אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
תערוכת מילאנו: הונדה CBR1000RR-R מתעדכן ל-2024
ראשי » דו-גלגלי » תערוכת מילאנו: הונדה CBR1000RR-R מתעדכן ל-2024
הונדה CBR1000RR-R

תערוכת מילאנו: הונדה CBR1000RR-R מתעדכן ל-2024

אופנוע הסופרבייק של הונדה שומר על כושר וזוכה לשורת עדכונים מקיפה למנוע, לשלדה ולאווירודינמיקה וגרסת SP קרבית מאי פעם

אופיר דואק 13/11/2023 צלם: יצרן

לצד הורנט 1000 החדש ודגמי ה-500 העדכניים הציגה הונדה במילאנו גם מהדורה מעודכנת ל-CBR1000RR הספורטיבי. למרות שעבור כבר 4 שנים מאז השדרוג המקיף האחרון שעבר הפירבלייד, לא מדובר באופנוע חדש אלא במתיחת פנים מקיפה הכוללת לא מעט שינויים קטנים המצטברים לשיפור גדול. העיצוב נותר דומה לעמדי עם עדכונים בעיקר לחזית, עם שיפורים אווירודינמיים וכנפוני MotoGP כצו האופנה.

המנוע במהדורת 2024 עבר מספר שינויים משמעותיים בהם יחס דחיסה גבוה יותר של 13.6 במקום 13.4, מערכת תזמון שסתומים משופר וקפיצי שסתומים חדשים בעלי שלושה שלבים. גל הארכובה קל יותר ב-450 גרם מבעבר, ישנם מוטות שסתומים קלים יותר מטיטניום וכמו באופנועי ה-MotoGP גלי הזיזים מצופים ב-DLC להפחתת חיכוך ופעולה יעילה יותר. התוצאה היא הספק מרבי של 214.5 כ”ס המתקבלים ב-14,000 סל”ד, 2.5 כ”ס פחות מעבר המגיעים 500 סל”ד מוקדם יותר. נתון המומנט של 11.5 קג”מ נותר זהה אך הם גם מגיעים 500 סלד מוקדם יותר ב-12,000 סל”ד, ואת כל זאת עושה המנוע המעודכן תוך עמידה בתקני זיהום האוויר העדכניים.

מערכת המצערת האלחוטית כוללת מעתה שני מנועים חשמליים לפעולה חלקה יותר. מערכת חלוקת המומנט האקטיבית כוללת מעתה 9 מצבי פועלה שונים המותאמים ליחסי ההעברה החדשים בגיר אשר כולם קוצרו. ישנם שלושה מצבי רכיבה מותאמים מראש לצד מצב רכיבה בהתאמה אישית המאפשר שליטה גם על בקרת המומנט, בקרת הווילי ורמת בלימת המנוע. לקינוח ישנו גם דוד פליטה חדש מתוצרת אקרפוביץ’.


 

 

שלדת האלומיניום של הפיירבליד שופרה והוקשחה ב-17% וכעת היא עמידה ב-15% יותר לפיתול. בנוסף היא גם קלה בכמעט ק”ג שלם. הארגונומיה ותנועת הרכיבה שונו הוגות לכידון גבוה יותר ב-19 מ”מ וקרוב ב-23 מ”מ לרוכב כאשר הרגליות הונמכו ב-16 מ”מ והשלדה הוצרה באזור בתחת למיכל הדלק כדי לאפשר חביקה משופרת. תפריט המתלים כולל מזלג הפוך 43 מ”מ עם הוכנה גדולה (BPF) ובולם אחורי BFRC, שניהם עם כיוונון מלא מתוצרת Showa שגם מספקת את משכך ההיגוי שהוא בעל שליטה אלקטרונית על שלושה מצבי שיכוך.

24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YMHONDACBR1000RR-RST24YMHONDACBR1000RR-RSTPreview
24YMHONDACBR1000RR-RST24YMHONDACBR1000RR-RSTPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
הונדה CBR1000RR-Rהונדה CBR1000RR-RPreview
YM24 EICMA - Honda StandYM24 EICMA - Honda StandPreview

 

לצד הגרסה הסטנדרטית, הונדה CBR1000RR-R ימשיך להציע גרסת SP ממוקדת מסלול, אשר קיבלה גם היא את אותם שיפורים ועוד כמה תוספות ייחודיות עבורה. גרסת ה-SP עושה שימוש במתלי אוהלינס עם מזלג NPX מלפנים ובולם NTX36 מאחור עם דור שלישי ומשופר של מערכת שליטה אלקטרונית בזמן אמת במצבי הכיול. מערכת הבלימה כוללת קאליפרים  ראדיאלים בעלי 4 בוכנות של ברמבו מסדרת Stylema R, מערכת ABS הפועלת גם תחת הטיה עם שלושה מצבי פעולה שונים ויחישת IMU חדשה של בוש עם שישה ערוצים.

 

CBR1000RR-R CBR1000RR-R SP הונדה הונדה CBR1000RR-R SP תערוכת מילאנו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד