אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
כבר לא מיניוואן: רנו סניק החדש נחשף והוא הפך לקרוסאובר חשמלי
ראשי » חדשות » כבר לא מיניוואן: רנו סניק החדש נחשף והוא הפך לקרוסאובר חשמלי
רנו סניק

כבר לא מיניוואן: רנו סניק החדש נחשף והוא הפך לקרוסאובר חשמלי

אחרי רבע מאה, הרכב שהחל את אופנת המיניוואנים הקומפקטים משלים את המהפך. בדור החדש שלו שנחשף במינכן הוא הפך לקרוסאובר מעוצב בעל הנעה חשמלית

ששי כהן 05/09/2023 צלם: יצרן

לפני 27 שנים הוצג לראשונה רנו סניק, שהיה האב המייסד של קטגוריית המיניוואנים הקומפקטיים וזכה להצלחה מרשימה בעולם. הזמנים השתנו, מיניוואנים קטנים יצאו מזמן מהאונה וכולם רוצים קרוסאוברים. בהתאם לכך, שנה לאחר שפסק הייצור של הדור הרביעי של רנו סניק שניסה לאמץ ללא הצלחה מראה קרוסאובר עם חישוקים גדולים, חושפת רנו את הדור החמישי של הסניק. כעת הוא נקרא “סניק E-TECH” והוא מביא עימו שני חידושים משמעותיים: מעבר מלא למרכב בתצורת קרוסאובר והנעה חשמלית בלבד.

רנו סניק החדש זוכה לעיצוב מודרני ומרכב אופנתי שעשוי לפנות לקהל רחב מבעבר (עם דמיון לא קטן בחזית דווקא לפיג’ו 3008), כשיחד עם זאת מציע ממדים גדולים יותר הודות לשימוש בפלטפורמה חשמלית ייעודית (CMF-EV). למרות הויתור על תצורת המיניוואן, הוא אמור לספק תא נוסעים מרווח ושימושי יותר מהדור היוצא. לדור החדש אורך של 447 ס”מ, רוחב של 186 ס”מ, גובה של 157 ס”מ ובסיס גלגלים של 278 ס”מ. מידות אלו ממצבות אותו בין המגאן E-Tech לבין האוסטרל ההיברידי. גם נפח המטען מרשים מבעבר, עם נתון של 575 ליטר. מעבר לכך, היצרן מבטיח שלל פתרונות שימושיים של אחסון בתא הנוסעים בנפח כולל של 39 ליטר.

עיצוב סביבת הנהג מיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של רנו ושל תעשיית הרכב כיום, עם שילוב של לוח מחוונים דיגיטלי “12.3 ומסך מרכזי אנכי “12, התורמים לאווירה טכנולוגית, לצד עיצוב נקי ומיעוט של מתגים פיזיים. לפחות תפעול בקרת האקלים כולל מתגים אמיתיים שמקלים על התפעול תוך כדי נסיעה. מערכת ההפעלה של המולטימדיה אגב, מבוססת על מערכת הפעלה של גוגל וכוללת שלל אפליקציות שניתנות להורדה מהחנות של גוגל פליי. הדגם צפוי לכול את כל מערכות הבטיחות המתקדמות הפופולריות כיום וכאופציה תוצע ללקוחות רמת הגימור הספורטיבית ‘אספריט אלפין’ הכוללת חבילת עיצוב חיצונית ופנימית ספורטיבית.


 

היצע הדגמים יכלול 2 גרסאות חשמליות לבחירה: גרסת הכניסה כוללת מנוע המפיק 170 כ”ס ומומנט של 28.5 קג”מ, המאפשרים תאוצה ל-100 קמ”ש ב-9.3 שניות, מהירות מרבית של 150 קמ”ש וטווח נסיעה עד 420 ק”מ הודות לשימוש בסוללת 60 קוט”ש. מעליה תוצע הגרסה החזקה יותר, עם הספק משודרג של 220 כ”ס ומומנט מרבי של 30.6 קג”מ. לגרסה זו תאוצה ל-100 קמ”ש ב-8.4 שניות, מהירות מרבית של 170 קמ”ש וטווח נסיעה נדיב שינוע סביב ה-620 ק”מ הודות לשימוש בסוללה גדולה יותר בקיבולת 87 קוט”ש. לצמד הדגמים אפשרות לטעינה מהירה DC בהספק של עד 130 קילוואט ו-150 קילוואט בהתאמה.

הדור הרביעי של רנו סניק לא שווק בישראל, ולפני כן שווק כאן רק בגרסת ה-“גרנד סניק” בעלת 7 המושבים. לעת עתה לא ברור אם הסניק החדש שמצוידת רק בחמישה מושבים יעשה את דרכו גם לארץ, אם כי הוא יכול לתת לרנו נוכחות משמעותית בפלח השוק החם של רכבי הקרוסאובר החשמליים דוגמת BYD אטו 3 וג’ילי גיאומטרי C.

Senic E-Tech 05Senic E-Tech 05Preview
Senic E-Tech 06Senic E-Tech 06Preview
Senic E-Tech 04Senic E-Tech 04Preview
Senic E-Tech 07Senic E-Tech 07Preview
Senic E-Tech 08Senic E-Tech 08Preview
Senic E-Tech 09Senic E-Tech 09Preview
Senic E-Tech 10Senic E-Tech 10Preview
Senic E-Tech 11Senic E-Tech 11Preview
Senic E-Tech 12Senic E-Tech 12Preview
Senic E-Tech 13Senic E-Tech 13Preview
Senic E-Tech 14Senic E-Tech 14Preview
Senic E-Tech 15Senic E-Tech 15Preview
Senic E-Tech 16Senic E-Tech 16Preview
Senic E-Tech 01Senic E-Tech 01Preview
רנו סניקרנו סניקPreview
Senic E-Tech 03Senic E-Tech 03Preview

סניק E-Tech רנו רנו סניק רנו סניק E-Tech
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד