אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אסטון-מרטין וואנטאג’ AMR – מתחזקת ועוזבת
ראשי » חדשות » אסטון-מרטין וואנטאג’ AMR – מתחזקת ועוזבת
אסטון-מרטין וואנטאג' AMR

אסטון-מרטין וואנטאג’ AMR – מתחזקת ועוזבת

אסטון-מרטין משחררת גרסאות מוגבלות ייצור חדשות לוואנטאג׳ רגע לפני שהדגם מסיים את חייו

דין אפפל 19/06/2017

בתחילת השנה הציגה אסטון-מרטין את מחלקת ה-AMR בתערוכת ג׳נבה עם כמה דגמי תצוגה. כעת מוצגת אסטון-מרטין וואנטאג’ AMR, כאשר בעתיד יצטרפו גרסאות נוספות (ככל הנראה לכל דגם שהחברה מייצרת) חלקן עם רישוי לכביש וחלקן מיועדות נטו למסלול.

2 הגרסאות הראשונות של AMR שייכות לדגם הוואנטאג׳ הותיק של החברה. הראשון יתבסס על דגם ה-V8 וישמור על מנוע ה-4.7 ליטר שמפיק 430 כ״ס והשני יתבסס על דגם ה-V12 בנפח 5.9 ליטר שהספקו שופר קלות ל-595 כ״ס (עליה של 30 כ״ס). לא פורסמו אם וכמה השתפרו הביצועים אבל לפחות ניתן לבחור בין תיבת 7 הילוכים רובוטית חד-מצמדית או ידנית עם 6 הילוכים ב-V8 ו7 הילוכים ב-V12.

 


 

עיקר הסיפור של גרסת ה-AMR הוא ויזואלי ולכן יוצעו 4 אופציות של צבע חיצוני כשכל אחת מקבלת צבע פסים תואם לאורך הרכב וצבע משלים של תא הנוסעים. אחת האופציות היא העתק של צבעי המירוצים של הוואנטאג׳ – ירוק מירוצים בריטי ופסים בירוק בהיר יותר. בנוסף תוצע ״חבילת אירו״ שכוללת בין היתר כנף אחורית קבועה, ספליטר קדמי, כנפונים בצדי הטמבון הקדמי וכו’, כולם עשויים קרבון כמובן.

אסטון-מרטין וואנטאג' AMR

 

אסטון-מרטין מתכננת לייצר בסך הכל 300 מכוניות וואנטאג׳ AMR. מתוכן 100 יהיו עם מנוע V8 והשאר עם מנוע ה-V12, כאשר הלקוח יוכל לבחור בין קופה לקבריולה.

אסטון-מרטין וואנטאג' AMR

 

AMR אסטון מרטין
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד