אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
איך מצלמים בוגאטי שירון ב-400 קמ”ש?
ראשי » חדשות » איך מצלמים בוגאטי שירון ב-400 קמ”ש?

איך מצלמים בוגאטי שירון ב-400 קמ”ש?

סרטון קצר ומעניין שחושף את מאחורי הקלעים של אחד מצילומי הווידאו המעניינים שראינו עם לאחר השקת השירון. אז איך מצלמים בתנועה מכונית מהירה כל-כך? זה פשוט, מביאים עוד אחת

גלעד פאניצי 01/04/2020

ב -2017 קבעו בוגאטי עם השירון שיא – מיאוץ מעמידה ל-400 קמ”ש ועצירה מלאה תוך 41.96 שניות בלבד. וכמובן שהם פרסמו סרטון על שבירת השיא, בו ניתן לראות את השירון מבצעת את הקסם הזה. כל מי שראה את הסרטון תהה, איך הם צילמו אותו. איזה רכב מספיק מהיר בשביל לצלם שירון דוהרת במלוא עוצמתה.

“הסוד” נחשף כמה ימים מאוחר יותר כשבבוגאטי הסבירו בצורה פשוטה, את השירון שוברת השיאים צילמה שירון אחרת. עכשיו מי שצילם את השוטים האייקונים ההם מפרסם סרטון משלו בו הוא מספר על תהליך הצילום.

בגדול הוא התקין גימבל של DJI כזה שאפשר למצוא ברחפן הגדול שלהם באחורי השירון המצלמת. וזהו פחות או יותר. למרות המהירות האדירה, הצילומים שהתקבלו היו כה חלקים עד שהעורכים נאלצו להוסיף קצת טלטלות לסרטון בעריכה בכדי לייצר תחושת דרמה ומהירות. וכמו תמיד לא הכל הלך לפי התוכנית, אבל התוצאה, מרשימה בהחלט.


div class="ad-placement">

בוגאטי שירון
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד