אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אודי RS7 חדשה. עם 591 כ”ס!
ראשי » חדשות » אודי RS7 חדשה. עם 591 כ”ס!
אודי RS7 חדשה. עם 591 כ"ס!

אודי RS7 חדשה. עם 591 כ”ס!

לפי אודי זו אמורה להיות מכונית חזקה יותר, מאובזרת יותר ושימושית יותר. נשמע הגיוני

דין אפפל 02/10/2019

אודי משיקה את הדור השני של הקופה-סאלון החזקה שלה, אודי RS7. לראשונה מקבלת המכונית הזו ניפוחי מרכב ו-5 מושבים. כך שגרסת ה-RS תהיה קלה יותר לזיהוי עם ניפוח של הכנפיים הקדמיות ב-40 מ״מ (אך שום מילה על ניפוח הכנפיים האחוריות) ורוחב כללי של 195 ס״מ. גם החזית תהיה מוקצנת יותר עם פתחי אוורור גדולים מוקצנים אותם תוחמות מסגרות שחורות במקום הכרום הבולט. גם מאחור לא יהיה קשה לזהות שמדובר בגרסת RS עם הדיפיוזר המודגש, הכנף בקצה העליון של תא המטען אשר נפתחת אוטומטית במהירויות של מעל ל-100 קמ״ש וכמובן צמד יציאות האגזוז האובליות מ-2 צידי הפגוש האחורי (סימן ההיכר של דגמי RS באודי).

אם נתעכב לרגע בתא הנוסעים החדשות הגדולות הן האופציה ל-5 מושבים במקום 4 שהיה בדור הקודם, כך שה-RS7 החדשה גם שימושית יותר לנוסעים והן למטען (535 ליטר). בשביל ששאר התא לא ירגיש כמעט זהה לגרסאות הרגילות של ה-A7, ה-RS7 זכתה לשלל סמלי RS שמפוזרים על ההגה (שזוכה למשוטי העברת הילוכים גדולים יותר), מושבים, סף הדלתות ועוד. כמו-כן התווסף למערכת המולטימדיה (ה-MMI בשפת אודי) מסך RS בדומה לשאר דגמי הקצה האחרים של החברה אשר מספק מידע על עמוס בפניות, לאן עובר כוח המנוע, טמפרטורות ולחצים שונים.

גם ה-RS7 זוכה לקבל את מנוע ה-4.0 ליטר V8 כפול טורבו המוכר של היצרן הגרמני. עם 591 כ״ס ו-81.5 קג״מ הזמינים בין 2,050-4,500 סל״ד לא שמישהו יתלונן חלילה. במקרה של ה-7 את התאוצה הקלאסית ל-100 קמ״ש נעבור תוך 3.6 שניות ונמשיך להאיץ על למגביל האלקטרוני ב-250 קמ״ש אשר בהזמנת החבילה המתאימה ניתן להגביהו ל-280 קמ״ש או 305 קמ״ש.

אודי RS7 חדשה. עם 591 כ"ס!
הרבה כוח, הרבה מוח

 


הכוח, כיאה לאודי, עובר דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית ודרך מערכת הקוואטרו אל כל הגלגלים ביחס של 40:60 קדימה אחורה. הדיפרנציאל המרכזי יכול לשלוט בהעברת הכוח עד 70 אחוז קדימה או עד 85 אחוז אחורה בהתאם לסיטואציה ומיקום בורר מצבי הנהיגה שנמצא לרשות הנהג.

בנוסף למערכת ההינע המוכרת ובהתאם לחשיבות היצרנים להפחית את צריכת הדלק וזיהום האוויר, אודי הוסיפה מערכת היברידית מתונה אשר יודעת לאגור חשמל במצבר ליתיום-יון נוסף דרך האלטרנטור וכך לפי מצב הנהיגה הנבחר ה-RS7 יכולה לשייט בטווח של 55-160 קמ״ש עם המנוע כבוי וגם לפני עצירה מלאה לכבות את המנוע מתחת ל-22 קמ״ש. פעולות אלו חוסכות לפי אודי עד 0.8 ליטר ל-100 ק״מ. ואם זה לא מספיק אז בשיוט רגוע המנוע מסוגל לנתק חצי מהבוכנות ולשייט רק על 4 בוכנות, שוב במטרה לחסוך דלק כמה שניתן.

אודי RS7 חדשה. עם 591 כ"ס!
המראה העדכני של אודי, עם נגיעות ספורטיביות ברורות

 

ה-RS7 מגיעה כסטנדרט עם מערכת מתלי אוויר אשר יושבים 20 מ״מ נמוך יותר מ-A7 רגילה. ניתן להוסיף גם מערכת הפנית גלגלים אקטיבית אשר תפנה את הגלגלים האחוריים נגד הכיוון של הקדמיים במהירויות נמוכות (עד 5 אחוז) או תפנה אותם לאותו כיוון כמו הקדמיים במהירויות גבוהות (עד 2 אחוז) ובכך תשפר את הזריזות והתמרון.

אודי RS7 חדשה. עם 591 כ"ס!
באמצע השנה הבאה על כבישי ארצנו

עוד תוספת שניתן לבחור בה היא בלמי קרבון אשר חוסכים 34 ק״ג ביחס למערכת הבלימה הרגילה מברזל למרות צלחות בלימה גדולות יותר (440 מ״מ לעומת 420 מ״מ מקדימה ו-370 מ״מ בשתיהן מאחור). אודי RS7 החדשה צפויה לנחות אצלנו לקראת אמצע 2020.

RS7 אודי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד