אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אינדיאן סופר-סקאוט – משבדיה באהבה
ראשי » דו-גלגלי » אינדיאן סופר-סקאוט – משבדיה באהבה
אינדיאן

אינדיאן סופר-סקאוט – משבדיה באהבה

האופנוע הזה נראה ישן, אבל הוא לא וכן, מה שמציץ שם ליד המיכל הוא מגדש טורבו

אריאל אלסיבוני 17/01/2018

אינדיאן סקאוט משנת 2016 – זה מה שמסתתר מתחת לאופנוע היפיפייה הזה. זאת אומרת חלק מסקאוט, מה שנשאר כאן תכל’ס זה המנוע ועוד כמה חלקים קטנים, כל השאר נבנה מאפס.

שני השבדים שחתומים על האופנוע הזה התחילו מבניית שלדה ייעודית, כזו שתהווה הומאז’ לבורד-טרקרים של שנות ה-20′. התוצאה הוויזואלית לא פחות ממדהימה. אופנוע צר, נמוך וארוך כשהמנוע תופס תפקיד ויזואלי משמעותי.

וזה לא מקרה. כי המנוע הזה יודע להפיק בין 150 ל-200 כ”ס, תלוי ברמת הגדישה. כן, זה לא מעט כוח, בטח כשזוכרים שהמכלולים לא בדיוק נראים כמתאימים לעומס הזה.

אינדיאן
אין מתלה אחורי אבל יש שני קפיצים על המושב…

 


קח לדוגמה, הזנב הקשיח (אמרנו בורד-טרקר לא?!) ומתלה קפיץ העלים הקדמי. שני דברים שלא נוסכים ביטחון או מייצרים נוחות מודרנית. אבל למי באמת אכפת כשהתוצאה נראית ככה.

אינדיאן
זה לא באמת טנק דלק

 

יש כאן אין סוף פרטים קטנים ומיוחדים, שימו לב לבלמים הקטנטנים מלפנים ומאחור לדוגמה ולצמיגים הצרים (200 כ”ס אמרנו?) השילוב הין הרכיבים העדינים האלו למנוע האדיר הזה בהחלט מזיזים אצלנו משהו.

אינדיאן
המנוע מודרני ורואים את זה

 

למרות המראה שזורק את הצופה ישר לתחילת המאה הקודמת מבחינה מכאנית זהו אופנוע מודרני למדי, כשמחשב ניהול המנוע וצמת החוטים חבויים מתחת למה שנראה כמו מיכל דלק. מיכל הדלק האמיתי נמצא מתחת למושב הרוכב. עוד פרט שהחבר’ה השבדים מציינים זו תרומה יפנית לבנייה – הונדה CRF450 תרם את הראדיאטורים שלו לבנייה הזו.

אינדיאן
כן זה טורבו של גארט באופנוע שנראה כאילו הוא פליט מ-1920

 

נסה לדמיין אין ירגיש לרכוב על אופנוע כזה, עם תנוחה לא הגיונית, בלי מתלים בפועל ועם וי-טווין מוגדש שיודע לייצר 200 כ”ס. סוג של מזוכיזם, בלי ספק. אפשר בכל זאת סיבוב?

אינדיאן סקאוט
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד