אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פולקסווגן חשמלית גם בסדאן: החל שיווקה של ID.7 בישראל
ראשי » חדשות מקומיות » פולקסווגן חשמלית גם בסדאן: החל שיווקה של ID.7 בישראל
פולקסווגן ID.7

פולקסווגן חשמלית גם בסדאן: החל שיווקה של ID.7 בישראל

פולקסווגן ID.7 מגיעה לישראל ונכנסת לתחרות בפלח השוק העליון של מכוניות הסדאן החשמליות, בתשי תצורת הנעה, שני גדלי סוללה ומחיר שמתחיל ב-320 אלף שקלים

אופיר דואק 13/11/2024 צלם: יצרן

פולקסווגן ממשיכה לעבות את היצע הדגמים החשמליים שלה בישראל.  אחרי הגעתו של ה-ID.5 המסוגנן לפני מספר חודשים, מתחיל שיוקו של דגם ה-ID.7 הסדאני. נהגנו כבר בפולקסווגן ID.7 הושקה רשמית לפני כשנה וחצי, והיא התשובה של פולקסווגן בעיקר עבור שווקי המערב לקטגוריית מכוניות הסדאן החשמליות הגדולות על שמה של טסלה מודל 3. עם זאת, פולקסווגן מנסה למתג את ID.7 גבוה יותר, מה שבא לידי ביטוי לא רק בהגשה ובמראה השמרני יחסית לז’אנר אלא גם בתמחור, לא כוונה להיכנס למלחמות המחירים של סטסלה והיצרניות הסיניות.

פולקסווגן ID.7 מתבססת על הפלטפורמה החשמלית המוכרת עליה בנויים שלל דגמי ה-ID כמו גם דגמים חשמליים נוספים של הקבוצה. העיצוב נותן דגש על יעילות אווירודינמיות, בין היתר בזכות קו גג נמוך ומשתפל בסגנון “קופה” כשמלפנים ישנה החזית המוכרת של דגמי ID עם חתימת הלד הרוחבית. למרות התצורה והצללית, ל-ID.7 ישנה גם דלת חמישית שימושית מאחור שלא ממש נפוצה בז’אנר הסדאן החשמליות. המידות נדיבות מאד ועם עורך של 496 ס”מ ה-ID.7 ארוכה ביותר מ-20 ס”מ מטסלה מודל 3 וב-10 ס”מ מיונדאי איוניק 6. בסיס הגלגלים שנמתח לאורך של  297 ס”מ מרמז על מרחב פנים נדיב למדי.

בישראל תשווק פולקסווגן ID.7 בשתי תצורות הנעה. לגרסת ההנעה האחורית מנוע חשמלי אחורי בהספק של 286 כ”ס ו-55 קג”מ אותו ניתן יהיה לקבל עם סוללת 82 או 91 קוט”ש, כאשר טווח הנסיעה המוצהר עומד על 609 ו-651 ק”מ בהתאמה. הסוללה הקטנה תומכת בקצב טעינה מהירה של עד 175 קילוואט, ואילו זו הגדולה מסוגלת להיטען עד קצב של 200 קילוואט. נתוני הביצועים זהים: 6.5 שניות בזינוק ל-100, כשגרסת הסוללה הגדולה איטית בשיעור זניח של ב-0.1 שניה, כשהמהירות המרבית מוגבלת ל-180 קמ”ש.


בפסגה נמצאת פולקסווגן ID.7 בגרסת GTX הספורטיבית למחצה שלצד גימור פנים ספורטיבי, גימורי חוץ וחישוקים מושחרים מצוידת גם במנוע חשמלי נוסף מלפנים. ל-GTX הספק משולב של 340 כ”ס ומומנט של 57 קג”מ, בעזרתם מתקצרת התאוצה ל-100 קמ”ש ועומדת על 5.4 שניות. המהירות המרבית נותרה 180 קמ”ש. גרסה זו מגיעה רק עם הסוללה הגדולה, כאשר השיפור בביצועים גובה את מחירו בטווח הנסיעה שמתקצר ל-542 ק”מ לפי נתוני היצרן.

מחירה של פולקסווגן ID.7 בישראל ב-320 אלף שקלים לגרסת ההנעה האחורית עם הסוללה הקטנה ברמת גימור Pro. עבור גרסת הטווח הארוך נדרשת תוספת של 35 אלף שקלים, כאשר היא מגיע ברמת גימור Pro S שבה מתווספים גם מתלים אדפטיביים, גג שמש פנורמי, אוורור וחימום למושבים הקדמיים וחימום למושבים האחוריים, מערכת שמע משודרגת וחישוקי 20 אינץ’. מחיר גרסת ה-GTX כפולת המנועים עם אבזור דומה לרמת גימור Pro S עומד על 400 אלף שקלים.

Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7Preview
Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7
Martin Meiners
Preview
Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7Preview
Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7Preview
Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7Preview
Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7
תא נוסעים עם טאץ' פולקסווגני
Preview
Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7
תצורת סדאן, אבל עם דלת חמישית שימושית
Preview
פולקסווגן ID.7פולקסווגן ID.7Preview
פולקסווגן ID.7פולקסווגן ID.7Preview
Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7Preview
Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7Preview
פולקסווגן ID.7פולקסווגן ID.7Preview
Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7Preview
Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7Preview
Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7Preview

ID ID.7 ID.7 GTX מכונית חשמלית סדאן חשמלית פולקסווגן פולקסווגן ID.7 פולקסווגן ID.7 GTX פולקסווגן חשמלית
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד