אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
האיבו הבאה של מיצובישי תהיה רכב פנאי חשמלי?!
ראשי » חדשות » האיבו הבאה של מיצובישי תהיה רכב פנאי חשמלי?!
מיצובישי לנסר איבולושן

האיבו הבאה של מיצובישי תהיה רכב פנאי חשמלי?!

מישהו שם במיצובישי החליט לצעוד בכיוון שאנחנו ממש לא אוהבים

בן חסון 21/09/2017

לפני שנה סיפרנו לכם בעצב רב על סוף דרכה של מיצובישי לנסר איבולושן לאחר שהיצרנית היפנית סיימה את הייצור של האיבו X, המכונית העשירית בשושלת רפליקת הראלי היפנית שהחלה את חייה בשנת 1992. אם אתה זקוק לריענון (וגם אם לא) נמליץ לך לקרוא את הסקירה המלאה שהכנו על כל דורות האיבו.

בכל מקרה, לא רק שמיצובישי הודיעה כי לא תייצר עוד את האיבו מהדור העשירי, אלא גם הוסיפה ואמרה כי ככל הנראה לא תוצג יורשת. קיבלנו את הבשורה בקושי מסוים, וניסינו להמשיך בחיינו כאילו היא עדיין חלק מהנוף המוטורי. ואז, כשכבר הצלחנו לשים את זה מאחורינו, נחתה אצלנו במייל הודעה שהפיחה בנו תקווה חדשה – מיצובישי הודיעה כי בתערוכת טוקיו הקרובה (סוף אוקטובר) תציג איבולשן חדשה, כרגע כמכונית תצוגה.

מיצובישי לנסר איבולושן
אז לא תהיה איבו אמיתית נוספת, רק שימוש לא מצחיק בשם של אייקון מוטורי

 

במיצובישי מספרים שהאיבו הבאה תהיה חשמלית עם הנעה כפולה. לפני שתעקם את הפרצוף נזכיר לך את המקרה של ניו EP9 שריסקה את שיא ההקפה בנורדשלייפה עם זמן של 6:45.9 דקות תודות להספק אדיר של 1,360 כ”ס חשמליים למהדרין. אז כן, היינו שמחים למצוא מנוע בנזין רועם בחזית – אבל אם עושים את זה נכון גם חשמליות יכולות להרשים.


לצערנו לא היינו צריכים להמשיך לקרוא יותר מדי כדי שגם התקוות האלה יתבדו. מיצובישי תשתמש בשם איבולושן (e-Evolution בשם המלא) כדי לפאר את ישבנו של רכב פנאי-קופה חדש וחשמלי שתציג בעתיד. מיותר לציין שאנחנו לא ממש אהבנו את השימוש הציני בשם בעל המשמעות הכה מיוחדת ומזוקקת עבור מיצובישי.

אז רגע לפני שהשם איבולושן יקבל משמעות אחרת לחלוטין, אתה מוזמן לתת כבוד אחרון לאיבו האמיתית ולצפות כיצד ייצרה מיצובישי את המהדורה האחרונה:

איבולושן מיצובישי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד