אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
רולס-רויס פאנטום – הדור החדש נחשף
ראשי » חדשות » רולס-רויס פאנטום – הדור החדש נחשף

רולס-רויס פאנטום – הדור החדש נחשף

רולס-רויס חושפת את הדור השמיני של מכונית הפאר שלה, יש רף חדש ליוקרה

אריאל אלסיבוני 30/07/2017

רולס-רויס פאנטום החדשה נחשפה במהלך הסופ”ש האחרון ובין רגע הציבה רף חדש למכוניות היוקרה באשר הן. העיצוב ממשיך את דרכה של הפאנטום המקורית ודורש מעט זמן להסתגלות, בלשון המעטה.

ברולס-רויס מספרים שהדור החדש קובע סטנדרט חדש בכל הקשור לבידוד רעשים. לדברי החברה נוספו לפאנטום 130 ק”ג של חומרי בידוד (וגם זגוגיות כפולות ועבות יותר בכל החלונות) בכדי להוריד את רעשי הדרך והסביבה בעשרה אחוזים לעומת הדור הקודם (במהירות של 100 קמ”ש). עוד מספרים בחברה, כי הם כיילו את מכשירי המדידה שלהם מספר פעמים כי הנתונים שהושגו נראו פשוט לא הגיוניים.

 


את הפאנטום מניע כעת מנוע V12 בנפח 6.75 ליטרים שמפיק 563 כ”ס ומשודך לתיבה אוטומטית בעלת שמונה מהירויות שנעזרת במפות ולוויינים בכדי לצפות את ההילוך הנכון. ואם נגענו בטכנולוגיה נזכיר שנגיעות מודרניות מופיעות בדמות צמד מסכי מידע בטכנולוגית TFT בגודל 12.3 אינץ’ כל אחד. וגם את יחידות התאורה, שלפי רולס-רויס הן המתקדמות מסוגן בעולם ומאירות למרחק של 600 מטרים.

רולס-רויס פאנטום

 

כמובן שהוד הדר פאר ויוקרה הם הסיפור כאן ותא הנוסעים מציע את החומרים המשובחים ביותר עם הטיפול הדקדקני האופייני לחברה. מעבר לזה תא הנוסעים עצמו מציע כמה אפשרויות בכל הנוגע למושבים האחוריים. רולס-רויס מציעים מאחור בחירה בין שני כיסאות (לאונג’ כהגדרתם), שני כיסאות עם יחידה אמצעית קבועה והתוספת החדשה, ‘כיסאות שינה’. כמובן שכל אלו מגיעים עם מגשים ומערכת בידור הנשלפים בלחיצת כפתור.

רולס-רויס פאנטום

 

רולס-רויס מספרים שהפלטפורמה החדשה שעליה בנוי הדור השמיני של הפאנטום, קשיחה יותר ב-30 אחוז לעומת הדור הקודם. היא גם מודולרית ותתאים לדגמים נוספים שתציג החברה בעתיד. בתוך אלו נראה גם את ‘פרויקט קולינאן’ של החברה, הקרוס-אובר הראשון של רולס-רויס.

 

רולס-רויס רולס-רויס פאנטום
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד