אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אינדיאן סופר-סקאוט – משבדיה באהבה
ראשי » דו-גלגלי » אינדיאן סופר-סקאוט – משבדיה באהבה
אינדיאן

אינדיאן סופר-סקאוט – משבדיה באהבה

האופנוע הזה נראה ישן, אבל הוא לא וכן, מה שמציץ שם ליד המיכל הוא מגדש טורבו

אריאל אלסיבוני 17/01/2018

אינדיאן סקאוט משנת 2016 – זה מה שמסתתר מתחת לאופנוע היפיפייה הזה. זאת אומרת חלק מסקאוט, מה שנשאר כאן תכל’ס זה המנוע ועוד כמה חלקים קטנים, כל השאר נבנה מאפס.

שני השבדים שחתומים על האופנוע הזה התחילו מבניית שלדה ייעודית, כזו שתהווה הומאז’ לבורד-טרקרים של שנות ה-20′. התוצאה הוויזואלית לא פחות ממדהימה. אופנוע צר, נמוך וארוך כשהמנוע תופס תפקיד ויזואלי משמעותי.

וזה לא מקרה. כי המנוע הזה יודע להפיק בין 150 ל-200 כ”ס, תלוי ברמת הגדישה. כן, זה לא מעט כוח, בטח כשזוכרים שהמכלולים לא בדיוק נראים כמתאימים לעומס הזה.

אינדיאן
אין מתלה אחורי אבל יש שני קפיצים על המושב…

 


קח לדוגמה, הזנב הקשיח (אמרנו בורד-טרקר לא?!) ומתלה קפיץ העלים הקדמי. שני דברים שלא נוסכים ביטחון או מייצרים נוחות מודרנית. אבל למי באמת אכפת כשהתוצאה נראית ככה.

אינדיאן
זה לא באמת טנק דלק

 

יש כאן אין סוף פרטים קטנים ומיוחדים, שימו לב לבלמים הקטנטנים מלפנים ומאחור לדוגמה ולצמיגים הצרים (200 כ”ס אמרנו?) השילוב הין הרכיבים העדינים האלו למנוע האדיר הזה בהחלט מזיזים אצלנו משהו.

אינדיאן
המנוע מודרני ורואים את זה

 

למרות המראה שזורק את הצופה ישר לתחילת המאה הקודמת מבחינה מכאנית זהו אופנוע מודרני למדי, כשמחשב ניהול המנוע וצמת החוטים חבויים מתחת למה שנראה כמו מיכל דלק. מיכל הדלק האמיתי נמצא מתחת למושב הרוכב. עוד פרט שהחבר’ה השבדים מציינים זו תרומה יפנית לבנייה – הונדה CRF450 תרם את הראדיאטורים שלו לבנייה הזו.

אינדיאן
כן זה טורבו של גארט באופנוע שנראה כאילו הוא פליט מ-1920

 

נסה לדמיין אין ירגיש לרכוב על אופנוע כזה, עם תנוחה לא הגיונית, בלי מתלים בפועל ועם וי-טווין מוגדש שיודע לייצר 200 כ”ס. סוג של מזוכיזם, בלי ספק. אפשר בכל זאת סיבוב?

אינדיאן סקאוט
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד