אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הונדה סיוויק טייפ R – רכב חברה?
ראשי » מגזין » הונדה סיוויק טייפ R – רכב חברה?
הונדה סיוויק טייפ R

הונדה סיוויק טייפ R – רכב חברה?

לאחר שקבוצת פורמולה 1 "טורו-רוסו" עברה השנה להשתמש במנועי הונדה, נהגי הקבוצה קבלו הונדה סיוויק טייפ R כרכב ת"ש

שי שריקר 07/05/2018

הונדה סיוויק טייפ R צריכה להיות אידיאלית עבור אנשים שאוהבים לתת גז, כמו שני נהגי הפורמולה 1 הצעירים של טורו-רוסו. הטייפ R מחזיקה בשיא ההקפה בנורבורגרינג לרכב הנעה קדמית – 7 דקות ו-43.8 שניות –  אומר משהו על היכולות שלה ללא ספק.

טורו-רוסו (באיטלקית : “פר אדום”)  בשמה המלא היום “רד-בול טורו-רוסו הונדה” היא קבוצת פורמולה 1 איטלקית, אחת משתי קבוצות פורמולה 1 בבעלות חברת המשקאות האוסטרית רד-בול. טורו-רוסו החלה להתחרות ב 2006 ומשמשת כקבוצת משנה לרד-בול ומיועדת לפיתוח נהגים צעירים. בין הנהגים שהחלו את דרכם בקבוצה ניתן למנות את סבסטיאן פטל, דניאל ריקארדו ומקס ורשטאפן. בעונה זו הקבוצה ויתרה על החוזה לאספקת מנועים עם רנו וחתמה על חוזה חדש עם הונדה.

שני הנהגים גאסלי והארטלי יתחרו השנה בפעם הראשונה עונה מלאה בפורמולה 1 תחת קבוצת טורו-רוסו, לאחר שב 2017 התחרו השניים במרוצים בודדים בלבד. בגרנד פרי בבחריין – סיים גאסלי רביעי, קיבל בפעם הראשונה בחייו ניקוד, והעניק לקבוצתו נקודות ראשונות לעונה.


 

לגאסלי והארטלי יש, כמובן, רקורד נאה בליגות מדרג נמוך יותר. גאסלי זכה באליפות הפורמולה 2 בשנת 2016 והארטלי זכה פעמיים ומכהן כאלוף העולם במרוצי סיבולת.

גאסלי הצרפתי קיבל את הטייפ R לפני כחודש ואמר: “אני בר מזל שיש לי את הטייפ R כמכונית היומיומית שלי. אני נרגש לנסות אותה על “דרך נפוליאון” המפורסמת בדרום צרפת, ואולי אפילו על מסלול המרוצים שבו אני באמת אוכל לקחת את הטייפ R אל הקצה”.

הונדה סיוויק טייפ R

 

בעבור הארטלי הסיוויק אוגרת זכרונות חמים: “המכונית הראשונה שלי הייתה הונדה סיוויק מודל 1996, אז נחמד לקבל את השדרוג לטייפ R. החיסרון היחיד זה שעם 21 מרוצים בעונה ולוח זמנים צפוף, אני לא מצליח לנהוג בטייפ R כמה שהייתי רוצה.”

הסיוויק טייפ R החדשה מגיעה עם מנוע חדש 2.0 ליטר טורבו המוציא לא פחות מ-319 כ”ס ב-6,500 סל”ד ו-40.8 קג”מ ב-2,500 סל”ד. התפוקה הזו עוברת לגלגלים הקדמיים דרך תיבת 6 הילוכים ידנית, ומאיצה אותה ל-100 קמ”ש ב-5.8 שניות עד 272 קמ”ש מרביים. איטית יותר מהטורו-רוסו, אבל עם מכונית הפורמולה 1, אי-אפשר לצאת לקניות במכולת.

הונדה סיוויק טייפ R
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד