אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל
ראשי » דו-גלגלי » אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל
ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר R

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

האדוונצ'ר הקרבי הקטן של ק.ט.מ נוחת בישראל, כשהוא מביא רוח דגמי האדוונצ'ר הגדולים של היצרן הכתום לקטגוריה העממית ולמוגבלי הרשיון

אופיר דואק 19/10/2025 צלם: יצרן

בשנה שעברה, רגע לפני שנכנסה למשבר הפיננסי, הציגה ק.ט.מ שלל דגמים חדשים במשפחת ה-390 שנועדו למשוך למותג הכתום קהל צעיר ורענן. תחילת השיווק של הדגמים החדשים נדחתה בעקבות המשבר, אך כעת הם מגיעים לאולמות התצוגה ברחבי העולם וגם בישראל. אחרי שבשבועיים האחרונים הוצגו בארץ דגמי ה-390 SMC-R וה-390 אנדורו R מגיע כעת אולי הדגם בעל פוטנציאל המכירות הגדול ביותר – 390 אדוונצ’ר R.

ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R יחד עם אחיו המעט מתון יותר אדוונצ’ר X, הוצגו כדי לספק מענה הולך וגובר, ולא רק בישראל, לאופנועי אדונצ’ר בעלי יכולות בקטגורית הנפח הקטנות ועבור מוגבלי רישיון שרוצים אופנוע “כמו גדול” אבל במחיר נגיש. בהתאם לכך הם עוצבו בהשראת דגמי האדוונצ’ר הבכירים של החברה וכוללים מפרט טכני שלא מאפיין אופנועי תקציב, כשמצד שני הייצור מתבצע בהודו כדי לאזן את העלויות.

כמו ה-SMC-R והאנדורו R, גם האדוונצ’ר R מתבסס על הפלטפורמה של ה-390 דיוק עם אותו מנוע סינגל בנפח 399 סמ”ק המספק 44 כ”ס ו-4 קג”מ ומותאם לתקינת יורו 5 פלוס המחמירה. חלקה המרכזי של שלדת הצינורות משותף אף הוא יחד עם יתר בני המשפחה, אך מעבר לכך נעשו שינויים מקיפים בהתאם לייעוד של כל אופנוע. במקרה של האדוונצ’ר R מדובר בגאומטריה שונה לזווית ההיגוי וכידון מוגבה, שלדת זנב אחורית חדשה מאלומיניום וזרוע אחורית חדשה עם נקודות עיגון שונות לבולם החצי אופקי.


מיכל הדלק גדל לנפח של 14 ליטרים כדי לאפשר טווח רכיבה גדול מדגמי האנדורו, כשמסביב ישנה פלסטיקה שונה עם משקף רוח גבוה, מיגון רוח צידי ויחידת המושב שונה עם גובה מושב של 870 מ”מ. ה-R הוא כאמור הגרסה הקרבית יותר של ה-390 אדוונצ’ר ובהתאם לכך היא מתאפיינת בשילוב של חישוקי שפיצים בקוטר 21 אינץ’ מלפנים ו-18 אינץ’ מאחור (לעומת חישוקים יצוקים בקוטר 19 ו-17 אינץ’ בהתאמה ב-X). מערך המתלים שונה גם הוא, כאשר האדוונצ’ר R חולק את המתלים עם האנדורו R וזה אומר מזלג קדמי הפוך 43 מ”מ עם קרטרידג’ פתוח וכיוונון מלא כשמאחור ישנו בולם מרכזי בעל כיוונון מלא, כשלשניהם מהלך של 230 מ”מ.

מערכת הבלימה של ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בכוללת למים מתוצרת ByBre כשמלפנים ישנו קאליפר רדיאלי בעל שתי בוכנות אליו מצטרפת מערכת ABS בעלת מצב שטח המנתק את הפעולה על הגלגל האחורי, בקרת משיכה הפועלת גם תחת פניה. עוד במפרט מסך TFT בגודל 5 אינץ’ ומצמד מחליק כשישנה אופציה לקוויקשיפטר דו-כיווני. משקל האופנוע עומד על 165 ק”ג יבשים.
מחירו של ק.ט.מ 309 אדוונצ’ר R בישראל עומד על 47 אלף שקלים כולל אגרות רישוי, כ-7,000 שקלים יותר ממחירו של CF מוטו 450MT שהפך ללהיט של שוק האופנועים השנה, ולא רק בקטגוריית האדוונצ’רים הקלים.

KTM 390 ADV R 14KTM 390 ADV R 14Preview
KTM 390 ADV R 15KTM 390 ADV R 15Preview
KTM 390 ADV R 02KTM 390 ADV R 02Preview
KTM 390 ADV R 16KTM 390 ADV R 16Preview
KTM 390 ADV R 11KTM 390 ADV R 11Preview
KTM 390 ADV R 13KTM 390 ADV R 13Preview
KTM 390 ADV R 12KTM 390 ADV R 12Preview
KTM 390 ADV R 06KTM 390 ADV R 06Preview
KTM 390 ADV R 10KTM 390 ADV R 10Preview
KTM 390 ADV R 08KTM 390 ADV R 08Preview
KTM 390 ADV R 07KTM 390 ADV R 07Preview
KTM 390 ADV R 09KTM 390 ADV R 09Preview
KTM 390 ADV R 05KTM 390 ADV R 05Preview
ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר Rק.ט.מ 390 אדוונצ'ר RPreview
KTM 390 ADV R 03KTM 390 ADV R 03Preview
KTM 390 ADV R 04KTM 390 ADV R 04Preview
KTM 390 ADV R 17KTM 390 ADV R 17Preview
ק.ט.מ 390 אדוונצ'רק.ט.מ 390 אדוונצ'רPreview
KTM 390 ADV R 19KTM 390 ADV R 19Preview

390 אדוונצ'ר R אופנוע אדוונצ'ר ק.ט.מ ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר R
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד