בתחילת השנה הציגה אסטון-מרטין את מחלקת ה-AMR בתערוכת ג׳נבה עם כמה דגמי תצוגה. כעת מוצגת אסטון-מרטין וואנטאג’ AMR, כאשר בעתיד יצטרפו גרסאות נוספות (ככל הנראה לכל דגם שהחברה מייצרת) חלקן עם רישוי לכביש וחלקן מיועדות נטו למסלול.
2 הגרסאות הראשונות של AMR שייכות לדגם הוואנטאג׳ הותיק של החברה. הראשון יתבסס על דגם ה-V8 וישמור על מנוע ה-4.7 ליטר שמפיק 430 כ״ס והשני יתבסס על דגם ה-V12 בנפח 5.9 ליטר שהספקו שופר קלות ל-595 כ״ס (עליה של 30 כ״ס). לא פורסמו אם וכמה השתפרו הביצועים אבל לפחות ניתן לבחור בין תיבת 7 הילוכים רובוטית חד-מצמדית או ידנית עם 6 הילוכים ב-V8 ו7 הילוכים ב-V12.
עיקר הסיפור של גרסת ה-AMR הוא ויזואלי ולכן יוצעו 4 אופציות של צבע חיצוני כשכל אחת מקבלת צבע פסים תואם לאורך הרכב וצבע משלים של תא הנוסעים. אחת האופציות היא העתק של צבעי המירוצים של הוואנטאג׳ – ירוק מירוצים בריטי ופסים בירוק בהיר יותר. בנוסף תוצע ״חבילת אירו״ שכוללת בין היתר כנף אחורית קבועה, ספליטר קדמי, כנפונים בצדי הטמבון הקדמי וכו’, כולם עשויים קרבון כמובן.
אסטון-מרטין מתכננת לייצר בסך הכל 300 מכוניות וואנטאג׳ AMR. מתוכן 100 יהיו עם מנוע V8 והשאר עם מנוע ה-V12, כאשר הלקוח יוכל לבחור בין קופה לקבריולה.