אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורד רפטור 2017 – יש נתונים רישמיים
ראשי » חדשות » פורד רפטור 2017 – יש נתונים רישמיים
פורד רפטור 2017

פורד רפטור 2017 – יש נתונים רישמיים

פורד מפרסמת נתונים רישמיים ראשונים אודות מערכת ההנעה של הרפטור החדש

אריאל אלסיבוני 02/10/2016

כבר חודשים ארוכים שמארה”ב מגיעים סרטונים ורסיסי מידע לגבי פורד רפטור 2017. אנחנו יודעים שהוא אמור להיות קל יותר, חזק יותר ולVציע מהלך מיתלים שקובע רף חדש.

כעת פורד משחררת עוד מעט נתונים. כמו שכבר סיפרנו כאן בעבר, הרפטור נוטש את מנוע ה-V8 של הדור הראשון, לטובת V6 כפול-מגדשים. את אנחות האכזבה אפשר להשאיר בצד (למרות שאנחנו לא מתביישים להצהיר כאן – אין כמו V8 טוב) – כי המנוע החדש יפיק בטנדר הזה 450 כ”ס ולא פחות מ-70.5 קג”מ. בשביל להכניס את הדברים לפרופורציה, זה 39 כ”ס ו-10.5 קג”מ יותר מה-V8 הישן.

פורד רפטור 2017
יש עוד (קצת) נתונים

 

אבל לא רק יותר כוח יש כאן. כמו שאתה בטח זוכר, פורד רפטור 2017 יצויד בתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 10 מהירויות, מה שעתיד לשפר את הביצועים שלו בצורה משמעותית למדי.


מנוע חזק יותר, תיבה מרובת יחסי-העברה ומה חסר בשביל להשלים את התמונה הזו? נכון, משקל. אז הרפטור החדש משתמש בשלדת פלדה וגוף מאלומיניום ולפי פורד, הוא קל יותר מהדור היוצא ב-226 ק”ג. אז השאלה עכשיו היא כמה מהר הוא זז – וזו שאלה שעדיין אין לה תשובה. פורד עדיין לא חושפים את נתוני המהירות והתאוצה של הרפטור. הם משחררים את המידע פיסה אחר פיסה – טיזרים.

פחות צילנדרים אבל יותר כוח
פחות צילנדרים אבל יותר כוח

 

התמונה המלאה תתגלה במהלך נובמבר הקרוב בהשקה הרשמית והמלאה של הסופר-טנדר הזה. עד אז אין ברירה, נחכה.

F150 פורד רפטור
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד