אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה 718: יורדים לארבעה צילינדרים
ראשי » חדשות » פורשה 718: יורדים לארבעה צילינדרים

פורשה 718: יורדים לארבעה צילינדרים

פורשה חושפת פרטים על ה-718 החדשה, מחליפת הבוקסטר

אריאל אלסיבוני 27/01/2016

מה הסיפור?

פורשה מציגים את הדור החדש של הבוקסטר ומשתמשים בשם מהעבר, 718, מקטינים את מספר הצילנדרים ומוסיפים טורבו. למרות הירידה במספר הצילנדרים, מנוע הבוקסר החדש חזק יותר ומציג יעילות משופרת בזכות השימוש בטורבו (בדומה לתהליך שעברה האחות הגדולה – 911). פורשה טורחים לציין שהם ניצחו לא מעט מירוצים נחשבים בשנות ה-50 וה-60 עם ארבע צילנדרים.

פורשה 718. ארבעה צילנדרים עם מגדש טורבו
פורשה 718. ארבעה צילנדרים עם מגדש טורבו

 

המנוע


אז אבדו להם שני צילנדרים, כמסורת התקופה אבל לפחות נשמרה תצורת הבוקסר. זה גם משהו… ה-718 הבסיסית מפיקה 300 כ”ס ו-38.6 קג”מ ממנוע שני ליטר וגרסת ה-S מפיקה 350 כ”ס ו-42.7 קג”מ ממנוע 2.5 ליטר. פורשה מתגאים בצמיחת הכוח לעומת הדור היוצא לצד שיפור של 13 אחוזים בצריכת הדלק.

הפזמון המוכר של יותר כוח ופחות צריכת דלק
הפזמון המוכר של יותר כוח ופחות צריכת דלק

 

ביצועים

ה-718 עם גיר PDK וחבילת ספורט כרונו מאיצה ל-100 קמ”ש תוך 4.7 שניות וה-S באותה הקונפיגורציה מקצצת 0.5 שנ’ מהזמן הזה. המהירות המירבית היא 275 קמ”ש ו-285 קמ”ש בהתאמה.

פורשה 718
פורשה 718

 

עיצוב

נו, את זה אתה יכול לראות בתמונות, רק נציין שה-718 מגיעה עם גלגלים בקוטר 19 אינץ’ כסטנדרט ואופציה ל-20 אינץ’ מוצעת כאופציה.

 

שלדה

פורשה כרגע לא מפרסמים יותר מדי פרטים ומספרים שהשלדה כוילה מחדש ומדברים בעיקר על ההגה החשמלי. הם טוענים שהוא ישיר יותר ב-718 לעומת הבוקסטר בשיעור של 10 אחוזים. פורשה תציע את מערכת המיתלים האקטיבית שלה גם ב-718 (20 מ”מ הנמכה ב-S) והם מציינים שה-718 תדע להעניק טווח פעולה רחב יותר בין שימושיות ליכולות דינאמיות.

ההגה אמור להיות ישיר יותר

 

718

ה-718 המקורית היתה גרסה משופרת של ה-550 המוצלחת. היה לה מנוע מרכזי בנפח 1.5 ליטר עם 142 כ”ס (הספק שצמח בגרסאות מאוחרות יותר עד 210 כ”ס) ומשקל עצמי של כ-570 ק”ג. בין ההישגים המשמעותיים שלה היה מקום שלישי בדירוג הכללי בלה-מאן של 1958 ומקום ראשון בקטגוריה שלה.

718. המקור
718. המקור

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד