אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אודי A7 החדשה הוצגה – עומס טכנולוגי
ראשי » חדשות » אודי A7 החדשה הוצגה – עומס טכנולוגי
אודי A7

אודי A7 החדשה הוצגה – עומס טכנולוגי

אודי חשפה את הדור החדש של A7. המון טכנולוגיה ורמז לקראת A6 החדשה

בן חסון 20/10/2017

אחרי 7 שנות ייצור הגיע הזמן לדור חדש של אודי A7 ספורטבק, הקופה ארבע דלתות הגדולה של היצרנית. למרות שמדובר במכונית חדשה לגמרי, כנהוג אצל אודי השינויים לחוץ עדינים, אבולוציה לעיצוב של הדור הקודם שזוכה כאן לפרשנות מודרנית ועכשווית ולדעתנו נאה יותר וגמלונית פחות מבעבר.

אבל גולת הכותרת מבחינת אודי היא לא העיצוב לחוץ או לפנים (שנראה מצוין, תודה ששאלתם), מערך מתלים מתקדם (אופציה למתלי אוויר, היגוי לארבעת הגלגלים) או למנועים בעלי יכולת. למעשה אודי כמעט ולא טורחת להזכיר את יחידות ההנעה ומספרת רק על אחת – V6 מוגדש בנפח 3.0 ל’ שמפיק 340 כ”ס ו-50.9 קג”מ. תיבה כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים מעבירה את הכוח לארבעת הגלגלים ויחס העסק הזה ממריא ל-100 קמ”ש ב-5.3 שניות.

לא, אודי לא מנסה להרשים אותו עם נתונים כאלה, היא מנסה (ומצליחה…) לעשות זאת עם רשימה בלתי נגמרת של מערכות בידור וסיוע לנהג שלוקחות את ה-A7 צעד אחד נוסף לעבר העתיד האוטונומי.

אודי A7
עוד קצת אוטונומיה והיא תבקש עצמאות…

 


אחרי A8 החדשה שהכתיבה את הטון, אודי A7 מקבלת חלק נכבד מהמערכות שהוצגו עם מכונית הפאר. מכלול של 39 מערכות עזר לנהג כולל כמובן בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת שמירה על נתיב הנסיעה, מערכת הממפה את התנועה סביב המכונית (כדי שזו תדע להגיב בזריזות במקרה של רכב שחותך אותה בנסיעה), מערכת לזיהוי הולכי רגל וזו רק ההתחלה.

אודי A7
תא נוסעים ברוח A8, עם שני מסעים בקונסולה המרכזית ולוח מחוונים דיגיטלי

 

לטענת אודי המערך הזה מאפשר לה להפוך את A7 החדשה למכונית אוטונומית מ”דרגה 3″. בניגוד למערכות מ”דרגה 2″ שמתחילות להיות נפוצות כיום בקרב מכוניות הסלון והפאר, ברמה 3 של אודי תתאפשר נהיגה אוטונומית אמתית בכביש בעל הפרדה ועד למהירות של 60 קמ”ש.

אודי A7
מרשימה למראה, אבל כמו בחיים, מה שחשוב זה מה שבפנים…

 

מה הכוונה ב”אמתית”? בעוד שאר המערכות המוכרות דורשת את תשומת הלב של הנהג – לשים ידיים על ההגה ולהתחיל נסיעה לאחר עצירה מלאה, בדרך כלל – באודי כל כך בטוחים במערכות שלהם, שבתנאים האלה הם מאפשרים לנהג לעסוק באופן אקטיבי בפעילויות אחרות (קריאת עיתון, מיילים וכו’) והמכונית נוטלת פיקוד מלא. היא תבקש התערבות מהנהג רק אם תזהה שהוא נרדם(!) או שהתנועה לפנים משתחררת והמהירות עולה, אז היא תתפקד כאוטונומית מ”דרגה 2″.

אודי A7
מקדימה את הרגולציה

 

הבעיה היחידה מבחינתה של אודי היא שהיכולת המרשימה הזו לא תגיע לכל מקום בעולם, לפחות לא בהתחלה. אודי קצת מקדימה את הרגולוציה, ויש לא מעט מדינות בעולם שלא מאפשרות רמה כזו של אוטונומיות.

בכל מקרה, אודי A7 החדשה צפויה להגיע לשווקים בתחילת שנת 2018, כולל אל השוק המקומי. עד אז אודי מבטיחה שתציג מנועים נוספים – 4 ו-6 ציל’, דיזל או בנזין וככל הנראה גם גרסת פלאג-אין היברידית. בעתיד הקרוב אנו צופים שאודי תציג גם את האחות לפלטפורמה, ה-A6 החדשה, ברוח דומה.

אודי A7

A7 אודי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד