אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אינדיאן סופר-סקאוט – משבדיה באהבה
ראשי » דו-גלגלי » אינדיאן סופר-סקאוט – משבדיה באהבה
אינדיאן

אינדיאן סופר-סקאוט – משבדיה באהבה

האופנוע הזה נראה ישן, אבל הוא לא וכן, מה שמציץ שם ליד המיכל הוא מגדש טורבו

אריאל אלסיבוני 17/01/2018

אינדיאן סקאוט משנת 2016 – זה מה שמסתתר מתחת לאופנוע היפיפייה הזה. זאת אומרת חלק מסקאוט, מה שנשאר כאן תכל’ס זה המנוע ועוד כמה חלקים קטנים, כל השאר נבנה מאפס.

שני השבדים שחתומים על האופנוע הזה התחילו מבניית שלדה ייעודית, כזו שתהווה הומאז’ לבורד-טרקרים של שנות ה-20′. התוצאה הוויזואלית לא פחות ממדהימה. אופנוע צר, נמוך וארוך כשהמנוע תופס תפקיד ויזואלי משמעותי.

וזה לא מקרה. כי המנוע הזה יודע להפיק בין 150 ל-200 כ”ס, תלוי ברמת הגדישה. כן, זה לא מעט כוח, בטח כשזוכרים שהמכלולים לא בדיוק נראים כמתאימים לעומס הזה.

אינדיאן
אין מתלה אחורי אבל יש שני קפיצים על המושב…

 


קח לדוגמה, הזנב הקשיח (אמרנו בורד-טרקר לא?!) ומתלה קפיץ העלים הקדמי. שני דברים שלא נוסכים ביטחון או מייצרים נוחות מודרנית. אבל למי באמת אכפת כשהתוצאה נראית ככה.

אינדיאן
זה לא באמת טנק דלק

 

יש כאן אין סוף פרטים קטנים ומיוחדים, שימו לב לבלמים הקטנטנים מלפנים ומאחור לדוגמה ולצמיגים הצרים (200 כ”ס אמרנו?) השילוב הין הרכיבים העדינים האלו למנוע האדיר הזה בהחלט מזיזים אצלנו משהו.

אינדיאן
המנוע מודרני ורואים את זה

 

למרות המראה שזורק את הצופה ישר לתחילת המאה הקודמת מבחינה מכאנית זהו אופנוע מודרני למדי, כשמחשב ניהול המנוע וצמת החוטים חבויים מתחת למה שנראה כמו מיכל דלק. מיכל הדלק האמיתי נמצא מתחת למושב הרוכב. עוד פרט שהחבר’ה השבדים מציינים זו תרומה יפנית לבנייה – הונדה CRF450 תרם את הראדיאטורים שלו לבנייה הזו.

אינדיאן
כן זה טורבו של גארט באופנוע שנראה כאילו הוא פליט מ-1920

 

נסה לדמיין אין ירגיש לרכוב על אופנוע כזה, עם תנוחה לא הגיונית, בלי מתלים בפועל ועם וי-טווין מוגדש שיודע לייצר 200 כ”ס. סוג של מזוכיזם, בלי ספק. אפשר בכל זאת סיבוב?

אינדיאן סקאוט
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד