אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מיצובישי אאוטלנדר PHEV – חוזר
ראשי » חדשות » מיצובישי אאוטלנדר PHEV – חוזר
מיצובישי אאוטלנדר PHEV

מיצובישי אאוטלנדר PHEV – חוזר

הגרסה המחושמלת של האאוטלנדר חוזרת לישראל עם כמה עדכונים ובעיקר, מחיר אטרקטיבי יותר

אריאל אלסיבוני 23/03/2017

הגרסה מתוחת הפנים של מיצובישי אאוטלנדר PHEV נוחתת בישראל (באיחור) ומציעה בין השאר טעינה ישירות מרשת החשמל הביתית ומחיר קורץ מבעבר.

הטעינה ישירות מרשת החשמל על כבל פשוט יחסית (“דרג 2” לפי התקן האירופאי) היא הסיבה להופעה המאוחרת של ה-PHEV כאן. היות ומדובר ברכב שיכול להתחבר לשקע רגיל, בלי צורך בעמדת טעינה, לקח לא מעט זמן לרשויות בישראל להבין את הנושא ולאשר אותו. זמן הטעינה משקע רגיל כזה עומד על חמש וחצי שעות.

 


מיצובישי אאוטלנדר PHEV כזכור, משתמש במנוע בנזין להנעת הגלגלים הקדמיים ( 2.0 ליטר, 121 כ”ס) ובשני מנועים חשמליים שכל אחד מהם מניע גלגל אחורי אחד (82 כ”ס כל אחד). ההנעה הכפולה ההיברידית הזו יכולה להגיעה עד ל-170 קמ”ש מרביים וגם לנוע על כוח החשמל בלבד למשך 54 ק”מ.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV

 

בסיבוב השני שלו בישראל, מקבל מיצובישי אאוטלנדר PHEV סיכוי אמיתי למכור יותר מ-130 היחידות שמכר כאן קודמו. המחיר מתחיל כעת ב-195,000 שקלים ורמת האבזור גבוהה למדי וכוללת תפעול ללא מפתח, בקרת אקלים, תאורת LED ועוד. מי שירצה יותר יידרש לעלות לגרסת האבזור הבכירה (210,000 שקלים) המוסיפה גם ריפודי עור, גג שמש, יכולת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV

 

מיצובישי אאוטלנדר PHEV מקבל אחריות מורחבת של 5 שנים או 100,000 ק”מ למערכת החשמלית שלו ו-8 שנות אחריות (או 160,000 ק”מ) לסוללות עצמן.

 

מיצובישי אאוטלנדר PHEV
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד