אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אאודי A5 החדשה מתחברת לשקע
ראשי » חדשות » אאודי A5 החדשה מתחברת לשקע
אאודי A5

אאודי A5 החדשה מתחברת לשקע

בהתאם לביקוש מצד הקהל, אאודי חושפת את גרסאות הפלאג-אין ההיברידיות של ה-A5 החדשה במרכבי ספורטבק ואוונט עם טווח חשמלי של עד 116 ק"מ

ששי כהן 27/03/2025 צלם: יצרן

כחצי שנה לאחר שנחשף הדור השלישי של אאודי A5, המשפחתית הגדולה של היצרן המחליפה את דגמי ה-A5 וה-A4 היוצאים, מרחיבה אאודי את היצע יחידות ההנעה וחושפת את גרסאות הפלאג-אין ההיברידיות. גרסאות אלו זוכות לכינוי e-hybrid משלבות מערכת הנעה היבירידת-נטענת חדשה, ואמורות לתמוך בשאיפות היצרן להגדיל את פעילותו בשוק ההיברידיות הצומח בעולם –  כתגובה להאטה בשוק החשמליות.

יחידת ההנעה ההיברידית-נטענת של אאודי A5 החדשה משלבת בין מנוע טורבו בנזין 2.0 ליטר ומנוע חשמלי חזק, המשודכים לתיבת הילוכים כפולת המצמדים בעלת שבעה יחסי העברה, עם הנעה כפולה (קוואטרו) כסטנדרט. אאודי תציע את ה-A5 פלאג-אין בשתי רמות הספק כשההבדל הוא בכוח המתקבל בשילוב המנוע החשמלי המספק בשתי הגרסאות 140 כ”ס. לראשונה הספק משולב של 299 כ”ס, עם תאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש ב-5.9 שניות. לבכירה ספק של 365 כ”ס כשהיא מאיצה מעמידה ל-100 קמ”ש ב-5.1 שניות. המהירות המרבית של צמד הדגמים עומדת על 250 קמ”ש.

שתי הגרסאות הדגמים מצוידות בסוללה גדולה למדי בקיבולת 25.9 קוט”ש, מה שמבטיח לטענת אאודי טווח נסיעה חשמלי מכובד עד 116 ק”מ, גם הודות למערכת בלימה רגנטיבית בעלת מספר מצבי פעולה עם שליטה באמצעות מנופים מאחורי גלגל ההגה. באאודי מבטיחים כי גם כאשר הסוללה תתרוקן יציעו הדגמים נסיעה היברידית חסכונית עם צריכת דלק שנעה סביב ה-15.5 ק”מ לליטר בממוצע, זאת הודות לשמירת רמת אנרגיה קבועה בסוללה המושגת על ידי כך מנוע הבנזין משמש גם כגנרטור מעל מהירות של 65 קמ”ש. נסיעה חשמלית מלאה מתאפשרת עד למהירות של 140 קמ”ש במצב EV.


לטענת אאודי יכולת הטעינה העצמית של של המערכת ההיברידית מאפשרת למלא עד 75% מהסוללה, כאשר כדי להגיע למילוי מלא יש צורך לבצע טעינה משקע AC – שמן הסתם יכול לטעון את הסוללה במלואה. מערכת הטעינה שופרה לעומת הדור הקודם והיא תומכת בקצב של עד 11 קילוואט במקום 7.4 קילוואט בעבר, מה שמאפשר טעינה מלאה של הסוללה בזמן של כשעתיים וחצי.

אאודי תציע את הגרסאות ההיברידיות נטענות במרכב ספורטבק (המחליף את הסדאן) ומרכב סטיישן (המכונה אוונט באופן מסורתי). השיווק של הדגמים החדשים מתחיל כבר כעת באירופה, כאשר המחיר ההתחלתי נע בגרמניה באזור ה-62 אלף אירו. טרם ידוע לעת עתה אם מתי הדגם יגיע לארץ.

אאדי A5 אאודי אאודי A5 אוונט אאודי A5 היבריד אאודי A5 היברידית-נטענת אאודי A5 ספורטבק אאודי A5 פלא דאין
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד