אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אם כבר רסטורציה אז ככה: איך מצילים 911
ראשי » מגזין » אם כבר רסטורציה אז ככה: איך מצילים 911

אם כבר רסטורציה אז ככה: איך מצילים 911

פורשה מבצעים רסטורציה מושלמת ל-911 אייקונית. זהירות, לא לבעלי לב חלש

אריאל אלסיבוני 11/04/2016

האוטו שאתה רואה בתמונות הוא פורשה 911 S\T 2.5, היא נקנתה ב-1971 על ידי נהג המירוצים מייק קייסר במטרה להתחרות איתה באליפות העולם במירוצי סיבולת במהלך 1972.

porsche 911

 

התוכניות של קייסר הלכו לא רע – בין כל המירוצים שהשתתפה בהם, המכונית הזו נצחה את הקטגוריה שלה בלה-מאן של 1972 וסיימה במקום ה-13 בדירוג הכללי (כשנוהגים בה קייסר, יורגן בארט’ וסילביאן גרנט).


porsche 911-3

 

מאז החיים שלה הפכו קשים יותר. עברה כמה תאונות קשות ותיקונים חובבניים. חלקי מרכב שלה הוחלפו בחלקים של פורשה משנים מאוחרות יותר. בסופו של דבר נזנחה והחלה להירקב. ככל הנראה היא סיימה את חייה אצל מישהו שלא היה לו מושג מה נח אצלו בחצר.

porsche 911-8

 

אבל ה-911 הזו לא סיימה ככה את חייה. א ספן אמריקני שם עליה את היד ושלח אותה לשיפוץ בידי מומחי הרסטורציה של “פורשה קלאסיק”.

porsche 911-5

 

בפורשה גילו לאט-לאט עד כמה מצב של המכונית קשה. חלודה החלה מכרסמת כל חלקה טובה ובעיקר, השילדה התעוותה בתאונה ותוקנה באופן חובבני.

 

porsche 911-6

 

כל אלו הפכו את תהליך השיפוץ לעבודת יד ארוכה ומייגעת. לאחר מכן הוכנס הגוף לפס הייצור של פורשה בכדי לעבור תהליכים שיגנו עליו מפני ריקבון בעתיד. כמו כל פורשה חדשה. לאחר מכן נצבעה שוב המכונית בצבע הצהוב המקורי שלה, קוד – 117 של פורשה.

porsche 911-4

 

ואז נשארה העבודה “הקלה”, רסטורציה מושלמת של חלק ורכיב בגופה של ה-911 הזו עד להבאתה למצב חדש לחלוטין כפי שנשקף מן התמונות. לאחר הטיפול המקיף (שבטוח להגיד שלא היה זול) חזרה ה-911 הזו למצב בו אמורה היתה להיות מלכתחילה. סיום ראוי לזוכת המירוץ המפורסם.

911 אספנות לה-מאן פורשה רסטורציה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד