אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
דונקרוורט D8 GTO RS – גרסאות קיצוניות חדשות
ראשי » חדשות » דונקרוורט D8 GTO RS – גרסאות קיצוניות חדשות

דונקרוורט D8 GTO RS – גרסאות קיצוניות חדשות

דונקרוורט מציגים שתי גרסאות חדשות ל-RS שמלהיבות, אבל גם קצת נוגודת את ערכי המותג

דין אפפל 08/12/2016

דונקרוורט מציגים שתי גרסאות קצה חדשות לגרסה העדכנית של מכונית הספורט שלהם, דונקרוורט D8 GTO RS – למי ששכח נזכיר את המתכון הבסיסי, משקל נמוך מאוד, מנוע 2.5 ליטרים מוגדש ומשופר (של אודי) שמפיק בין 270 ל-380 כ”ס (תלוי בגרסה), תאוצה ל-100 ב-2.8 שניות ושנים רבות של שיא ההקפה למכוניות כביש בנורבורגרינג.

 

אבל הסיפור עם דונקוורט, עמוק יותר מביצועי על או מחיר יוצא דופן (כ-150,000 יורו ליחידה). הסלוגן של החברה – “ללא פשרות” – תיאר מכונית עם יכולת אדירה אבל ללא מערכות אלקטרוניות, ללא תגבור לבלמים או להגה. מכונית טהורה, אבל כזו שיש לה יחס הספק משקל של 550 כ”ס לטון (יותר מויירון בשביל לסבר את האוזן).

דונקרוורט D8 GTO RS


 

ה-RS היא הגרסה העדכנית של דונקרוורט למפלצת הקטנה שלהם והיא אמורה להציע יותר מהכול. החברה לא מפרסמת נתונים מדוייקים אבל הם מספרים על עוד מומנט, על תאוצה שהשתפרה ועל כיול מחדש של השלדה. הם גם מספרים על תוספות אווירודינמיות שמגבירות את כוח ההצמדה. זה אומר שה-RS אמורה להיות מהירה יותר מהנתונים שקראת בתחילת הכתבה (ששייכים ל-D8 GTO הרגילה).

דונקרוורט D8 GTO RS

 

דונקרוורט D8 GTO RS הוצגה במקור לפני מספר חודשים ובמקור תכננו לייצר רק 40 יחידות ממנו. אבל דונקוורט מציינת שלאור הביקוש ומספר הזמנות גבוה הם החליטו להוציא 2 גרסאות מיוחדת של הדגם. הראשונה היא ״קארבון ערום״, ממנה יבנו 15 יחידות, תהיה (כמה מפתיע) ללא צביעה למעט שכבת לכה שתדגיש את הגוף ואת הקרבון ממנו הוא עשוי.

דונקרוורט D8 GTO RS

 

השניה תהיה גרסת “מירוצים” (10 יחידות), בלי רישוי כביש אבל תוצע עם אפשרות לתיבה סיקוונסאלית ועוד שלל שדרוגים שיעזרו לה לגלח זמנים על המסלול. לשתיהן אפשר להוסיף מערכת ABS ובקרת יציבות שנועדו וכויילו לעולם המירוצים. וגם רחמנה לצנן – תיבת DSG אם הלקוח ירצה בכך.

דונקרוורט D8 GTO RS

 

וזה קצת פוגע בקסם של דונקרוורט D8 GTO RS. המכונית שנולדה בלי פשרות והראתה לעולם שאפשר להיות מהיר מאוד עם אחיזה מכאנית ותכנון נכון, מציעה מערכות עזר ותיבה רובוטית במכונית הכי קיצונית שלה. מצד שני עבר כבר עשור מאז שקבעה דונקרוורט את השיא הישן שלה מסביב לרינג, אולי הם מתכננים, אחד חדש.

דונקרוורט D8 GTO RS

דונקרוורט
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד