אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אחרי הפאניגאלה והסטריטפייטר: נחשף דוקאטי מולטיסטראדה V2 חדש
ראשי » דו-גלגלי » אחרי הפאניגאלה והסטריטפייטר: נחשף דוקאטי מולטיסטראדה V2 חדש
דוקאטי מולטיסטראדה V2

אחרי הפאניגאלה והסטריטפייטר: נחשף דוקאטי מולטיסטראדה V2 חדש

דוקאטי מולטיסטראדה V2 החדש נחשף, עם מנוע ה-V2 בנפח 890 סמ"ק ומשקל נמוך ב-18 ק"ג מהדור היוצא

אופיר דואק 08/12/2024 צלם: יצרן

דוקאטי ממשיכה ברצף החשיפות הבלתי נגמר של דגמי 2025, כאשר לפני מספר ימים הציגה את מולטיסטראדה V2 החדש. הבשורה העיקרת של דוקאטי מולטסטראדה V2 הוא מנוע ה-V2 החדש בנפח 890 סמ”ק אותו חשפה דוקאטי לפני חודשיים. מדובר בדגם השלישי לעשות שימוש במנוע החדש אחרי הפאניגאלה V2 והסטריטפייטר V2 שנחשפו במילאנו.

דוקאטי מולטיסטראדה V2 מקבל את הוריאציה המעט יותר מתונה של מנוע עם האופי המתאים יותר למשימות תיוריות, עם 115 כ”ס במקום 120 כ”ס בצמד אחיו, כאשר גם נתון המומנט ירד קלות מ-9.5 ל-9.4 קג”מ. בדוקאטי מצהירים כי 70% מהמומנט זמין כבר ב-3,500 סל”ד ועד 11,000 סל”ד. בהתאם לאופי התיורי גם יחסי ההעברה בתיבת ההילוכים שונו כדי לשפר את יכולות השיוט במהירויות גבוהות.

המנוע החדש כידוע קל משמעותית ממנוע ה-V2 הקודם של דוקאטי, וביחד עם שלדת מונוקוק חדשה מאלומיניום דוקאטי מולטיסטראדה V2 החדש שוקק 199 ק”ג בגרסתו הסטנדרטית, 18 ק”ג פחות מאשר הדור הקודם. מערכת המתלים של דוקאטי מולטיסטראדה V2 מגיע עם שילוב של מזלג קדמי הפוך בקוטר 45 מ”מ מתוצרת מרזוקי מלפנים ובולם אחורי מתוצרת זאקס מאחור, שניהם עם מהלך של 170 מ”מ ואפשרויות כיוונון.


כמו בעבר, ובהתאם לאפיון הספורטיבי יחסית לז’אנר האדוונצ’רים, גם דוקאטי מולטיסטראדה V2 החדש מתגלגל על חישוקי אלומיניום בקוטר 19 אינץ’ מלפנים ו-17 אינץ’ מאחור, כאשר חשיקוי שפיצים מקוריים יוצעו כאופציה לרוכבים שישקלו גם לרדת מהאספלט לעיתים קרובות. מערכת הבלימה מתוצרת ברמבו משלבת צמד דיסקים בקוטר 320 מ”מ מלפנים עם קאליפרים רדיאלים ודיסק בקוטר 265 מ”מ מאחור. מערכת ה-ABS פועל גם תחת פניה ומשולבת עם חבילת אלקטרוניקה מקיפה הכוללת מערכות בקרת משיכה, מניעת ווילי, שליטה על בלימת המנוע וקוויקשיפטר לצד מערכת בקרת שיוט.

דוקאטי תציע במקביל גם גרסת S המשתדרגת עם מערכת ה-Skyhook של דוקאטי עם שליטה אלקטרונית על מאפייני הכיול של הבולמים ואופציה להורדת גובה הבולם האחורי למינימום כדי להקל על עמידה ברמזור או בהעלאת מורכב. מערכת המתלים הנשלטת אלקטרונית מאפשרת גם כמה מצבי כיול משתנים בהתאם לתוכניות הרכיבה הנבחרות.
כמקובל בז’אנר דוקאטי תציע שלל אביזרים מקוריים למולטי V2 בהם מערכת מזוודות מפלסטיק בנפח כולל של 60 ליטר או סט מזוודות אלומיניום בנפח כולל של 72 ליטר, מיגוני גוף וגחון וכמובן מערכת פליטה חלופית של טרמיניוני.

דוקאטי מולטיסטראדה V2

דוקאטי דוקאטי מולטיסטראדה דוקאטי מולטיסטראדה V2 מולטיסטראדה V2 מולטיסטראדה V2 S
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד