אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית
ראשי » חדשות » מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית
AMG GT

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

חטיבת הביצועים הגרמנית עובדת על גרסת מסלול קיצונית עוד יותר של AMG GT ומשחררת תמונות תחת הסוואה עם הצהרות מעניינות לעתיד

יובל לוי 01/11/2025 צלם: יצרן

בעידן שבו לא מעט יצרניות מתפארות בשקט ובמהירות הטעינה, חטיבת AMG של מרצדס מזכירה לעולם איך צריכה להישמע מכונית אמיתית. לאחרונה שיחררה AMG מספר תמונות של ה-AMG GT Track Sport תחת הסוואה במהלך ניסויים על מסלול המרוצים. אמנם בשלב זה מדובר במכונית קונספט לדברי החברה, אבל נראה שהיא חיה, בועטת וכמו שאנחנו מכירים את מנועי ה-V8 של AMG היא גם שואגת.

בהודעה הקצרה ששחררה החברה לעיתונות לצד התמונות נכתב כי המכונית נועדה לבדוק את גבולות הפיזיקה של משפחת ה-GT, ונראה שהם עושים את זה כמו שצריך: עם מנוע V8, שלדה קלה, חלוקת משקל אופטימאלית וצליל משכר. לדברי מרצדס, המכונית פותחה במטרה לבחון טכנולוגיות חדשות ולחדד את הדיוק הדינמי של דגמי AMG העתידיים.

אם וכאשר תגיע לייצור, אמורה ה- Track Sport להיות גרסה משופרת ביצועיים וממוקדת מסלול של AMG GT אפילו יותר מגרסת ה-Pro שהוצגה בקיץ 2024. כלומר ניתן לצפות למנוע V8 שיספק יותר מ-612 כ”ס. מצד שני, יהיה מעניין לראות האם ב-AMG יבחרו לעשות שימוש ביחידת ההנעה ההיברידית של ה-AMG GT SE שהיא הגרסה החזקה והמהירה ביותר בהיצע הדור הנוכחי של AMG GT.


יחד עם חשיפת התמונות והפרטים סיפר יושב ראש חבר המנהלים של החברה, מיכאל שיבה, מבט אופטימי לעתיד המוטורי כשציין כי זו הרוח של AMG, והבטיח שהעתיד של AMG יהיה לא פחות מאקסטרימי. הבטחה מעודדת, אבל גם קצת מעורפלת לפחות בכל הקשור ליחידות ההנעה העתידיות של החברה והמעבר לחשמל – בטח אחרי שראינו את הקונספט GT XX שהוא אבטיפוס לחשמלית הראשונה של חטיבת הביצועים. נותר רק לקוות שבחברה יגבו את ההצהרות במעשים, ומנועי AMG הרועמים ילוו את החלומות המוטוריים של חובבי הרכב גם בעשור הבא.

AMG AMG GT AMG GT Sport Track
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד