לפני שנה סיפרנו לכם בעצב רב על סוף דרכה של מיצובישי לנסר איבולושן לאחר שהיצרנית היפנית סיימה את הייצור של האיבו X, המכונית העשירית בשושלת רפליקת הראלי היפנית שהחלה את חייה בשנת 1992. אם אתה זקוק לריענון (וגם אם לא) נמליץ לך לקרוא את הסקירה המלאה שהכנו על כל דורות האיבו.
בכל מקרה, לא רק שמיצובישי הודיעה כי לא תייצר עוד את האיבו מהדור העשירי, אלא גם הוסיפה ואמרה כי ככל הנראה לא תוצג יורשת. קיבלנו את הבשורה בקושי מסוים, וניסינו להמשיך בחיינו כאילו היא עדיין חלק מהנוף המוטורי. ואז, כשכבר הצלחנו לשים את זה מאחורינו, נחתה אצלנו במייל הודעה שהפיחה בנו תקווה חדשה – מיצובישי הודיעה כי בתערוכת טוקיו הקרובה (סוף אוקטובר) תציג איבולשן חדשה, כרגע כמכונית תצוגה.

במיצובישי מספרים שהאיבו הבאה תהיה חשמלית עם הנעה כפולה. לפני שתעקם את הפרצוף נזכיר לך את המקרה של ניו EP9 שריסקה את שיא ההקפה בנורדשלייפה עם זמן של 6:45.9 דקות תודות להספק אדיר של 1,360 כ”ס חשמליים למהדרין. אז כן, היינו שמחים למצוא מנוע בנזין רועם בחזית – אבל אם עושים את זה נכון גם חשמליות יכולות להרשים.
לצערנו לא היינו צריכים להמשיך לקרוא יותר מדי כדי שגם התקוות האלה יתבדו. מיצובישי תשתמש בשם איבולושן (e-Evolution בשם המלא) כדי לפאר את ישבנו של רכב פנאי-קופה חדש וחשמלי שתציג בעתיד. מיותר לציין שאנחנו לא ממש אהבנו את השימוש הציני בשם בעל המשמעות הכה מיוחדת ומזוקקת עבור מיצובישי.
אז רגע לפני שהשם איבולושן יקבל משמעות אחרת לחלוטין, אתה מוזמן לתת כבוד אחרון לאיבו האמיתית ולצפות כיצד ייצרה מיצובישי את המהדורה האחרונה: