אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ניסאן קשקאי המחודש בישראל – מה שצריך לדעת
ראשי » חדשות » ניסאן קשקאי המחודש בישראל – מה שצריך לדעת
ניסאן קשקאי

ניסאן קשקאי המחודש בישראל – מה שצריך לדעת

קרסו מוטורס, יבואנית דגמי ניסאן לישראל, הודיעה על תחילת שיווק ניסאן קשקאי המחודש. הנה כל מה שצריך לדעת

בן חסון 05/09/2017

איך הוא נראה. דומה, אבל קצת שונה. אין פה מהפיכות של ממש, אבל ניסאן קשקאי המחודש זכה לפגושים, סבכה ויחידות תאורה חדשים – כל אלה מעניקים לו מראה מעט יותר מחודד ועדכני משל הדגם היוצא.

בפנים. גם בתא הנוסעים השינויים קלים והדבר הבולט לעין הוא גלגל הגה חדש. בניסאן טוענים בנוסף לאיכות חומרים ובידוד רעשים טובים מבעבר וגם לאבזור עשיר יותר מבעבר.

 


מערכות בטיחות. הקשקאי מצויד במערכת בלימה אוטונומית ועמעום אורות דרך אוטומוטי, כמו גם מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה ושמירת מרחק מהרכב שמלפנים כסטנדרט. רמת הגימור הבכירה תוסיף התראה על רכב בשטחים מתים ועל תנועה חוצה בנסיעה לאחור.

מנועים. הקשקאי המחודש ימשיך עם המנועים המוכרים – 1.2 ל’ בנזין מוגדש (115 כ”ס) עם תיבה ידנית (6 היל’) או אוטומטית-רציפה ו-1.6 ל’ דיזל (130 כ”ס) מוגדש עם תיבה אוטומטית-רציפה.

ניסאן קשקאי
עיצוב דומה, אבל ניסאן מבטיחה שאיכות החומרים שופרה

 

רמות גימור ומחירים. ניסאן קשקאי ברמת גימור ‘אסנטה’ מוצע עם מנוע הבנזין ב-129,990 שקלים לידנית ו-143,990 שקלים לאוטומטית או עם מנוע הדיזל (153,990 שקלים). רשימת האבזור כוללת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע, חיישני חניה מלפנים ומאחור, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני גשם ותאורה, חישוקים קלים בקוטר 17 אינץ’ ועוד.

ניסאן קשקאי
המנועים נשארו ללא שינוי

 

רמת הגימור ‘אסנטה-טק’ מגיעה עם גרסת הבנזין האוטומטית (151,990 שקלים) או הדיזל (161,990 שקלים) ומוסיפה כניסה ויציאה ללא מפתח, מערך מצלמות היקפי, חישוקי 18 אינץ’, גג שמש פנורמי ועוד.

רמת הגימור הבכירה (‘טקנה’) מוצעת רק עם מנוע הבנזין והתיבה האוטומטית (159,990 שקלים) ומוסיפה פנסים עוקבי פניה, מערכת חניה אוטומטית, מושבי עור מחוממים עם כוונון חשמלי מלפנים, חישוקי 19 אינץ’ ועוד.

ניסאן ניסאן קשקאי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד