אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קיצונית וגם ידנית: יונדאי אלנטרה N בישראל
ראשי » חדשות » קיצונית וגם ידנית: יונדאי אלנטרה N בישראל
יונדאי אלנטרה N

קיצונית וגם ידנית: יונדאי אלנטרה N בישראל

החטיבה הספורטיבית של יונדאי מעלה הילוך, ומתחילה לשווק בישראל את האלנטרה N שתוצע גם בגרסה ידנית ובמחיר התחלתי תחרותי של 225 אלף שקלים

אופיר דואק 25/06/2025 צלם: יצרן

אחרי שקוננו לא פעם על ההיצע ההולך ומתדלדל של מכוניות ספורטיביות עממיות, סוף סוף יש בשורה טובה לחובבי הרכב המקומיים עם תחילת שיווקה בישראל של יונדאי אלנטרה N. בזמן שיצרניות רכב רבות נטשו את שוק המכוניות הספורטיביות משיקולי עלות/תועלת, יונדאי משקיעה בשנים האחרונות לא מעט בטיפוח חטיבת N הספורטיבית שלה, הן בפיתוח דגמים והן בהשתתפות בספורט המוטורי, במטרה לחזק את תדמיתה.

אמנם תקנות זיהום האוויר המחמירות אילצו את יונדאי להפסיק לשווק באירופה וגם בישראל את גרסאות ה-N של ה-i20 וה-i30, אך למזלנו האפשרות לייבא ארצה מכוניות גם בתקינה אמריקאית פתחה את שער בפני האלנטרה N שמצטרפת לאיוניק 5N בהיצע המקומי והספורטיבי של יונדאי. ועם כלה כבוד לאחות החשמלית עתירת הטכנולוגיה, דווקא לאלנטרה יש הזדמנות לבסס את מעמד החטיבה הספורטיבית של יונדאי בישראל.

יש ליונדאי אלנטרה N לא מעט להציע בפני עצמה בז’אנר, אך אי אפשר להתעלם מהמחיר בו היא מושקת בישראל. החל מ-225 אלף שקלים לגרסה ידנית – כשלמעשה אין כיום שום משפחתית ספורטיבית המשווקת בישראל עם תיבה ידנית. עבור מי שחפצים באופציה אוטומטית עם תיבה כפולת מצמדים בעלת שמונה יחסי העברה, יוכלו לקבל אותה בתוספת של 10,000 שקלים. זה מציב את יונדאי אלנטרה N במחיר נמוך ב-30 אלף שקלים מהמתחרה הישירה שלה סקודה אוקטביה RS.


יונדאי אלנטרה N מצוידת במנוע 2.0 ליטר מוגדש המספק 280 כ”ס ב-5,500 סל”ד ומומנט של 40 קג”מ ב-2,100 סל”ד. עם תיבת ההילוכים הידנית בעלת ששת יחסי ההעברה מאיצה האלנטרה N ל-100 קמ”ש ב-5.8 שניות שלנהג מסייעת מערכת התאמת סל”ד כדי למקסם את יעלות החלפת ההילוכים. הגרסה בעלת התיבה כפולת המצמדים מקצצת חצי שניה נוספת ומסתייעת במערכת בקרת זינוק. המהירות המרבית עומדת בשתי הגרסאות על 250 קמ”ש.

מעבר לביצועים, יונדאי אלנטרה N זכתה לשדרוג מקיף כדי לשדרג את היכולת הדינמית בהתאם. המתלים הוקשחו ומצוידים בבולמי זעזועים אדפטיביים המותאמים לתוכנית הנהיגה הנבחרת, ישנם מוטות מייצבים מעובים כולל  מוט חיזוק עליון נוסף במתלה האחורי, בלמים מוגדלים בקוטר 360 מ”מ מלפנים ו-315 מ”מ מאחור עם קאליפרים ורפידות ספורטיביים. כדי להוריד את הכוח ביעילות לקרקע ישנו דיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני בעל שליטה אלקטרונית.

ישנה גם מערכת פליטה ספורטיבית עם סאונד נוכח אותו ניתן לווסת לפי מצבי הנהיגה השונים כדי שלא ניתן יהיה לפספס את האלנטרה N כשהיא עוברת ברחוב. וכדי לא להתבלבל עם אלנטרה ליסינג גרסת ה-N מגיעה עם עם קוסמטיקה תואמת מבחוץ, עם שבכה שחורה, ספויילרים וחצאיות תואמים וחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ’. מבפנים ישנם מושבים ספורטיביים גלגל הגה ייעודי וגימור עור-אלקנטרה.

 

אלנטרה N יונדאי יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה N משפחתית ספורטיבית
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד