אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו I – נוחתות בישראל
ראשי » חדשות » ב.מ.וו I – נוחתות בישראל

ב.מ.וו I – נוחתות בישראל

ב.מ.וו משיקה את פעילות חטיבת i בישראל - זה אומר חשמל. ועוד כמה דברים

אריאל אלסיבוני 01/11/2016

ב.מ.וו i – חטיבת המכוניות החשמליות של החברה, מושקת היום בישראל. ההצגה של המכוניות הללו מחויבת המציאות, ב.מ.וו מייצרת אותן בשביל להפחית את כמות הזיהום לרוחב הליין-אפ שלה וגם בכדי לתת מענה ללקוחות שהאמירה הסביבתית חשובה להם. גם לסתם כאלו שרוצים לחסוך בדלק.

הכניסה של ב.מ.וו i לארץ נעשית בהיקף רחב יחסית, עם קשת מגוונת של דגמים ומחירים אטרקטיבים לחלקם (מדרגות המיסוי אוהבות מכוניות חסכוניות). סה”כ הושקו ארבעה מכוניות היום, חשמלית אחת ועוד שלוש פלאג-אין היברידיות כשכולן מגיעות עם עמדת טעינה.

ב.מ.וו I
ב.מ.וו מתחילה את העידן החשמלי שלה בישראל

 

שתי המכוניות הראשונות שהוצגו הן מכוניות i – מכוניות שנבנו מלכתחילה כחשמליות/היברידיות ותוכננו כך מההתחלה. גרסאות iPerformance, הן גרסאות היברידיות פלאג-אין לדגמים מוכרים של החברה.


 

i3

כנראה אחת המכוניות הכי ידידותיות לסביבה העולם היום. היא תוכננה לא רק כמכונית חשמלית עם אפס זיהום – גם תהליך הייצור שלה והחומרים שבא ידידותיים לסביבה. ככזו ה-I3 (249,000 שקלים) מציגה אריזה חכמה למדי, שימוש נרחב בחומרים מתקדמים ומראה לא שגרתי.

 

זוהי מכונית חשמלית לחלוטין, המצוידת במנוע המפיק הספק מקביל ל-170 כ”ס וסוללה בנפח 33 קילוואט לשעה. היא אולי לא נראית ככה, אבל הביצועים אמורים להיות טובים מאוד, עם תאוצה של 7.3 שניות ל-100 קמ”ש. גם טווח הנסיעה המוצהר (בין 200 ל-314 קמ”ש) מרשים.

ב.מ.וו I
רק אל תנסה לתדלק לתוך הפתח הזה…

 

i8

מכונית הספורט של החטיבה החשמלית תוכננה ככזו מאפס. ההנעה כאן היברידית ומשתמשת במנוע משולש צילנדרים מוגדש (231 כ”ס) ומנוע חשמלי (131 כ”ס) בכדי להגיע ל-100 קמ”ש תוך 4.4 שניות. ה-I8 מסוגלת לנוע בכוח החשמל בלבד לטווח של 37 ק”מ במהירות שלא תעלה על 120 קמ”ש. ב.מ.וו I8 מגיעה אלינו ברמת אבזור גבוהה (חישוקי 20 אינץ’, מיתלים אדפטיביים, בלימה אוטונומית ועוד) ומחירה נקבע על 780,000 שקלים.

 

330e

גרסת הפלאג-אין היבריד של ה-330 מקבילה בביצועיה לגרסת הבנזין הרגילה של ה-330, אבל עם כמה הבדלים. הביצועים מושגים באמצעות מערכת הנעה היברידית שמייצרת כוח משולב זהה לזה של גרסת הבנזין (252 כ”ס), והם די דומים בין שני הדגמים. ההבדל הוא במחיר –  290,000 שקלים עולה גרסת ההיבריד, זול ב-85,000 שקלים מ-330 מונעת בנזין. ה-330e גם מציעה במחיר הזה אבזור נדיב יותר וצריכת דלק מוצהרת של 50 ק”מ לליטר.

ב.מ.וו I
330e – הצעה מעניינת

 

X5 xDrive40e

פער המחיר בין גרסת הבנזין של ה-X5 לבין הגרסה ההיברידית – גדול יותר אפילו מזה שבין שתי גרסאות ה-330. גרסת ההיבריד של ה-X5 (495,000 שקלים) זולה מגרסת הבנזין המקבילה ב-100,000 שקלים. יחידת הכוח המשולבת (חשמל-בנזין)  מפיקה כאן 313 כ”ס (יותר מגרסת הבנזין המקבילה).

ב.מ.וו i
אוטו גדול, צריכת דלק קטנה – איך יגיב הקהל?

 

ההבדל בביצועים זניח ( לדוגמה: 6.5 למאה בבנזין ו-6.8 שניות למאה בהיבריד) כשה-X5 בעלת הנעת הכילאיים מגיעה עם נתון צריכת דלק של כ-30 ק”מ לליטר, נתון טוב משמעותית מזה של גרסת הבנזין.

330e I3 I8 X5 ב.מ.וו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד