אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אז מי תאיץ מהיר יותר היברידית או ספורטיבית?
ראשי » חדשות » אז מי תאיץ מהיר יותר היברידית או ספורטיבית?

אז מי תאיץ מהיר יותר היברידית או ספורטיבית?

מירוץ דראג בין ב.מ.וו M4 ל-I8 למעשה חושף בפנינו את העתיד לבוא

אריאל אלסיבוני 28/03/2016

אנחנו אוהבים לבכות על מכוניות העידן המודרני, החשמליות (והאוטונומיות) ומתגעגעים כבר עכשיו למה שהיה. אם הפיוריסטים מבקרים את ה-M4 על המעבר למנועים מוגדשי טורבו (מי ששמע וחווה את ה-V8 של ה-M3 הקודמת יכול אולי להבין אותם), אז מה הם יגידו על ה-I8 ההיברידית? שאלה מצוינת.

אז יש שתיים על קו הזינוק מאותו בית אמנם אבל עם ראש שונה מאוד. על הנייר יש ל-M4 ול-I8 נתוני תאוצה דומים למדי (הפרש של 0.1 לטובת ה-M4) למרות שבכל הקשור לכוח ה-M4 מנצחת בקלות (425 מול 357 כ”ס). ל-I8 ההיברידית, יש סט יתרונות אחר, חדש – זמינות כוח מיידית מהחלק החשמלי של יחידת ההנעה ההיברידית שלה ועוד יתרון בזכות הנעה כפולה.

הנצחון שמופיע בסרטון הזה הוא לא נצחון מוחץ – אבל הוא כן שם בצורה ברורה דברים שכבר ידועים לכולנו (בין אם אנחנו אוהבים את זה או לא). מי אתה חושב שנצחה? ובמי היית מעדיף לנהוג הביתה?


.


div class="ad-placement">

I8 M4 ב.מ.וו הייבריד
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד