אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אוברדרייב בדרכים: עדכון ממעלה העקרבים
ראשי » ווידאו » אוברדרייב בדרכים: עדכון ממעלה העקרבים
אוברדרייב בדרכים: עדכון ממעלה העקרבים

אוברדרייב בדרכים: עדכון ממעלה העקרבים

שמועות על סגירת המעלה המפורסם נפוצו לאחר השיטפונות שפקדו את הדרום, יצאנו לבדוק

אריאל אלסיבוני 13/05/2018

אוברדרייב בדרכים הוא מדור בו אנחנו סוקרים כבישים ופינות חמד ברחבי ישראל. הפעם קפצנו דרומה במטרה אחת – לראות אם ניתן לעבור במעלה העקרבים.

הסיבה, במהלך השיטפונות האחרונים סחף שטף את הנתיב ושמועות והודעות שונות מסרו כי הכביש נסגר. אז עלינו על אופנוע המערכת ונתנו גז דרומה.

מעלה עקרבים הוא פיסת כביש יפיפייה המתעקלת וצומחת לאורך 18 פניות הדוקות, מטפסת כ-300 מטרים, על פני קטע כביש קצר למדי. זהו החלק המעניין יותר בכביש 227 ומציע נוף עוצר נשימה.

אוברדרייב בדרכים: עדכון ממעלה העקרבים


 

הכניסה לכביש 227 מכביש 206 חסומה חלקית. יש קונוסים ושילוט, אבל ניתן לעבור שם בקלות. כבר לאורך המישורים של כביש 227 אפשר להבחין בחול ואבנים שנשטפו אל הנתיב אבל אלו לא מחייבים התייחסות מיוחדת. נרשמה גם פניה אחת שבה השיטפון לקח חתיכת אספלט, אבל שוב לא משהו שהציב בעיית מעבר.

אוברדרייב בדרכים: עדכון ממעלה העקרבים

 

את מעלה העקרבים ירדנו ואז עלינו שוב מתוך מטרה לבדוק האם מה שנראה זניח בירידה יציב בעיה בעלייה, או להפך. בשורה התחתונה אין כאן באמת בעיית עבירות או חסימה פיזית של הכביש.

אוברדרייב בדרכים: עדכון ממעלה העקרבים

 

יש סחף בחלקים מסוימים, לפעמים אבן גדולה בנתיב, אבל שום דבר שכל אופנוע ו-99 אחוז מהמכוניות בישראל לא יוכלו לעבור. אין כאן מישהו עם מקלארן P1 במצב ‘רייס’ נכון? עם סוזוקי וי-סטרום 650 ארוך הטווח שלנו, לא באמת היינו צריכים להוריד גז לרגע לאורך הנתיב.

אוברדרייב בדרכים: עדכון ממעלה העקרבים

 

אז אם אתם מתכננים לטייל, פשוט סעו. הקדישו תשומת לב וצפו להפתעות, אבל אין שום בעיה לעלות או לרדת את המעלות. לא משהו שאמור למנוע מכם לחוות את אחת הפינות היפות בישראל.

אוברדרייב בדרכים מעלה העקרבים
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד