אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל
ראשי » גריד » שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל
ב.מ.וו R1300 R

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

ב.מ.וו מתחילה לשווק בישראל את שלושת דגמי הבוקסר החדשים ממשפחת ה-R1300 בקטגוריות הספורט נייקד, תיור וספורט תיור

אופיר דואק 21/10/2025 צלם: יצרן

בזה אחר זה הציגה ב.מ.וו לפני מספר חודשים שלושה דגמים חדשים במשפחת ה-R המבוססת על מנוע הבוקסר המסורתי של החברה. שלושת הדגמים מצורפים ל-R1300 GS שהיה הדגם הראשון במשפחה לעשות שימוש המהדורה העדכנית והמודרנית ביותר של מנוע הבוקסר, שנפחו צמח בדור הנוכחי ל-1,300 סמ”ק והוא עבר שורת שיפורים מקיפה, עם הספק שצמח ל-145 כ”ס ומומנט של 15.2 קג”מ.

כעת נוחתים יחד בישראל שלושת הדגמים החדשים במשפחת ה-R1300. כל אחד מהם ינסה להציע בקטגוריה הספציפית אליה הוא מיועד (ספורט נייקד, ספורט תיור ותיור) את האופי הייחודי לדגמי הבוקסר של ב.מ.וו, יחד עם עיצוב, טכנולוגיה ואלקטרווניקה עדכניים עבור חובבי המותג, אבל לא רק.

הראשון מבין הדגמים הוא ב.מ.וו R1300 R שהוא דגם העירום הספורטיבי והשרירי במשפחה, המגיע ללא משקף, תנוחת רכיבה ספורטיבית בשילוב כידון גבוה. האופנוע מצויד במערכת המתלים כוללת מזלג קדמי הפוך 47 מ”מ בשילוב מתלה טלהלאבר EVO מלפנים בשילוב מתלה פרלאבר EVO חדש מאחור. כל השדגמים המשווקים בארץ מצוידים במערכת האופציונלית לשליטה אלקטרונית על מאפייני הכיול של המתלים. ב.מ.וו R1300 R יוצע בישראל במחיר התחלתי של 145 אלף שקלים ובשלוש רמות אבזור, כאשר זו הבכירה עם חבילת ‘פרפורמנס’ מצוידת בנוסף במתלים ספורטיביים, חרב תחתונה, חישוקים ייחודים וצביעת טריקולור במחיר של 160 אלף שקלים.


שני הדגמים הנוספים הם ה-RS ו-ה-RT בעלי האופי התיורי. ב.מ.וו R1300 RS מציג עיצוב עם פרינג מלא בסגנון המזכיר במידת מה את דגמי ה-S1000 RR מהדור האחרון, יחד עם תנוחת רכיבה רכונה במעט לפנים ומיכל דלק בנפח של 17 ליטרים. הוא מצויד במזלג קדמי הפוך 47 מ”מ ובמתלה פרלאבר אחורי בשילוב אפשרות כיוונון אלקטרונית למאפייני השיכוך של המתלים. מערך האלקטרוניקה כולל מערכת ABS הפועלת תחת פניה, בקרת אחיזה וקוויקשיפטר דו-כיווני. בישראל ישווק ב.מ.וו R1300 RS עם חבילת ‘פרפורמס’ הכוללת מערכת פליטה ספורטיבית מושחרת, חרב תחתונה וגימור ספורטיבי. מחירו בארץ עומד על 155 אלף שקלים.

ב.מ.וו R1300 RT לעומתו מציג אופי שנוטה יותר לתיור קלאסי, עבור מי שדגמי סדרה K גדולים, כבדים ויקרים מידי עבורו. הפרינג גדול יותר ועוטף, תנוחת הרכיבה כורסתית יותר עם מושב ניתן לכיוונון כשניתן דגש גדול על הנוחות למרחקים ארוכים כשהוא מגיע כסטנדרט עם מיכל דלק בנפח 24 ליטרים, משקף גבוה ומתכוונן וצמד מזוודות צד בנפח 27 ליטר כל אחת.

שלדת האלומיניום של ה-RT חדשה לחלוטין ואליה מחוברת מערכת מתלים המשלבת את מתלה הטלהלאבר איבו מלפנים ואת מתלה הפרהלאבר מאחור בשילוב זרוע אחורית חד צידית מאלומיניום. אל אלו מצטרפים בולמים חצי אקטיביים ומערך מקיף של מערכות בטיחות הכולל התרעת התנגשות מלפנים ומאחור, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעה על סטיה מנתיב.
מחירו של ב.מ.וו R1300 RT בישראל מתחיל ב-193 אלף שקלים, כשבתוספת של 10,000 שקלים ניתן יהיה לקבלו עם מערכת ASA המאפשרת החלפת הילוכים אוטומטית או החלפת הילוכים באופן ידני ללא שימוש במצמד.

ב.מ.וו ב.מ.וו R1300 R ב.מ.וו R1300 RS ב.מ.וו R1300 RT
« פוסט קודם

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

תיור עם שיפור: ימאהה טרייסר 7 החדש בישראל

תיור עם שיפור: ימאהה טרייסר 7 החדש בישראל

באווירה נוסטלגית: ב.מ.וו M2 מקבלת מהדורת turbo

באווירה נוסטלגית: ב.מ.וו M2 מקבלת מהדורת turbo

בחזרה למסלול: ק.ט.מ 990 RC R נחשף

בחזרה למסלול: ק.ט.מ 990 RC R נחשף

מוטוקרוס האומות: הישג היסטורי לנבחרת הישראלית

מוטוקרוס האומות: הישג היסטורי לנבחרת הישראלית

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד