אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אחרי הקאיין, גם פולקסווגן טוארג מעודכן נמצא בדרך
ראשי » חדשות » אחרי הקאיין, גם פולקסווגן טוארג מעודכן נמצא בדרך
פולקסווגן טוארג

אחרי הקאיין, גם פולקסווגן טוארג מעודכן נמצא בדרך

בתזמון לא כל כך מקרי, גם האח העממי יותר של פורשה קאיין עורך ניסויים אחרונים בשלג לקראת החשיפה הרשמית. הנה כל מה שידוע נכון לעתה על פולקסווגן טוארג המחודש

אופיר דואק 15/02/2023 צלם: יצרן

רק בתחילת השבוע דיווחנו על כך שפורשה נמצאת בשלבי ניסוי אחרונים לקאיין המעודכן שיופיע השנה, כשעד אז שיחררה תמונות שלו בניסויים בשלג ופרטים ראשונים. חלפו מספר ימים וגם פולקסווגן חושפת תמונות תחת הסוואה ופרטים ראשונים טוארג מחודש שיוצג גם הוא השנה. תזמון מקרי? לא ממש בהתחשב בעובדה ששני הדגמים חולקים פלטפורמה משותפת וביחסי הכוחות בתוך הקונצרן הענק.

אז מה מגלות לנו התמונות של הטוארג המוסווה בכבדות בשלג? למען האמת לא הרבה, אבל בכל מקרה על תצפו למהפכות עיצוביות כשמדובר במתיחת פנים, אפילו שהטוארג בנוכחי עוד מעט בן 6. אבל כן ניתן להבחין ביחידות תאורה חדשות שעל פי פולקסווגן יעשו שימוש בטכנולוגיית HD מטריקס LED אדפטיבית ויהיו מורכבים מ-19,200 מיקרו לדים לכל יחידת תאורה. עוד חידוש מעניין הוא שלראשונה בפולקסווגן יהיה לטוארג סמל מואר באחורי המכונית, אך זה יותר רק בסין ובארה”ב ולא באירופה ערב היעדר תקינה.

בניגוד לקאיין, בפולקסווגן לא מהססים לחשוף כבר עכשיו תמונות מלאות של סביבת הנהג העדכנית. העיצוב הכולל נותר דומה, כולל פתחי המיזוג הנמוכים מידי במרכז, כשהחידוש העיקרי הוא מסך מרכזי גדול מבעבר של 15 אינטש המופנה כלפי הנהג וכולל ממשק תפעול חדש, לצד גלגל הגה חדש.


ומה על הצד המכאני?  בפולקסווגן לא מגלים פרטים למעט הצהרה על מתלי אוויר משופרים כאופציה. סביר להניח שהיצע יחידות הנעה יעבור שינוי מהותי כדי להתמודד עם הרגולציה המחמירה באירופה. צפו לכל הפחות לתגבור היברידי לרוב יחידות ההנעה וכנראה גם שיפור והגדלת טווח לגרסת הפלאג-אין ההיברידית החזקה שתוצע רק בגרסת ה-R הספורטיבית. אנחנו גם לא נהיה מופתעים אם מנועי הדיזל, לפחות זה בתצורת V8, יצא לפנסיה מוקדמת.
בכל מקרה, את הפרטים המלאים נדע ונביא לכם כאשר ייחשף רשמית הטוארג המחודש בקיץ הקרוב.

פולקסווגן פולקסווגן טוארג
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד