אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אוג’ייה מנצח במונטה-קרלו
ראשי » חדשות » אוג’ייה מנצח במונטה-קרלו

אוג’ייה מנצח במונטה-קרלו

ראלי מונטה-קרלו הוא ראלי לא צפוי, אך סיומו היה צפוי למדי...

אריאל אלסיבוני 24/01/2016

אם מישהו חשב שהנשק החדש של יונדאי, ישנה במשהו את העונה הקרובה, הוא יצטרך לחכות למירוצים הבאים. מקום שלישי לטיירי נוביל עם היונדאי I20 החדשה – פודיום זו תוצאה מעולה, בהתחשב בבעיות בתיבת ההילוכים שהתפתחו במכוניתו בשלהי המירוץ. אבל נראה שזה לא מספיק בשביל לנצח את השילוב אוג’ייה/פולו R. לפחות לא במונטה-קרלו 2016.

בעיות בתיבת ההילוכים הפריעו לנוביל לסגור על מיקלסן
בעיות בתיבת ההילוכים הפריעו לנוביל לסגור על מיקלסן

 

אז גדולות נצורות או סתם הפתעות לא הגיעו מיונדאי עם המכונית החדשה, אלו הגיעו מכיוון סיטרואן (עם המכונית הישנה) עם פתיחה חזקה של כריס מיק, נצחון במספר סטייג’ים ואף הובלה של הדירוג הכללי לפרקים. אבל החגיגה הזו הסתיימה בסטייג ה-12 – כשסטייה מהנתיב גרמה לנזק לתיבת ההילוכים והתבטאה בפרישה מתסכלת. זה היה סופו של מירוץ מוצלח למדי, עד לרגע המדובר, עבור הנהג הבריטי.

קריס מיק. קצב טוב עד הפרישה בסטייג' ה-12
קריס מיק. קצב טוב עד הפרישה בסטייג’ ה-12

 


לאחר הפרישה של מיק מסר אוג’ייה לעיתונות כי הוא: “מצטער שכריס יצא מחוץ למירוץ, הייתי רוצה לראות לאן מתפתח הקרב ביננו”. עוד הוסיף: “גם השנה הראה מונטה-קרלו למה הוא הראלי הקשה ביותר… משטחים יבשים ההופכים בהדרגה לקרח ואז לשלג ככל שמתגבר הטיפוס…. סטייג’ים יבשים ומהירים יחסית וסטייג’ים מושלגים כמעט לחלוטין (אוג’ייה התחייס לשלג ב-SS10 – א.א)”.

אוג'ייה מתחיל את (גם) את 2016 ברגל ימין
אוג’ייה מתחיל (גם) את 2016 ברגל ימין

 

בסופו של הסטייג’ ה-16, שאליו התווסף קטע ממירוץ הטור-דה-פרנס השנה, ראו הצופים את המחזה המוכר, פולו R עם סבסטיאן אוג’ייה מאחורי ההגה. הוא סיים גם את הסטייג’ האחרון ראשון – משלים ניצחון בתשעה סטייג’ים מתוך שישה-עשר, ומסמן את ה-V הראשון שלו לעונה. אחרי אוג’ייה סיים מיקלסן משלים 1-2 יפה לפולקסוואגן.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד