אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
לנד רובר וולאר הגיע לישראל
ראשי » חדשות » לנד רובר וולאר הגיע לישראל
לנד רובר וולאר

לנד רובר וולאר הגיע לישראל

לנד רובר חשפה את הדגם במרץ האחרון, עכשיו הוא נחת בארץ

בן חסון 13/09/2017

חברת המזרח, יבואנית דגמי לנד רובר לישראל, ערכה היום מסיבת עיתונאים בה השיקה את לנד רובר ריינג’ רובר וולאר (Velar) החדש. הדגם שייך לתת-מותג “ריינג’ רובר” ומתייצב (גם מבחינת המחיר, גם מבחינת המידות) במרווח שבין האיווק לריינג’ רובר ספורט. אגב, השם וולאר שימש בעבר את לנד רובר כדי להסוות את עבודתם על הריינג’ רובר המקורי.

 

הוולאר מגיע לארץ עם שישה מנועים לבחירה, כולם מנועים מפיתוח עצמי של לנד רובר. אגף בנזין מתחיל במנוע 2.0 ל’ מוגדש (250 כ”ס, 37.2 קג”מ, 6.7 שניות ל-100 קמ”ש). מעליו נמצאת גרסה חזקה יותר של אותו מנוע (300 כ”ס, 40.7 קג”מ, 6.0 שניות ל-100 קמ”ש). בראש ההיצע ישנו מנוע ה-V6 בנפח 3.0 ל’ (מגדש-על) המוכר של יגואר-לנד רובר שמגיע כאן במהדורה החזקה שלו – 380 כ”ס ו-45.8 קג”מ המספיקים ל-5.7 שניות ל-100 קמ”ש ו-250 קמ”ש מרביים.


לנד רובר וולאר
מתמקם בין האיווק לספורט

 

היצע הדיזל מתחיל ב-2.0 ל’ שמגיע בשתי רמות הספק (180 כ”ס ו-43.8 קג”מ או 240 כ”ס ו-50.9 קג”מ) ומגיע עד למנוע ה-V6 המוגדש שמפיק 300 כ”ס ו-71.3 קג”מ. בכל מקרה, כל גרסאות הוולאר (בנזין ודיזל) מגיעות עם תיבה אוטומטית בת שמונה יחסי העברה והנעה כפולה קבועה.

הוולאר מגיע בארבע רמות גימור. הראשונה בהיצע (‘וולאר’) מוצעת רק בגרסאות הדיזל (2.0 ל’) ומנוע הבנזין הבסיסי (250 כ”ס) וכוללת גג שמש פנורמי, חישוקי 18 אינץ’, מערכת שמע עם 10 רמקולים, כניסה והתנעה ללא מפתח, כוונון חשמלי למושבים, מצלמה וחיישני נסיעה לאחור מערכת ה’טריין ריספונס’ של לנד רובר, מערכת בלימה אוטונומית, התראה על סטייה מנתיב ועוד. רמת גימור ‘S’ מוסיפה פתיחת תא מטען חשמלית, חישוקי 19 אינץ’, ריפוד עור למושבים (כולל חימום למושבים קדמיים), התרעה על רכב חולף בנסיעה לאחור ועוד.

לנד רובר וולאר
מגיע מצויד למדי כבר בגרסת הכניסה

רמת גימור ‘SE’ מוסיפה מערכת שמע משודרגת עם 16 רמקולים, חישוקי 20 אינץ’, חלונות אחוריים כהים, לוח מחוונים דיגיטלי ועוד. ה-‘HSE’ הבכירה תגיע עם חישוקי 21 אינץ’, חבילת עור מורחבת, קירור למושבים הקדמיים ומצב עיסוי ועוד. כל רמות הגימור יוצעו בתוספת תשלום (28,000 שקלים) עם חבילת ‘R-דינמיק’ (הוולאר האדום בתמונה למטה) שכוללת חישוקים בעיצוב שונה, מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה ומספר עדכונים לעיצוב החוץ והפנים.

כאופציה ניתן יהיה להוסיף בכל רמת הגימור (סטנדרט ב-HSE) את חבילת הבטיחות שכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על רכב בשטח מת ומערכת אקטיבית לשמירה על נתיבה הנסיעה. עלות החבילה – 12,600 שקלים.

לנד רובר ריינג' רובר וולאר
יש גם חבילת עיצוב דינאמית למי שרוצה…

 

המחיר ההתחלתי של לנד רובר וולאר נקבע על 535,000 שקלים עבור מנוע הבנזין (250 כ”ס) או הדיזל (180 כ”ס) ברמת הגימור הבסיסית (עבור הדיזל 240 כ”ס המחיר עומד על 568,000 שקלים).

שאר רמות הגימור מוצעות עם כל המנועים – לדוגמה נציג את מחירי הוולאר עם מנועי הבנזין והדיזל הבסיסיים. מחירה של רמת גימור ‘S’ במקרה זה עומד על 578,000 שקלים, ה-‘SE’ מוצעת ב-625,000 שקלים וה-‘HSE’ הבכירה ב-698,000 שקלים. עבור מנוע גרסת ה-240 כ”ס בדיזל נדרשת תוספת של 33,000 שקלים ביחס למחירי הבסיס של רמות הגימור, ועבור הבנזין 300 כ”ס 15,000 שקלים נוספים. לדיזל הבכיר (300 כ”ס) תדרשו להוסיף מעבר לכך 39,000 שקלים וביחס אליו תוספת של 6,000 שקלים מספיקה עבור הבנזין החזק בהיצע (380 כ”ס).

לנד רובר ריינג' רובר וולאר כ

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד