אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
איסוזו תציג דימקס חשמלי בשנה הבאה
ראשי » חדשות » איסוזו תציג דימקס חשמלי בשנה הבאה
איסוזו דימקס

איסוזו תציג דימקס חשמלי בשנה הבאה

איסוזו חושפת אבטיפוס לדימקס חשמלי שיוצג בתערוכת בנגקוק הקרובה, ויבשיל לדגם סדרתי שיגיע לאולמות התצוגה בשנה הבאה

אופיר דואק 21/03/2024 צלם: יצרן

תערוכת הרכב של בנגקוק הפכה ברבות השנים למקום בו נוהגות היצרניות היפניות לחשוף את חידושיהן בקטגוריית הטנדרים, זאת לאר הפופולאריות שלהם בתאילנד ומפעלי הייצור השוכנים בה. בשבוע הבא תיפתח תערוכת בנגקוק 2024 ואיסוזו מביאה אליה חידוש מעניין בדמות גרסת אבטיפוס חשמלי לדימקס הפופולארי, שהוא רב מכר מקומי בתאילנד ומהטנדרים הנמכרים ביותר בישראל בשני העשורים האחרונים.

אב הטיפוס מתבסס על הדור העדכני של הדימקס שהוצג בשנת 2019 ולא זכה מאז לשינויים מהותיים, וגם השינויים לה זוכה גרסה החשמלית מינוריים למדי בכל הקשור למראה. ניתן להבחין בשבכה קדמית חדשה ואטומה לצד יחידות תאורה ראשיות חדשות במראה מודרני יותר, עיצוב חדש לפגוש הקדמי ופנסי ערפל עגולים, אבל לא הרבה מעבר לכך.

מה שחשוב הוא המכאניקה. את מקומו של מנוע הדיזל תופס מלפנים מנוע חשמלי בהספק של 53 כ”ס ו-11 קג”מ מלפנים, אליו מצטרף מנוע נוסף היושב על הסרן האחורי המספק 120 כ”ס ו-22.1 קג”מ. לטענת איסוזו שני המנועים פועלים במקביל כדי לייצר הנעה כפולה קבועה, כאשר חלוקת הכוח משתנה. ההספק המשולב עומד על 173 כ”ס, הספק מעט יותר גבוה מאשר מנוע הדיזל בנפח 1.9 ליטר איתו משווק הדימקס בישראל, אם כי נתון המומנט מעט נמוך יותר, אך המיידיות באספקת הכוח של המנועים החשמליים אמורה לפצות על כך.


לדימקס החשמלי ישנה סוללה בקיבולת של 66.9 קוט”ש, אך באיסוזו לא מצהירים כרגע על נתוני טווח או זמני טעינה. למרות שהסוללה שוקלת לא מעט, באיסוזו מצהירים כי לדימקס החשמלי ישנה יכולת נישאת מטען של טון שלם ויכולת גרירה של 3.5 טון, כשהוא יכול להגיע למהירות מרבית של למעלה מ-130 קמ”ש.

באיסוזו מבטיחים שגרסה חשמלית של הדימקס תיכנס לייצור בשנה הבאה. כשהשיווק יחל תחילה בנורבגיה שם המכוניות החשמליות שולטות בשוק, כאשר לאחר מכן הדימקס החשמלי אמור להגיע גם לשווקים נבחרים נוספים כמו בריטניה, אוסטרליה ותיאלנד כמובן. כרגע לא ידוע אם גם ישראל נמצאת על מפת היעדים של איסוזו דימקס החשמלי.

איסוזו איסוזו DMAX איסוזו דימקס טנדר חשמלי תערוכת בנגקוק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד