אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אם כבר רסטורציה אז ככה: איך מצילים 911
ראשי » מגזין » אם כבר רסטורציה אז ככה: איך מצילים 911

אם כבר רסטורציה אז ככה: איך מצילים 911

פורשה מבצעים רסטורציה מושלמת ל-911 אייקונית. זהירות, לא לבעלי לב חלש

אריאל אלסיבוני 11/04/2016

האוטו שאתה רואה בתמונות הוא פורשה 911 S\T 2.5, היא נקנתה ב-1971 על ידי נהג המירוצים מייק קייסר במטרה להתחרות איתה באליפות העולם במירוצי סיבולת במהלך 1972.

porsche 911

 

התוכניות של קייסר הלכו לא רע – בין כל המירוצים שהשתתפה בהם, המכונית הזו נצחה את הקטגוריה שלה בלה-מאן של 1972 וסיימה במקום ה-13 בדירוג הכללי (כשנוהגים בה קייסר, יורגן בארט’ וסילביאן גרנט).


porsche 911-3

 

מאז החיים שלה הפכו קשים יותר. עברה כמה תאונות קשות ותיקונים חובבניים. חלקי מרכב שלה הוחלפו בחלקים של פורשה משנים מאוחרות יותר. בסופו של דבר נזנחה והחלה להירקב. ככל הנראה היא סיימה את חייה אצל מישהו שלא היה לו מושג מה נח אצלו בחצר.

porsche 911-8

 

אבל ה-911 הזו לא סיימה ככה את חייה. א ספן אמריקני שם עליה את היד ושלח אותה לשיפוץ בידי מומחי הרסטורציה של “פורשה קלאסיק”.

porsche 911-5

 

בפורשה גילו לאט-לאט עד כמה מצב של המכונית קשה. חלודה החלה מכרסמת כל חלקה טובה ובעיקר, השילדה התעוותה בתאונה ותוקנה באופן חובבני.

 

porsche 911-6

 

כל אלו הפכו את תהליך השיפוץ לעבודת יד ארוכה ומייגעת. לאחר מכן הוכנס הגוף לפס הייצור של פורשה בכדי לעבור תהליכים שיגנו עליו מפני ריקבון בעתיד. כמו כל פורשה חדשה. לאחר מכן נצבעה שוב המכונית בצבע הצהוב המקורי שלה, קוד – 117 של פורשה.

porsche 911-4

 

ואז נשארה העבודה “הקלה”, רסטורציה מושלמת של חלק ורכיב בגופה של ה-911 הזו עד להבאתה למצב חדש לחלוטין כפי שנשקף מן התמונות. לאחר הטיפול המקיף (שבטוח להגיד שלא היה זול) חזרה ה-911 הזו למצב בו אמורה היתה להיות מלכתחילה. סיום ראוי לזוכת המירוץ המפורסם.

911 אספנות לה-מאן פורשה רסטורציה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד