אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש
ראשי » דו-גלגלי » רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש
סאן יאנג מיו

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

הקטנוע הפופולארי של סאן יאנג לנשים ורוכבים מתחילים חוזר בדור חדש, השומר על העיצוב העגלגל מצויד במנוע מודרני עם הבטחה לצריכת דלק של יותר מ-52 ק"מ לליטר

אופיר דואק 04/11/2025 צלם: יצרן

חברת מטרו מוטור מתחילה לשווק בימים אלו בישראל את הדור החדש של המיו, הקטנוע העירוני בעל עיצוב הרטרו העגלגל שהפך במהלך השנים לאחת מהכלים החביבים על הצעירים ונשים בעיר הגדולה. בדור החדש של סאן יאנג מיו 125 מציג שומר על מידות קומפקטיות וקווי גוף עגלגלים, עם גובה מושב נגיש העומד על 740 מ”מ. הדור החדש מתהדר עתה בחזית מודרנית יותר עם יחידת תאורה אליפטית המוטמעת בחיפוי החזית, כשביחידת הכידון המינימליסטית ישנו משקף צנוע ולא מעבר לכך.

סאן יאנג מיו ממשיך לעשות שימוש במנוע 125 סמ”ק מוזרק ומקורר אוויר המצויד בצמד מצתים לטובת שיפור יעילות הבעירה וצריכת הדלק. המנוע מספק 9.5 כ”ס הצריכים להזיז את הקטנוע שמשקלו העצמי עומד על 99 ק”ג בלבד, כשלצד זאת מצהירה סאן יאנג על צריכת דלק של 52.6 ק”מ לליטר בממוצע.

המיו החדש מתגלגל על חישוקי 10 אינץ’ צנועים עם צמיגי 90/90 מלפנים ו-100/80 מאחור, מערכת הבלימה כוללת דיסק פרפרי מלפנים ותוף מאחור עם מערכת בלימה משולבת (CBS). בצד הפרקטי ישנו למיו 125 החדש מיכל דלק בנפח של 6.5 ליטרים, רצפה שטוחה ותא מטען בנפח 22.5 ליטר מתחת למושב המסוגל להכיל קסדת 3/4 ועוד מספר חפצים.


רשימת האבזור כוללת לוח מחוונים דיגיטלי צבעוני, תאורת לד מלאה מלפנים ומאחור ושקע USB לטעינה.  מחירו של סאן יאנג מיו 125 החדש עומד על 16,485 שקלים כולל אגרות רישוי, כאשר בחודש ההשקה ניתן יהיה לרכשו בהטבה של 24 תשלומים ללא ריבית.

SYM מיו מיו 125 סאן יאנג מיו 125 סאן-יאנג
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד