אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הונדה NSX: הראשונה לא הגיעה, אז אולי זו כן?
ראשי » חדשות » הונדה NSX: הראשונה לא הגיעה, אז אולי זו כן?

הונדה NSX: הראשונה לא הגיעה, אז אולי זו כן?

עוד לא נרגענו מנחיתת הטייפ R וכבר מספרים לנו שיש סיכוי שנראה כאן את ההונדה NSX החדשה

גל מילמן 06/07/2016

יש לא מעט יפנו-פילים שעבורם הונדה NSX המקורית (שיוצרה בין 1990 ל-2005) היא כמעט קודש הקודשים. למי שלא מעורה בפרטים נספר שמדובר במכונית ספורט שהתהדרה במרכב אלומיניום ומנוע V6 אטומספרי מרכזי ששימש להנעת הגלגלים האחוריים. כל הדבר הזה כוון אל האליטה הטהורה של אירופה שיוצגה אז על ידי הפרארי 348.

בשביל להיכנס עד הסוף לראש צריך לזכור שאלו השנים בהן הונדה שולטת במסלולי הגרנד-פרי עם אירטון סנה מאחורי ההגה. שני הפרטים האלו מספיקים לנו גם בלי לדבר על הנתונים הרישמיים (270 כ”ס ו5.2 שניות ל-100 קמ”ש). ה-NSX לא הגיעה לכאן אף פעם באופן רישמי (למרות שידוע לנו על לפחות אחת כזו שמסתובבת בישראל) ועכשיו עם הצגת הדור השני מספרים לנו במאיר שיש סיכוי ממשי לראות אותה כאן בשנה הבאה.

פער הדורות
פער הדורות

 

ולמרות שמדובר במכונית שונה לחלוטין מזו שהוצגה לפני כמעט שלושה עשורים זה עדיין משמח אותנו מאוד, כי מדובר בחתיכת מצעד טכנולוגי מרשים ומבצע. כמה מבצע? הונדה ניצחה את קטגורית הפרודוקשן בפייקס-פיק האחרון. ככה מבצע.


הדור השני של ה-NSX מציע הנעה כפולה כאשר מנוע 3.5 ליטר, v6 טווין-טורבו, משולב מנוע חשמלי, שולח את תפוקתו אל הגלגלים האחוריים (דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת תשעה יחסי העברה) ואילו את הגלגלים הקדמיים מניעים שני מנועים חשמליים נפרדים. כל התנע, בנזין וחשמל הזה נותן 581 כ”ס (ו-65.9 קג”מ) ומהירות מירבית של 308 קמ”ש.

 

אם הדור הראשון התאפיין במשקל נמוך ומינימליזם הדור הנוכחי הוא ההיפך הגמור, עם מערכת הנעה מסובכת מאוד, משקל לא מבוטל (למעלה מ-1,700 ק”ג) למרות השימוש בקרבון ואלומיניום.

תגיע או לא? רק הזמן יגיד. זול זה בטוח לא יהיה – צפו למחיר סביב המיליון וחצי שקל אחרי מיסים מה שמעמיד אותה מול מתחרות ותיקות ומנוסות. לנו לא אכפת, אנחנו כבר מתכננים את ההשוואתי.

HONDA NSX VALENCIA RED PEARLHONDA NSX VALENCIA RED PEARLPreview
HONDA NSX INTERIOR DETAILHONDA NSX INTERIOR DETAILPreview
HONDA NSX HUD DETAILHONDA NSX HUD DETAILPreview
HONDA NSX HERITAGEHONDA NSX HERITAGE
פער הדורות
Preview
HONDA NSX DETAILHONDA NSX DETAILPreview
HONDA NSX DETAILHONDA NSX DETAILPreview
HONDA NSX DETAILHONDA NSX DETAILPreview
HONDA NSX CURVA REDHONDA NSX CURVA REDPreview
HONDA NSX CURVA REDHONDA NSX CURVA REDPreview
HONDA NSX CURVA REDHONDA NSX CURVA REDPreview
HONDA NSX CURVA REDHONDA NSX CURVA REDPreview
HONDA NSX CURVA REDHONDA NSX CURVA REDPreview
HONDA NSX CURVA REDHONDA NSX CURVA REDPreview

 

הונדה הונדה NSX
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד