אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סאן יאנג ADX 125 בישראל: קטנודוונצ’ר גם למתחילים
ראשי » דו-גלגלי » סאן יאנג ADX 125 בישראל: קטנודוונצ’ר גם למתחילים
סאן יאנג ADX 125

סאן יאנג ADX 125 בישראל: קטנודוונצ’ר גם למתחילים

סאן יאנג מביאה את אופנת קטנועי האדוונצ'ר גם לקטגוריית ה-125 עם ה-ADX החדש המציע עיצוב עדכני, מתלה אחורי מתקדם ואפילו בקרת משיכה

אופיר דואק 25/06/2023 צלם: יצרן

גם סאן יאנג מצטרפת לאופנת קטנועי האדוונצ’ר, ומתחילה לשווק בימים אלו בישראל את ADX 125 החדש. מדובר בגרסת ה-125 סמ”ק המותאמת לתקנות האירופאיות לקטנוע האדוונצ’ר בשם האסקי אשר נחשף לראשונה בתערוכת מילאנו 2021. עד כה בנישת קטנועי האדוונצ’ר התבלטו כלים גדולים חזקים ויקרים יותר דוגמת קימקו DTX והונדה ADV, כך שכניסתו של ה-ADX החדש לקטגוריית ה-125 עשויה להרחיב משמעותית את הנישה גם עבור רוכבים  מוגבלי רשיון.

סאן יאנג ADX 125 כולל את כל מאפייני הז’אנר כמו כידון גבוה, משקף גדול וחצאיות פלסטיק קשיח להגנה על הגחון והפלסטיקה. השדרה המרכזית הגבוהה אפשרה להתקין מיכל דלק גדול בנפח של 15 ליטרים, עבור מי שיצא עם ה-ADX למרחקים. עם זאת, סאן יאנג ADX 125 מסתפק בחישוקי אלומיניום יצוקים בקוטר של 13 אינץ’, אך אלו עוטים צמיגים בעלי פרופיל קרבי יחסית התואם את האופי האדוונצ’רי.

בצד הטכני יש ל-ADX מנוע 125 סמ”ק מקורר מים ומוזרק המספק 12 כ”ס ב-7,500 סל”ד ו-1.1 קג”מ. מלפנים ישנו מזלג טלסקופי סטנדרטי עם מגיני אבק מגומי (אמרנו אדוונצ’ר, לא?) אך מאחור ישנה הפתעה בדמות בולם מונושוק מרכזי חצי אופקי המחובר לזרוע אחורית חד צידית שנראית מצוין. רשימת האבזור כוללת מערכת ABS ומערכת בקרת משיכה, לא משהו שאופייני להיתקל בו בקטנועי 125. אל אלו מצטרף מסך TFT צבעוני עם תצוגת  מידע משתנה ותאורת LED מלאה בחזית ומאחור.

מחירו של סאן יאנג ADX 125 יעמוד על 22 אלף שקלים והוא יוצע בצביעה לבנה או אפורה. במהלך תקופת ההשקה הוא ימכר בהנחה של 2,000 שקלים. המחירים כוללים אגרות רישוי.


div class="ad-placement">

ADX 125 סאן יאנג ADX 125 סאן-יאנג קטנודוונצ'ר קטנוע אדוונצ'ר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד