אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
עירוני ועדכני: ימאהה NMax 125 המחודש בישראל
ראשי » דו-גלגלי » עירוני ועדכני: ימאהה NMax 125 המחודש בישראל
ימאהה NMax

עירוני ועדכני: ימאהה NMax 125 המחודש בישראל

ימאהה מתחילה לשווק בישראל את ה-NMax 125 המחודש המציג עיצוב עדכני, עוד אבזור ומנוע העומד בתקני זיהום האוויר המחמירים. המחיר: 24 אלף שקלים

אופיר דואק 23/02/2025 צלם: יצרן

חברת מטרו מוטור מתחילה לשווק בימים אלו את ימאהה NMax המחודש, הקטנוע הפרימיום-עירוני של החברה שזכה לרענון משמעותי לקראת שנת 2025. במסגרת מתיחת הפנים קיבלה ימאהה NMax עיצוב עדכני ורענן, הכולל בין היתר יחידות תאורת לד מודרניות חדשות בחזית, כשהוא מיישר קו עיצובי עם דגמי ה-XMax וה-TMax הבכירים.

לישראל מגיע ימאהה NMax בגרסת ה-125 סמ”ק שלו, המונעת על ידי מנוע מקורר נוזל בעל 4 שסתומים וגל זיזים עילי המספק 12 כ”ס ב-8,000 סל”ד ומומנט מרבי של 1.1 קג”מ ב-6,000 סל”ד. המנוע עבר סדרת התאמות כדי לעמוד בתקינת יורו 5 פלוס, כשנתוני התפוקה נותרו ללא שינוי. בזכות מערכת דימום מנוע בעמידה בימאהה מתגאים בצריכת דלק ממוצעת של 42 ק”מ לליטר, שעם מיכל דלק שנפחו 7.1 ליטר יכול הקטנוע להעניק טווח רכיבה של כ-300 ק”מ.

שינויים נוספים להם זכה ה-NMax במסגרת מתיחת הפנים הם מסך LCD חדש המשמש כלוח מחוונים שהוא בעל קישורית לטלפון להצגת הודעות ושיחות, שקע USB-C לטעינה ומפתח חכם. ימאהה הוסיפה ל-NMax המחודש לראשונה גם גרסת Tech מאובזרת יותר שלה מסך 4.2 אינץ’ נוסף לתצוגת מערכת הניווט וחיבור לאפליקציה ייעודית לצד מושב בריפוד דמוי עור וגימור יוקרתי יותר אך שיווקה של גרסה זו טרם החל באירופה.


כמו בעבר ימשיך ימאהה NMax להתגלגל על חישוקי 13 אינץ’ כשהוא מצויד במזלג קדמי בעל מהלך של 100 מ”מ, בולם אחורי בודד בעל מהלך של 91 מ”מ ומערכת בלימה הכוללת צמד דיסקים, מערכת ABS ומערכת בקרת משיכה כסטנדרט.
מחירו של ימאהה NMax 125 המחודש בישראל יעמוד על 24 אלף שקלים כולל אגרות רישוי, יחד עם 3 שנות אחריות.

N מקס N מקס 125 Nmax NMax 125 ימאהה ימאהה NMax מטרו מוטור קטנוע 125 קטנוע A2 קטנוע עירוני
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד