-DBX
ראשי » חדשות » אסטון מרטין חושפת גרסת על חדשה ל-DBX
אסטון מרטין

אסטון מרטין חושפת גרסת על חדשה ל-DBX

רכב הפנאי של אסטון מרטין מוצג בגרסת S חדשה וקיצונית, עם קצת יותר כוח, קצת פחות משקל ובלי עזרת חשמל

אופיר דואק 30/04/2025 צלם: יצרן

אסטון מרטין ביצעה בשנתיים האחרונות ריענון מלא של היצע הדגמים שלה. החל מהצגת דגמי ואנטג’, DB12 ואפילו ואנקוויש חדשים, לצד מכונית העל ואלהאלה והמהדורות החד-פעמיות כמו הוליאנט. לצד זאת היה נדמה שהחברה מגיידון קצת זנחה את רכב הפנאי שלהם, זה שעדין נחשב לדגם הנמכר ביותר של החברה. ובכן, לא בדיוק.

אסטון מרטין DBX שכבר הגיע לגיל 5 זכה למספר עדכונים קל לקראת 2025 בגרסת ה-707 הבכירה שיישרה קו בתא הנוסעים עם ה-DB12, אבל זה פחות מה שעושה רושם על הלקוחות באלפיון שרוצים את הכי חזק והכי מהיר, גם כשמדובר ברכב פנאי גדול. התשובה של אסטון מרטין מגיעה כעת כשהיא חושפת גרסת S חדשה, שהיא ספורטיבית וקיצונית יותר מה-DBX 707, שבפני עצמה היא הגרסה החזקה ויקרה ביותר של ה-DBX מאז הוצגה ב-2022.

גרסת ה-S מציעה סממני עיצוב ספורטיביים יותר עם שבכה שונה שחורה ומודגשת, דפיוזר אחורי עם פתחי פליטה בולטים ועוד אי אילו שינוים ושיפורים אווירודינמיים. גם תא הנוסעים השתדרג עם מושבים ספורטיביים וגימור ייחודי בשילוב עור ואלקנטרה, אבל יש בגרסת ה-S הזו כמה שינויים קצת יותר מהותיים ומעניינים.


אסטון מרטין DBX S ממשיכה לעשות שימוש במנוע ה-V8 כפול המגדשים בנפח 4.0 ליטר שפותח על ידי AMG בתצורתו החזקה המותקנת בדגמי ה-707 של אסטון מרטין, בהם כמובן ה-DBX 707 שהייתה עד כה הגרסה החזקה ביותר של רכב הפנאי המסוגנן. שינויים במגדשי הטורבו הכוללים בית היתר קוטר טורבינה גדול יותר לצד ניהול מנוע משופר תורמים עוד 20 כ”ס להספק המרבי העומדת עתה על 727 כ”ס ב-6,250 סל”ד, כאשר המומנט המרבי עלה ל-91.8 קג”מ המתקבלים בין 3,000 ל-5,250 סל”ד. ללא שום עזרה היברידית או חשמלית כלשהי. למעשה, זו הגרסה החזקה ביותר של מנוע ה-V8 הזה למעט הגרסה המותקנת בואלהאלה האקזוטית. תוספת הכוח הזו מאפשרת ל-DBX S להאיץ ל-100 קמ”ש ב-3.3 שניות ול-160 קמ”ש ב-7.2 שניות, כאשר המהירות המרבית היא 310 קמ”ש.

לצד תוספת הכוח קיבלה גרסת ה-S כמה אופציות להפחתת משקל. השבכה הקדמית עשויה מפוליקרבונט קליל אליו ניתן לצרף גג עשוי מסיבי פחמן והסרת הגגון שיחסכו 18 ק”ג ויורידו את מרכז הכובד, חצאיות צד ודיפיוזר מסיבי פחמן ישלו עוד 7 ק”ג וחישוקי 23 אינץ’ ממגנזיום יחסכו עוד 19 ק”ג נוספים. נחמד אבל עדין די שולי ברכב שמשקלו יותר משני טון. נוסף להפחתת המשקל בוצעו גם מספר שינויים לשיפור וחידוד ההתנהגות בהם יחס העברה מהיר יותר ב-4% במערכת ההיגוי, כיול משופר לבולמי הזעזועים ולמערכת המוטות המייצבים האקטיביים, לצד מערכת בלימה עם דיסקים קרמיים כסטנדרט בקוטר 420 מ”מ מלפנים ו-380 מ”מ מאחור. ה אמור להספיק מול פורשה קאיין טורבו היבריד ופרארי פורוסנגווה.

ASTON MARTIN DBX S 04ASTON MARTIN DBX S 04Preview
ASTON MARTIN DBX S 06ASTON MARTIN DBX S 06Preview
ASTON MARTIN DBX S 05ASTON MARTIN DBX S 05Preview
ASTON MARTIN DBX S 15ASTON MARTIN DBX S 15Preview
ASTON MARTIN DBX S 07ASTON MARTIN DBX S 07Preview
ASTON MARTIN DBX S 01ASTON MARTIN DBX S 01Preview
ASTON MARTIN DBX S 02ASTON MARTIN DBX S 02Preview
ASTON MARTIN DBX S 03ASTON MARTIN DBX S 03Preview
ASTON MARTIN DBX S 10ASTON MARTIN DBX S 10Preview
ASTON MARTIN DBX S 11ASTON MARTIN DBX S 11Preview
ASTON MARTIN DBX S 09ASTON MARTIN DBX S 09Preview
ASTON MARTIN DBX S 08ASTON MARTIN DBX S 08Preview
ASTON MARTIN DBX S 13ASTON MARTIN DBX S 13Preview
ASTON MARTIN DBX S 14ASTON MARTIN DBX S 14Preview
ASTON MARTIN DBX S 12ASTON MARTIN DBX S 12Preview
ASTON MARTIN DBX S 16ASTON MARTIN DBX S 16Preview
ASTON MARTIN DBX S 17ASTON MARTIN DBX S 17Preview
אסטון מרטיןאסטון מרטיןPreview
ASTON MARTIN DBX S 19ASTON MARTIN DBX S 19Preview

DBX DBX S אסטון מרטין אסטון מרטין DBX אסטון מרטין DBX S
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
בחזרה למסלול: ק.ט.מ 990 RC R נחשף

בחזרה למסלול: ק.ט.מ 990 RC R נחשף

מוטוקרוס האומות: הישג היסטורי לנבחרת הישראלית

מוטוקרוס האומות: הישג היסטורי לנבחרת הישראלית

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד