אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פולקסווגן גולף מתעדכנת, וה-GTI מתחזקת
ראשי » חדשות » פולקסווגן גולף מתעדכנת, וה-GTI מתחזקת
פולקסווגן גולף

פולקסווגן גולף מתעדכנת, וה-GTI מתחזקת

הדור השמיני של פולקסווגן גולף זוכה למתיחת פנים הכוללת מגוון עדכונים הכרחיים. הבשורה לחובבי הנהיגה: ה-GTI מתחזקת, אבל מאבדת את התיבה הידנית

אופיר דואק 24/01/2024 צלם: יצרן

כאשר הוצג בשנת 2019 הדור השמיני של פולקסווגן גולף חששו חובבי ההאצ’בק הקומפקטית שזהו יהיה הדור האחרון למכונית שהמציאה את הקטגוריה, לפני מעבר להנעה חשמלית. בינתיים לפולקסווגן את ID3 שמתפקדת על משבצת הקומפקטית המחושמלת, כאשר גולף 8 ממשיכה לעשות חיל ולהיות רבת המכר הגדולה של החברה. החשש שזהו הדור האחרון של הגולף עדיין לא חלף, אבל בנתיים הגיע הזמן למתיחת פנים של אמצע החיים עבור גולף MK8, מה שאומר שהיא תהיה איתנו לפחות עוד מספר שנים.

כמו רוב מתיחות הפנים של אמצע מחזור החיים, בוצעו בגולף משפר שינויים כדי ליישר קו עם המקובל כיום בתעשיית הרכב, כמו גם לטפל בכמה נקודות תורפה. הנקודה הבולטת שזכתה למענה במהלך מתיחת הפנים היא תפעול בקרת האקלים על ידי משטחי מגע ומסך המולטימדיה. מעתה תגיע הגולף עם מערכת מולטימדיה חדשה, עם מסכי 10.4 או 12.9 אינץ’ וממשק חדש, שתשלב גם עוזרת אישית מבוססת צ’ט GPT. בשתי תצורות המסך ישנם מעתה “מתגים” קבועים לתפעול הפונקציות השונות של בקרת האקלים וחימום המושבים, אך מי שרוצה משום מה לבצע שינוי טמפרטורה או מהירות מפוח באמצעות הסליידרים המיותרים הם עדיין נותרו במקומם וזכו סוף סוף גם להיות מוארים כדי שיהיו ברי שימוש גם בחשיכה.

העיצוב החיצוני זכה לעדכונים קלים בלבד, כי עיצוב מנצח לא מחליפים, בטח כשקוראים לך פולקסווגן גולף. ובכל זאת, ישנם שנויים קלים לפנסים הקדמים עם אופציה לתאורת LED מטריקס החדשה שהוצגה ב-ID3 המחודשת, עדכונים לשבכה הקדמית, גרפיקה חדשה ליחידות התאורה מאחור ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים שיוצעו בקטרים שבין 16 ל-19 אינץ’. כמו כן נוספה אופציה גם לתצוגת נתונים עילית על השמשה הקדמית.




היצע יחישות ההנעה יכולות תשעה אופציות מוכרות של מנועי טורבו בנזין 1.5 ו-2.0 ליטר עם או בלי תגבור היברידי קל בהספקים של 115, 150 ו-200 כ”ס, טורבו דיזל 2.0 ליטר בהספקים של 115 ו-150 כ”ס, וגם גרסה היברידית נטענת בהספק של 201 כ”ס. הגרסה ההיברידית הנטענת קיבלה סוללה שצמחה בקיבולת מ-10.6 ל-19.7 קוט”ש, מה שמאפשר לפולקסווגן להצהיר על טווח נסיעה חשמלי מלא של 100 ק”מ, לצד אפשרות לטעינת DC מהירה בקצב של 50 קילוואט.




יחידת הנעה נוספת שזכתה לשיפור היא זו של גרסת ה-GTI הספורטיבית, עם תוספת של 20 כ”ס שמעלים את ההספק המרבי ל-265 כ”ס. הבשורה הפחות משמחת היא שמעתה לא תוצע יותר גולף GTI עם תיבת הילוכים ידנית, והיא תגיע רק עם תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה. אבל היי, לפחות היא לא היברידית. גרסת ה-GTE שהיא בעצם GTI פלאג אין עברה להשתמש במנוע טורבו בנזין 1.5 במקום 1.4 ליטר והפסק משולב שצמח ל-270 כ”ס. שינוי נוסף הוא שמעתה ניתן יהיה לקבל את גרסת ה-GTI גם עם גימור דמוי סיבי פחמן בתא הנוסעים.

מיבואנית פולקסווגן לישראל נמסר כי הגולף המחודשת צפויה להגיע ארצה במהלך הרבעון האחרון של 2024.

 


div class="ad-placement">
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview
פולקסווגן גולףפולקסווגן גולףPreview
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview
פולקסווגן גולףפולקסווגן גולףPreview
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview
The new Volkswagen Golf GTIThe new Volkswagen Golf GTIPreview

GTI גולף 2024 גולף GTI גולף GTI 2024 פולקסווגן פולקסווגן גולף פולקסווגן גולף 8
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד