אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קאן-אם מאבריק X3: הסטנדרט החדש
ראשי » חדשות » קאן-אם מאבריק X3: הסטנדרט החדש

קאן-אם מאבריק X3: הסטנדרט החדש

הרבה כוח, הרבה יכולת ומראה מושך בדגם חדש של היצרן הקנדי - שיגיע לארץ לקראת סוף השנה

אריאל אלסיבוני 20/08/2016

קטגורית הצל”צ (צד לצד) לא נחה. עוד לא נרגענו מגרסאות הטורבו האחרונות ופתאום קאן-אם מאבריק X3 מגיע – ונראה שהוא טורף את כל הקלפים. עוד כוח, עוד מתלים, עוד רוחב.

אם עד היום לא מעט אנשים היו קונים כלי כזה וישר שופכים עליו כסף עם שפע של שיפורים ותוספות – נראה שעכשיו קאן-אם מאבריק X3 מייתר את כל אלו. נראה שהוא פשוט מוכן לתת גז.

 


יש שלוש נקודות עיקריות ב-X3. המנוע, שמפיק 154 כ”ס ולוקח את הכלי הזה ל-60 מייל בשעה (96 קמ”ש) ב-4.9 שניות. הנקודה השניה היא מהלך המתלה האדיר בדגם הקצה – 600 מ”מ ! (בשני הדגמים שתחתיו ‘רק’ 500 מ”מ). הנקודה השלישית היא הרוחב – עם 182.9 ס”מ מצד לצד – זהו הצל”צ הרחב ביותר בייצור סדרתי.

קאן-אם מאבריק
חזק יותר, רחב יותר

 

 

מנוע

ה-X3 מונע באמצעות מנוע טריפל מוגדש טורבו של רוטקס בנפח 900 סמ”ק. הוא מפיק 154 כ”ס ב-7,500 סל” ו-15.6 קג”מ ב-7,000 סל”ד (על משקל של 718 ק”ג…). כמו שכבר כתבנו, נתון התאוצה, מרשים גם במושגים של מכונית כביש מהירות, חזקות ויקרות. הכוח עובד לגלגלים דרך ואריאטור כמובן וקאן-אם מספרים על שלוש כניסות אוויר גדולות שאמורות לפתור את כל צרכי היניקה והאוורור של יחידת הכוח הזו – גם בתנאים קשים.

קאן-אם מאבריק
154 כ”ס, 0-100 בכ-5 שניות…

 

שלדה

קאן-אם טוענים שהשלדה של קאן-אם מאבריק X3 קלה יותר ב-20 אחוז מזו שאצל המתחרה הקרוב ביותר ומציעה עמידות לפיתול גדולה ב-53 אחוזים. הם מספרים באריכות גם על המיתלים החדשים שאמורים לשמר את הגיאומטריה גם בתנאים הקשים ביותר, בזמן ניצול כל מהלך המיתלה. וזה הקטע הכי מעניין כאן – גרסת הקצה של ה-X3 ה-RS, מצוידת בבולמים וקפיצים של פוקס מדגם פודיום 2.5 RC2  מלפנים וב- פודיום 3 RC2 מאחור – שניהם עם כל אפשרויות הכיוונון. קאן-אם מדברים הרבה על טרופי-טראקס בהודעה לעיתונות והמהלך האדיר של המתלים (שהוזכר בתחילת הכתבה) בהחלט גורם לנו להבין למה.

קאן-אם מאבריק
מהלך מיתלה, אהמ… מכובד…

 

הנהג

ה-X3 אמור להציע תנוחת ישיבה טובה יותר ממה שהכרנו עד היום בזכות יכולת כיוונן משופרת לכיסא ולהגה כשניתן כעת גם להנמיך את גובה המושב. ה-X3 מושיב את הנהג נמוך יחסית במטרה להגביר את תחושת הביטחון ולייצר חיבור טוב יותר בין אדם למכונה. למרות הנמכת התא – ה-X3 עדיין מציע מרווח גחון של כמעט 40 ס”מ.

קאן-אם מאבריק
גם סביבת הנהג נראית כמו צעד קדימה

 

יש עוד המון פרטים, כמובן, בנוגע לכלי החדש. אבל שלושת האמורים כאן מגדירים אותו בצורה הטובה ביותר לדעתנו. על הנייר נראה שקאן-אם דואגים לחמם את גזרת הצל”צים. נראה איך יגיבו למהלך הזה שאר היצרנים בסגמנט. שימשיכו ככה – אנחנו לא מתלוננים. רק מחכים שיגיע כבר לקראת סוף השנה הנוכחית.

can am maverick x3 engcan am maverick x3 eng
154 כ"ס, 0-100 בכ-5 שניות...
Preview
can am maverick x3 intcan am maverick x3 int
גם סביבת הנהג נראית כמו צעד קדימה
Preview
can am maverick x3-2can am maverick x3-2Preview
can am maverick x3can am maverick x3Preview
can am maverick x3-3can am maverick x3-3
מהלך מיתלה, אהמ... מכובד...
Preview
can am maverick x3-4can am maverick x3-4Preview
can am maverick x3-7can am maverick x3-7Preview
can am maverick x3-5can am maverick x3-5Preview
can am maverick x3-6can am maverick x3-6Preview
can am maverick x3-9can am maverick x3-9
חזק יותר, רחב יותר
Preview
can am maverick x3-8can am maverick x3-8Preview

אופנועים מאבריק קאן אם
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד